НачалоФорумКазинаNitrowinner Casino - обща дискусия

Nitrowinner Casino - обща дискусия

преди 5 дни от kikiwillmo
|
420 преглеждания 14 отговора |
|
преди 5 дни
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Nitrowinner Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 дни

Бих посъветвал всички да стоят настрана. Те очевидно се появяват около Коледа, за да получат депозити и да изчезнат с парите.

Те спряха да отговарят на имейлите ми, тук има отворена жалба срещу тях и не мога да изтегля пари.

Почти 100% сигурен, че са измамници.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 5 дни

Е, видях жалбата ви и вие заявихте, че не сте преминали KYC. Най-вероятно това е причината, поради която не сте получили плащане, поне от гледна точка на казиното. Искате ли да ми обясните тази част, моля? Вероятно съм се объркал.


Автоматичен превод:
Radka
преди 5 дни

Скъпи господарю.


Не, Радка, нямам. Прочетете жалбата правилно.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 4 дни

Виждам, че сте написали, че Sumsub всъщност ви е маркирал и затова казиното не иска да потвърди акаунта ви.

не е ли така

Вярвам, че това е имала предвид и Радка.🤔

Надяваме се обаче, че нашият екип за оплаквания ще може да се намеси в този случай.

Автоматичен превод:
Romi
преди 4 дни

Ако си 50% прав.


Ако прочетете жалбата правилно, ще видите обаче, че казиното каза, че акаунтът ми е потвърден ръчно от документите, които изпратих...


Спряха да отговарят повече от седмица

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 3 дни

И затова се надявам, че нашият екип за оплаквания ще може да се свърже с тях, когато му дойде времето.

Моля, останете на място, въпреки че не е лесно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 3 дни

Ще бъде безполезно.

Не си виновен. Но казиното няма да се включи. Те ме пренебрегват от седмици. Предполагам, че ще затворят много скоро. Толкова много измамници тези дни.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 3 дни

Хубаво е да опитате това все пак. Знаете, че ако пропуснете жалбата, това означава, че губим още една възможност за разследване. Както отговорих в другата тема, много играчи са баннати или игнорирани от много казина, но отговорът на Casino Guru е съвсем различен. Ще видим. Нашите специалисти с удоволствие ще опитат това от ваше име.

Автоматичен превод:
преди 3 дни

Дано отговорят, но се съмнявам. Играя в Caisnos от 10 години. Виждал съм всичко и тези видове казина следват същия модел, знаете толкова добре, колкото и аз.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 2 дни

Разбирам напълно вашата оптика за казината, които обсъждахме тук заедно. Все пак не, не знам толкова добре, колкото и вие. Ще променя значението си в съответствие с оплакването. Предпочитам да не разчитам на заключенията си, ако жалбата все още е отворена.

Бихте ли ми помогнали да разбера частта, в която казвате, че сте били в черния списък от Sumsub? Защото, ако това казино използва този начин за проверка на хора, това може да е свързано с вашия проблем. Бих попитал казиното преди първия си депозит, например.


Автоматичен превод:
преди 2 дни

Не използваха sumsub, когато се регистрирах. След това ги въведоха в секцията KYC около 3 седмици след като се присъединих. Преди това беше само прозорец за качване. Не играя в казина със sumsub, освен ако първо не изпратя имейл до казиното и не ги уведомя.

След това Nitrowinner прие всичките ми документи по имейл и каза, че са потвърдени, както и акаунтът. Сега проблемите започнаха и те изчезнаха.

Имам сметки за търговия с IG и т.н. и те ми позволиха да заобиколя sumsub, като изпращам документи. Sumsub няма да ми каже защо съм в черния списък (въпреки че мисля, че се дължи на това, че бях измамен преди години). Тяхното собствено съобщение на nitrowinner или друг сайт, когато ви провалят, гласи „свържете се с компанията" с вашите данни.

Автоматичен превод:
kikiwillmo
преди 2 дни

благодаря Предполагам, че това трябва да е доста усложнение в много казина.

За настоящата ситуация обаче бих казал, че това всъщност е доста добра новина, защото нямате шанс да предотвратите възможни усложнения, така че зависи от казиното да направи доброто решение.

какво мислиш

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 дни

Казиното показва симптоми на превръщане в зомби.

Завишени оферти преди Коледа, едва сега предлага поддръжка по имейл, не реагира повече от седмица, други играчи имат проблеми в мрежата.

Те няма да отговорят или да се ангажират с жалбата. Това е същият танц, който вие и аз сме виждали безброй пъти. Scatterhall някой?

Автоматичен превод:
kikiwillmo
вчера

Е, жалко, защото някои отговори със сигурност биха били подходящи, ако съм прав.

Що се отнася до жалбата, видях, че първо имате такава, така че ще видим дали можем да се свържем с казиното.

Надявам се да е така и в крайна сметка нещата ще се оправят.

Стискам палци.🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини