О, сега звучи много подобно... Това наистина ли е настоящата казино стратегия? Наистина е малко тъпо, тъй като всичко, което е необходимо, е съобщение или телефонно обаждане до банката, за да разберете дали това е възможно или не.
Какво ще кажете да опитате да се оплачете с помощта на нашите специалисти? Имаме цял екип за това. Процесът е безплатен; единствената инвестиция е времето и усилията.
Идеята е да предоставите на казиното 14 пълни дни за изплащане на парите; обаче, в тази ситуация, почти звучи така, сякаш казиното вече вярва, че е извън проблема. Което според мен е много грешно предположение.
Ако намирате тази алтернатива за удобна, това ръководство 👈 може да ви помогне да решите.
Моля, кажете ми какво мислите, защото нещо трябва да се направи.
Oh, now it sounds very similar... Is this really the current casino strategy? It is kind of dumb, really, since all it takes is a message or a phone call to the bank to find out if this is possible or not.
How about you try to complain using our specialists? We have a whole team for that. The process is free of charge; the only investment is the time and efforts.
The idea is to provide the casino 14 full days to pay out the money; however, in this situation, it almost sounds like the casino already believes they are out of the matter. Which, in my opinion, is a very wrong assumption.
If you find this alternative convenient, this guide 👈 may help you decide.
Please let me know what you think because something has to be done.
Автоматичен превод: