преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NightRush Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Прекъсват плащането
въпреки че всички документи са там. Те не приемат цифрови документи, ние живеем в 2022 г., всичко е цифрово
They interrupt the payment
although all the documents are there. They do not accept digital documents, we live in 2022, everything is digital
Die unterbrechen die Auszahlung
obwohl alle Dokumente da sind. Sie akzeptieren keine digitale Dokumente wir leben 2022 alles ist digital
Казаха ли ви защо са отказали последното, което изпратихте вчера преди полунощ? Относно другите тегления - виждам Paysafecard като начин на плащане. Опитахте ли да теглите към Paysafecard? Знам, че изобщо не беше възможно да се тегли към Paysafecard, но също така знам, че можете да имате акаунт в Paysafe, който трябва да го позволява, така че просто се чудя какво означава Paysafecard в историята.
Did they tell you why they declined the last one that you submitted yesterday before midnight? Regarding the other withdrawals - I see Paysafecard as the payment method. Did you try to withdraw to Paysafecard? I know it wasn't possible at all to withdraw to Paysafecard, but I also know that you can have the Paysafe account that should allow it so I'm just wondering what the Paysafecard means in the history.
здравей ****,
Ihre Auszahlung von ****** EUR wurde storniert.
Grund der Stornierung:
За съжаление, вашата заявка за теглене не може да бъде обработена в момента поради неправилно въведени банкови данни.
Моля, имайте предвид, че в полето за номер на сметката трябва да въведете BIC кода и номера на сметката, без интервали.
Въз основа на предоставеното банково извлечение сте въвели неправилно BIC кода и номера на сметката, моля да ги проверите отново и да ги въведете правилно.
Wenn Sie weitere Fragen haben, contactieren Sie bitte unser support-eam per E-Mail or Live Chat.
NightRush казино
Hallo ****,
Ihre Auszahlung von ****** EUR wurde storniert.
Grund der Stornierung:
Unfortunately, your withdrawal request cannot be processed at the moment due to the bank details being entered incorrectly.
Please note that in the account number field you need to enter the BIC code and account number, without any spaces.
Based on the provided bank statement, you have entered the BIC code and account number incorrectly, we kindly ask you to double-check them and re-enter it correctly.
Wenn Sie weitere Fragen haben, kontaktieren Sie bitte unser Support-Team per E-Mail oder Live Chat.
NightRush Casino
Следваща 😀
Причина за анулирането:
За съжаление не можем да обработим тегленето към литовския IBAN. Моля, използвайте различен акаунт, за да обработите печалбите.
Ако имате допълнителни въпроси, моля, свържете се с нашия екип за поддръжка по имейл или чат на живо.
Казино Night Rush
Next 😀
Reason for the cancellation:
Unfortunately, we cannot process the withdrawal to the Lithuanian IBAN. Kindly use a different account in order to process the winnings.
If you have additional questions, please contact our support team via email or live chat.
Night Rush Casino
Next 😀
Grund der Stornierung:
Unfortunately, we can not process the withdrawal to the Lithuanian IBAN. Kindly use a different account in order to process the winnings.
Wenn Sie weitere Fragen haben, kontaktieren Sie bitte unser Support-Team per E-Mail oder Live Chat.
NightRush Casino
Говорят с вас, което е добър знак... Вашият IP адрес изглежда е немски тук, но се опитвате да теглите в литовска банкова сметка. Играли ли сте в казиното от Литва или Германия? Потвърдили ли сте вашия немски адрес там или адрес в Литва?
Тук виждам прост проблем. Те приемат играчи от Германия, но не приемат играчи от Литва. Спомням си, че когато работех в казино, имаше клиент от Чехия, идентифицирахме неговия адрес и лична карта и след това той искаше да изтегли печалби в австрийска банкова сметка, защото работеше там и служителят му изпращаше заплатата към тази банкова сметка. Беше възможно, защото първо, когато клиентът е от една държава, не можеш да изпратиш парите в друга, второ, може да има допълнителен проблем, ако Австрия е в списък с ограничени държави.
They talk to you, which is a good sign... Your IP address seems to be German here, but you're trying to withdraw to a Lithuanian bank account. Have you played in the casino from Lithuania or Germany? Have your verified your German address there or an address in Lithuania?
I see a simple issue here. They accept players from Germany, but they don't accept players from Lithuania. I remember that when I worked in a casino, there was a customer from Czech Republic, we had his address and ID identified and then he wanted to withdraw winnings to an Austrian bank account, because he worked there and the employee used to send his salary to this bank account. It was possible, because first of all, when the customer is from one country, you can't send the money to another one, secondly, there could be an additional issue if Austria was on a restricted list of countries.
И предоставената от вас банкова сметка не е свързана с литовския IBAN, както каза казиното?
Така че сега трябва да получите печалбите през следващите 24 часа чрез paysafe, прав ли съм?
And the bank account you provided is not associated with Lithuanian IBAN as the casino stated?
So now you should receive the winnings in the next 24h via paysafe, am I correct?
Да, благодаря, получих си парите.
Yes, thank you, I received my money.
Ja danke hab mein Geld erhalten.
Браво, това е най-важната част. Както и да е, все още съм объркан относно номера на литовската банкова сметка. Значи нямате банкова сметка в Литва, но казиното първоначално твърди, че номерът на банковата сметка, който сте предоставили в заявката си за теглене, е от Литва?
Nice, that's the most important part. Anyway, I'm still confused about the Lithuanian bank account number. So you have no bank account in Lithuania, but the casino originally claimed that the bank account number you provided in your withdrawal request was from Lithuania?
Всеки може да отвори банка там Присъединете се към мен и над 22 милиона потребители, които обичат Revolut. Регистрирайте се с моя линк по-долу: https://bit.ly/3mYvqaP можете също да се регистрирате там 🙂
Anyone can open a bank there Join me and over 22 million users who love Revolut. Sign up with my link below: https://bit.ly/3mYvqaP you can also sign up there 🙂
Jeder kann da eine Bank eröffnen Schließe dich mir und über 22 Millionen Nutzern an, die Revolut lieben. Melde dich mit meinem Link unten an: https://bit.ly/3mYvqaPkannst dich da auch anmelden 🙂
Така че това е "нео банка" 🙂.
Това ме прави по-любопитен относно номера на литовската банкова сметка. Можеш ли да обясниш откъде дойде, моля?
So it's a "neo bank" 🙂.
It makes me more curious about the Lithuanian bank account number. Can you explain, where it came from, please?
Беше ми препоръчан от приятел
It was recommended to me by a friend
Es hat mir ein Freund empfohlen
Все още питам за този номер на литовска банкова сметка. 🙂 Откъде дойде, моля - можете ли да кажете?
I'm still asking about that Lithuanian bank account number. 🙂 Where did it come from, please - can you tell?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.