преди 5 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nitrowinner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Бих посъветвал всички да стоят настрана. Те очевидно се появяват около Коледа, за да получат депозити и да изчезнат с парите.
Те спряха да отговарят на имейлите ми, тук има отворена жалба срещу тях и не мога да изтегля пари.
Почти 100% сигурен, че са измамници.
I would advise everyone to stay away. They are clearly a pop up around christmas to get deposits in and vanish with the cash.
They have stopped responding to my emails, there is a complaint open here against them and I cannot withdraw any money.
Almost 100% sure they are scammers.
Е, видях жалбата ви и вие заявихте, че не сте преминали KYC. Най-вероятно това е причината, поради която не сте получили плащане, поне от гледна точка на казиното. Искате ли да ми обясните тази част, моля? Вероятно съм се объркал.
Well, I saw your complaint, and you stated that you have not passed the KYC. That is most likely the reason why you have not been paid, at least from the casino's perspective. Do you care to explain that part to me, please? I probably got that wrong.
Скъпи господарю.
Не, Радка, нямам. Прочетете жалбата правилно.
Dear lord.
No Radka, I don't. Read the complaint properly.
Виждам, че сте написали, че Sumsub всъщност ви е маркирал и затова казиното не иска да потвърди акаунта ви.
не е ли така
Вярвам, че това е имала предвид и Радка.🤔
Надяваме се обаче, че нашият екип за оплаквания ще може да се намеси в този случай.
I can see that you wrote that Sumsub has actually labeled you, and that is why the casino doesn't want to verify your account.
Isn't that so?
I believe that this is what Radka meant as well.🤔
Hopefully, our complaint team will be able to intervene in this case, though.
Ако си 50% прав.
Ако прочетете жалбата правилно, ще видите обаче, че казиното каза, че акаунтът ми е потвърден ръчно от документите, които изпратих...
Спряха да отговарят повече от седмица
If you are 50% right.
If you read the complaint properly you will see however the casino said my account was verified manually by the documents I sent in...
They have stopped responding for over a week
И затова се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да се свърже с тях, когато му дойде времето.
Моля, останете на място, въпреки че не е лесно.
And therefore, I hope that our complaint team will be able to contact them when the time comes.
Please stay put, even though it is not easy.
Ще бъде безполезно.
Не си виновен. Но казиното няма да се включи. Те ме пренебрегват от седмици. Предполагам, че ще затворят много скоро. Толкова много измамници тези дни.
It will be useless.
Not your fault. But the casino won't engage. They've ignored me for weeks now. I would assume they will be closing very soon. So many scammers these days.
Хубаво е да опитате това все пак. Знаете, че ако пропуснете жалбата, това означава, че губим още една възможност за разследване. Както отговорих в другата тема, много играчи са баннати или игнорирани от много казина, но отговорът на Casino Guru е съвсем различен. Ще видим. Нашите специалисти с удоволствие ще опитат това от ваше име.
Good to try that anyway. You know if you skip the complaint, it means we lose another opportunity to investigate. As I replied in the other thread, many players have been banned or ignored by many casinos, but responding to Casino Guru is quite different. We shall see. Our specialists will gladly try that on your behalf.
Дано отговорят, но се съмнявам. Играя в Caisnos от 10 години. Виждал съм всичко и тези видове казина следват същия модел, знаете толкова добре, колкото и аз.
Hopefully they reply but I doubt it. I've played at caisnos for 10 years. Ive seen it all and these kinds of casinos follow the same pattern, you know as well as I do.
Разбирам напълно вашата оптика за казината, които обсъждахме тук заедно. Все пак не, не знам толкова добре, колкото и вие. Ще променя значението си в съответствие с оплакването. Предпочитам да не разчитам на заключенията си, ако жалбата все още е отворена.
Бихте ли ми помогнали да разбера частта, в която казвате, че сте били в черния списък от Sumsub? Защото, ако това казино използва този начин за проверка на хора, това може да е свързано с вашия проблем. Бих попитал казиното преди първия си депозит, например.
I perfectly understand your optics on casinos we have been discussing here together. Still, no, I do not know as well as you do. I will change my meaning in accordance with the complaint. I prefer not to relay on my conclusions if the complaint is still open.
Could you perhaps help me understand the part where you say you have been blacklisted by Sumsub? Because if this casino is using this way of verifying people, it may be connected to your issue. I would ask the casino before my first deposit, for instance.
Не използваха sumsub, когато се регистрирах. След това ги въведоха в секцията KYC около 3 седмици след като се присъединих. Преди това беше само прозорец за качване. Не играя в казина със sumsub, освен ако първо не изпратя имейл до казиното и не ги уведомя.
След това Nitrowinner прие всичките ми документи по имейл и каза, че са потвърдени, както и акаунтът. Сега проблемите започнаха и те изчезнаха.
Имам сметки за търговия с IG и т.н. и те ми позволиха да заобиколя sumsub, като изпращам документи. Sumsub няма да ми каже защо съм в черния списък (въпреки че мисля, че се дължи на това, че бях измамен преди години). Тяхното собствено съобщение на nitrowinner или друг сайт, когато ви провалят, гласи „свържете се с компанията" с вашите данни.
They weren't using sumsub when I signed up. They then introduced these in the KYC section about 3 weeks after I joined. Prior to that it was just an upload window. I don't play at casinos with sumsub unless I email the casino first and let them know.
Nitrowinner then accepted all my documents via email and said they were confirmed and so was the account. Now the issues have started and they've gone dead.
I have trading accounts with IG etc and they allowed me to bypass sumsub by sending documents in. Sumsub won't tell me why Im blacklisted (though I think it's due to me being frauded years ago). Their own message on nitrowinner or any site when they fail you says 'contact the company' with your details.
благодаря Предполагам, че това трябва да е доста усложнение в много казина.
За настоящата ситуация обаче бих казал, че това всъщност е доста добра новина, защото нямате шанс да предотвратите възможни усложнения, така че зависи от казиното да направи доброто решение.
какво мислиш
Thanks! I imagine this must be quite a complication in many casinos.
For this current situation though, I'd say this is actually quite good news because you have no chance to prevent possible complications, so it's up to the casino to make the good call.
What do you think?
Казиното показва симптоми на превръщане в зомби.
Завишени оферти преди Коледа, едва сега предлага поддръжка по имейл, не реагира повече от седмица, други играчи имат проблеми в мрежата.
Те няма да отговорят или да се ангажират с жалбата. Това е същият танц, който вие и аз сме виждали безброй пъти. Scatterhall някой?
The casino is showing symptoms of turning zombie.
Inflated offers before christmas, only now offering email support, non responsive for over a week, other players having issues across the web.
They won't respond or engage with the complaint. This is the same dance that you and I have both seen countless times. Scatterhall anyone?
Е, жалко, защото някои отговори със сигурност биха били подходящи, ако съм прав.
Що се отнася до жалбата, видях, че първо имате такава, така че ще видим дали можем да се свържем с казиното.
Надявам се да е така и в крайна сметка нещата ще се оправят.
Стискам палци.🤞
Well, that's a pity because some answers would certainly be appropriate if I'm right.
As for the complaint, I saw that you have one first, so we will see if we can make contact with the casino.
I hope so and eventually things will be resolved.
I'll keep my fingers crossed.🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.