Добре, това е добро начало!
Попитахте ли казиното какво не е наред? Получихте ли имейли с обяснения може би? Обикновено, след като проверката бъде задействана, инструкциите се дават на играчите. Можете ли да потвърдите, че сте изпратили правилните документи в правилния формат по начина, по който трябваше, моля?
Радвам се, че казиното беше наградено с висок индекс за безопасност , винаги е по-добре да се работи с такова казино, ако се наложи оплакване - например. Приемам това като добър знак.
Ще чакам вашите отзиви.
Ok, that is a good start!
Have you asked the casino what seems to be wrong? Have you received some emails with explanations perhaps? Usually, once the verification is triggered, the instructions are given to players. Can you confirm you've submitted the correct documents in the right format the way you were supposed to, please?
I'm glad the casino was awarded by high safety index, it is always better to deal with such a casino if a complaint became necessary - for instance. I take that as a good sign.
I'll wait for your feedback.
Автоматичен превод: