ФорумКазинаNordscasino са престъпници

Nordscasino са престъпници

преди 10 месеца от Anonymized641
|
1428 преглеждания 4 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Здравейте и съжалявам за лошия английски.


Чудно е, че някой е направил теглене от това Scamcasino. Те задържаха всяко теглене на 1000 евро и отхвърляха документ след документ, не отговаряха на поща. Разбрах, че никога няма да получа тези пари, така че просто ги заложих и затворих сметката.


Играя казино от 2010 г. и никога не съм имал проблем и съм се чувствал несправедливо третиран.


но това казино NORDSCASINO очевидно се управлява от престъпници, мафия и измамници. Идеята на дупката е да позволите на хората само да депозират, след което да е невъзможно тегленето.



как може тези престъпници да имат лицензи от Mga. Наистина ли е толкова лесно, просто платете данъците и след това прецаквайте хората, както не обичате..


стойте далеч от това казино момчета. Не депозирайте нищо. Прочетете условията им..


1000 теглене на седмица МАКС

(и вие няма да ги получите)


5000 максимална печалба за 24 часа. Но въртенето за 100 евро е добре, така че ако спечелите 60 пъти, не получавате повече от 5 хиляди евро..

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че описвате неприятно преживяване с казино.

Но бих искал да ви попитам. Казвате, че играете в казиното от 2010 г. и също така споменавате, че очевидно по време на процеса на проверка казиното е отхвърлило документите ви? Беше ли някаква допълнителна проверка, когато спечелихте? Защо документите бяха отхвърлени?

Що се отнася до лимита на дневните печалби, бих казал, че не е честно спрямо играчите. Разгледах казиното и то има доста нисък индекс на безопасност и ние също имаме това ограничение, споменато на нашия уебсайт.

Въпреки това много съжалявам, че в крайна сметка загубихте парите си, защото ако бяхте дошли тук, можехте поне да опитате да подадете жалба и нашият екип щеше да се опита да ви помогне. От друга страна, не те обвинявам, че си закри акаунта там. Вероятно щях да направя същото.

В обобщение, бих казал, че е жалко, че не дойдохте по-рано, защото може би щяхме да помогнем и ако срещнете нещо подобно в бъдеще, не се колебайте да ни уведомите.

Надявам се да не се налага и опитът ви да е положителен.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Просто съм щастлив, че беше по-голяма победа. Всъщност не съм толкова верен относно парите, вероятно щях да ги изгубя с течение на времето в казиното. Сега прочетох рецензии за това казино и техните родствени казина и този метод, който използваха срещу мен, е нормално поведение от тяхна страна.


не знам защо не са одобрили документи, използвам същия документ в други казина и това никога не е било проблем. Те също не отговориха на пощата.. но аз съм просто щастлив, че затворих акаунта. Честита нова година😃

Автоматичен превод:
Anonymized641
преди 10 месеца

Радвам се, че изглеждаш готин за това. Това е много необичайно и възвишено, ако мога да кажа.

Честита Нова Година и на теб! 🐱‍🏍✨

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Радвам се, че изглеждаш готин за това. Това е много необичайно и възвишено, ако мога да кажа.

Честита Нова Година и на теб! 🐱‍🏍✨

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Честита нова година и на теб🎉🎉😍😍

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини