НачалоФорумКазинаNinlay Casino - обща дискусия

Ninlay Casino - обща дискусия (страница 3)

 от Glykeria
|
3 732 преглеждания 46 отговора |
|
12 3
nikdim14

здрасти Просто от любопитство, знаете ли кога това казино изисква пълна проверка на акаунта? Може би някакви лимити за chashout?

Автоматичен превод:

Настоятелно призовавам да не играя в това казино. Все още чакам тегленето си, което чака от 5 дни и всеки път, когато попитам поддръжката какво става, те ми дават информация и след това продължават да питат какво повече ви трябва. Тези казина получават депозити веднага, но когато се опитаме да изтеглим средства, трябва да играем играта на изчакване. И да, акаунтът ми е верифициран.

Автоматичен превод:
kbbest98

здравей

Видях последния потребителски преглед и със сигурност звучи подобно в даден момент. видяхте ли го Публикувано е само преди седмица:

„Винаги е лесно да се депозира, но когато става въпрос за теглене, това е съвсем друга история. Първо, те нямат кредитна карта като опция, ако искате да теглите, така че трябваше да използвам банков превод и просто пише „неуспешно", дори ако всички числа са 100% верни. Имам 25-30 имейла до екипа за поддръжка за 2-3 дни и всичко, което искат, е екранни снимки (изпратих същата екранна снимка вече 3 пъти) и след това те казват, че ще поискат друг отдел. Така че не бих препоръчал на никого да играе тук, ако сте полу-голям играч и получите добра печалба, може да се наложи да чакате с месеци, за да изтеглите печалбите си, тъй като лимитът за теглене е изключително нисък.

Какви разходки получаваш?


Edited
Автоматичен превод:
Radka

Ох, така че вижте това... те казаха, че са изпратили парите ми в моята банка и те са били приети, но това е невъзможно, тъй като моята банка е онлайн банка и не приемат банкови преводи. Не знаех това... и сега казиното ми казва, че там не носи отговорност, след като напусне там платформата. Говорих с моята банка и те ми казаха, че при никакви обстоятелства няма дори да си направят бъркотия, казвайки, че е прието, защото не ги приемат. Така че това казино всъщност краде пари от. Клиентите изглеждат така. Свързвам се с моя адвокат и с всеки, който управлява това казино

Автоматичен превод:
kbbest98

О, сега звучи много подобно... Това наистина ли е настоящата казино стратегия? Наистина е малко тъпо, тъй като всичко, което е необходимо, е съобщение или телефонно обаждане до банката, за да разберете дали това е възможно или не.

Какво ще кажете да опитате да се оплачете с помощта на нашите специалисти? Имаме цял екип за това. Процесът е безплатен; единствената инвестиция е времето и усилията.

Идеята е да предоставите на казиното 14 пълни дни за изплащане на парите; обаче, в тази ситуация, почти звучи така, сякаш казиното вече вярва, че е извън проблема. Което според мен е много грешно предположение.

Ако намирате тази алтернатива за удобна, това ръководство 👈 може да ви помогне да решите.

Моля, кажете ми какво мислите, защото нещо трябва да се направи.


Автоматичен превод:

Вече 3 седмици чакам да се верифицирам и се опитвам да тегля пари от там. Но когато най-накрая ме потвърдиха след почти 2 седмици, сега решиха да премахнат опцията за банков превод. Така че не мога да тегля към карта и не мога да тегля към банка. Нямам нито една от другите опции, така че парите ми просто са останали там? Или някой знае ли как мога да получа парите в банковата си сметка? Използвал съм карта само за правене на депозити.

Това е 250 €, така че ще живея добре и без него, но на този етап вече не става въпрос за парите

Просто искам силно да препоръчам да не играете там, това е най-лошото казино, в което съм играл, а поддръжката дори не е 1/10

ако искате да играете там, можете също така да им изпратите парите, защото няма да видите нищо от това отново


Автоматичен превод:
Zinslotter

Наистина дълго се чакаше проверката.

Все пак опитахте ли да попитате поддръжката защо банковият превод не е достъпен за вас?

Може би ще успеят да оправят ситуацията.

Ако смятате обаче, че нашият екип за оплаквания трябва да се намеси и да се опита да помогне по някакъв начин, моля, последвайте тази връзка и изпратете оплакването си. След това ще се свържем с казиното и се надяваме да разрешим цялата ситуация.

Автоматичен превод:
12 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини