преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NextBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тази компания се опитва да си играе с клиентите. Когато приложат бонус време към, те могат да проверят подробностите ми. След грешен бонус те кандидатстваха за мен, опитвам се да се свържа с тях, за да отменят, но те започнаха да не искат да общуват с мен и казаха, че не могат да потвърдят потребителското ми име и датата на раждане. Тук ще изпратя доказателството, за да покажат как лъжат.
This company is try to play around with customer. When apply bonus time to they can verify my detail. After wrong bonus they applied for me i try to contact them to cancel but they start don't want communicate with me and and said cant verify my username and date birth. Here I will send the proof to show how they lie.
Здравейте, доста ми е странно, че не могат да намерят акаунт под такъв логин или дата на раждане. Успешно ли сте верифицирани или не?
Що се отнася до бонуса, получихте ли грешния, който не желаете, и след това поискахте да бъде анулиран и да ви бъде даден правилният?
Освен това опитахте ли да им изпратите подобна екранна снимка, например по имейл, че имате такъв акаунт и данните, които им давате, са верни?
Hi, I find it quite strange that they can't find an account under such a login or date of birth. So were you successfully verified or not ?
As for the bonus, did you get the wrong one you didn't want and then asked for it to be cancelled and given the right one ?
Also, did you try to send them a similar screenshot, for example by email, that you have such an account and the details you give them are correct ?
Голяма измама! Направих депозит 634 USDT и направих залагания, 15 минути по-късно акаунтът ми беше заключен. Откраднаха ми парите и дори не искат да ми върнат депозита.
Не взех бонуси или създадох мулти. Това беше първият ми акаунт. Поддръжката е невероятно досадна, но най-накрая успях да говоря с тях. Аз съм от Полша и залагам на полски лиги. Никога през живота си не съм имал такава ситуация.
Big scam! I made deposit 634 USDT and place bets, 15 minutes later my account was locked. They stole my money and don't even want to give back my deposit.
I didnt take bonuses or create multi. It was my first account. Support is incredibly annoying, but I finally managed to talk to them. I am from Poland and placed bets on polish leagues. I have never had such a situation in my life.
Направих депозит 634 USDT и направих залози, акаунтът ми беше заключен 15 минути след направените залози. Откраднаха ми парите (+/- 1000 usd) и дори не искат да ми върнат депозита.
Не взех бонуси или създадох мулти. Това беше първият ми акаунт. Поддръжката е невероятно досадна, но най-накрая успях да говоря с тях. Обвиниха ме в измама и престъпна дейност xD
Аз съм от Полша и залагам на полски лиги. Не бяха уредени мачове или грешки, стойностни залози със стандартни световни коефициенти. Никога не съм имал подобна ситуация в моя залагащ живот.
I made deposit 634 USDT and placed bets, my account was locked 15 minutes after placed bets. They stole my money (+/- 1000 usd) and don't even want to give back my deposit.
I didnt take bonuses or create multi. It was my first account. Support is incredibly annoying, but I finally managed to talk to them. They accused me of fraud and criminal activity xD
I am from Poland and placed bets on polish leagues. It wasnt fixed matches or mistakes, valuebets with standard world odds. I have never had such a situation in my betting life.
Актуализация.
Получих имейл, че акаунтът ми е отворен отново днес, но това беше следващата лъжа. Не можах да вляза в акаунта си, затова се свързах с поддръжката на живо и можете да проверите какво са ми написали. Жалко.
Update.
I received email that my account is reopen today but it was next lie. I couldnt login to my account so i contacted with live support and you can check what did they write back. Pathetic.
Здравейте. Съжалявам за тази ситуация. За съжаление не можем да ви помогнем, тъй като е свързано със спортни залагания. Все още нямаме клон, занимаващ се със спортни залагания, но мога да предложа три уебсайта, които го правят:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Опитайте се да достигнете до тях и ни уведомете как е минало, моля. Надявам се това да помогне.
Hello. I am sorry about this situation. Unfortunately we are unable to help you out, as it is related to sports betting. We don't have a branch dealing with sports betting yet, but I can suggest three websites that do:
https://www.bookmakers.bet/submit-a-complaint/
https://www.top100bookmakers.com/contact-us/
https://www.sportsbookreview.com/sportsbook-complaint/
Try to reach these, and let us know, how did it go, please. I hope this will help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.