ФорумКазинаНеуспешна проверка и теглене на Ninbet

Неуспешна проверка и теглене на Ninbet

преди 1 година от Boyke123
|
4421 преглеждания 25 отговора |
|
1 2
преди 1 година

Здравейте всички,


започна да играе в казино на ninbet и да направи някои депозити. След победата на nasmaak искам да изтегля малко пари, но изглежда, че това е невъзможно в ninbet.


документите за проверка, качването на постоянни грешки и изпращането им по имейл до поддръжката никога не достига пощенската кутия на ninbet. Нямаше отговор на имейлите ми след няколко дни.


тегленето на пари е възможно в крипто и с банков превод. Но изглежда, че ninbet не искат да теглят пари, защото е невъзможно да качите документи за проверка или да получите отговор на имейли.



Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Това не звучи добре...

Според мен KYC все още е в ход, така че няма шанс да получите печалбите, докато не преминете проверката, нали? От колко време се мъчиш?

Не можах да намеря това казино в нашия списък, бихте ли любезно споделили връзката на казиното? Това би било полезно, сигурен съм.



Автоматичен превод:
преди 1 година

https://ninbet.com/en-GB/home


това е връзката към казиното, наистина се надявам този въпрос да бъде разрешен много скоро

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Благодаря ти!

Според нашата система това казино е прегледано, но все още не е посочено на сайта. За съжаление, репутацията му е лоша 🙁.

Промени ли се нещо - успяхте ли поне да подадете документите?


Автоматичен превод:
преди 1 година

В момента документите са качени на сайта, но тегленето все още не е обработено. Също така не получих никакво потвърждение или отговор за изпращане на документите ми по имейл.


ако тегленията бъдат обработени, ще отговоря в тази публикация. Може би тогава прегледът на казиното ще бъде по-положителен.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Здрасти.

За мен изглежда, че сте направили всичко възможно, за да започнете проверката, сега казиното не бърза.

Разбира се, ще бъда тук и чакам кратка актуализация 🤞🤞🤞


Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще ви държа в течение.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ако тегленето не бъде обработено в рамките на 24 часа, ще пусна жалба срещу това казино на този уебсайт.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Изглежда, че казиното на ninbet не изплаща никакви печалби или суми. Оттеглянето все още предстои след 3 дни.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Е, първата проверка и свързаното теглене се считат за най-дълги. Понякога отнема дори около седмица.

Получихте ли поне потвърждение, че казиното е получило документите и работи по тях?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Изобщо няма потвърждение, просто виждам в моя раздел за проверка на уебсайта някои проверки на моите документи.

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Добре, поне това е нещо.

Както казах, може да отнеме повече време за първи път. Просто изчакайте, докато всички документи бъдат проверени.

Ако имате съмнения, напомнете си за поддръжката на казиното или в чата.

След като акаунтът е верифициран, едва тогава започва тегленето, тези 24 часа, които споменахте, започват след успешната верификация и одобреното теглене, бих казал.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря за вашия отговор!


всички документи са маркирани като проверени от миналия вторник. Оттеглянето все още предстои. Поддръжката не реагира на имейлите, които им изпращам, а функцията за чат на живо на уебсайта не може да бъде намерена.


страхувам се, че това казино няма да изплати пари на своите играчи. И ми е много тъжно, че съм в този въпрос, защото е много, много стресиращо.


Мислите ли, че органите, издаващи лицензи, могат да ми помогнат? Или ninbet няма лиценз? Истинско ли е казиното?


с добри чувства,

Йоханес

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Здравейте!

Сега разбирам напълно, благодаря за обяснението.

Е, позволете ми да кажа, че казиното не е най-добрият избор. Опитвали ли сте някога да научите нещо за този сайт?

Изглежда, че не е много надежден - ще разберете веднага щом бъде включен на нашия уебсайт.

От това, което виждам, вероятно е лицензиран в Коста Рика - добре, също не е добър знак.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Днес говорих в чат на живо с агент на ninbet. Функцията за чат на живо можеше да се използва в този момент. Пак отхвърлиха заявката ми за теглене!


агентът казва, че първо е бил технически проблем, но след това казва, че имам активен бонус и не съм изпълнил изискванията за залагане. Но никога не съм получавал бонус, след като съм направил депозитите. И също така в моя акаунт не се вижда активен бонус.


Автоматичен превод:
преди 1 година

След като говори в чата на живо, друг поддръжник казва, че максималната сума за теглене е 1000 евро на ден. Направих нова заявка за теглене на 1000 евро и познайте какво? Беше отхвърлено след 2 дни отново!

Поисках обяснение в имейл до техния имейл адрес за поддръжка, но така и не получих отговор. Така че наистина не знам какъв е проблемът с това измамно казино! В този момент чатът на живо не е наличен, както винаги през последните дни!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Говорих с Ан в секцията за чат на живо, тя каза, че има проблем със залагането в системата. Тя ми каза, че трябва да продължа да залагам, преди да мога да изтегля парите си.


Тя не ми каза колко пъти или сума трябва да заложа, защото никога не съм получавал бонус или безплатни завъртания след моите депозити. Когато попитах тук да ми каже как мога да получа парите си, тя вече не реагира и след няколко минути връзката за чат на живо беше прекъсната. И в този момент любовният чат вече не е наличен.



Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

Звучи подозрително. Вярвам, че тя може да ви изпрати екранна снимка, показваща поне бонуса + залагането. Да не говорим, че тя трябва да се притеснява, че изобщо не знаете за никакъв бонус.

Надяваме се, че жалбата ще бъде полезна. 🤞

Автоматичен превод:
преди 1 година

Те не отговарят на имейли и чатът на живо вече не е наличен. Не мога да поискам екранна снимка, защото не реагират на нито един от въпросите ми.


Имате ли още съвети за мен?

Автоматичен превод:
Boyke123
преди 1 година

За съжаление не го правя.

Надявам се жалбата да даде решение. След като казиното ви игнорира, никакви други предложения няма да работят, от моя гледна точка.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини