преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NetBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
На 3 април поисках теглене на сумата от 17 000 и ми казаха това. През събота сутринта трябваше да се отрази в акаунта ми и днес, събота, вече е повече от половин ден и не съм им изпратил съобщение и никой не отговаря нито по имейл, нито по чат и нямат телефон номерът, на който мога да се обадя на имейла, който съм регистрирал в този акаунт, е следният sullyvan1012@gmail.com Моля, бихте ли се намесили, за да ускорите плащането ми, тъй като е възможно за депозити да ги получават веднага, но за тегления отнемат вечно и цялата ми документация е изрядна и самите те ми казаха, че няма проблем с документацията към днешна дата сутринта се свързах с тях и когато направих коментар, че трябва да ми дадат отговор относно моето оттегляне, те вече не ми отговориха по никакъв начин. Опитвам се да комуникирам повече от 3 часа и обслужването на клиенти трябва да е от 7 сутринта до 22 часа през всичките 7 дни от седмицата
от 7 и не мога да направя оплакване на тази страница, получавам captcha грешка
On April 3, I requested my withdrawal for the amount of 17,000 and they told me that. During the course of Saturday morning it should have been reflected in my account and today, Saturday, it is already more than half a day and I have not sent them a message and no one answers either by email or by chat and they have no telephone number that I can call the email that I have registered in that account is the following sullyvan1012@gmail.com Please could you intervene to expedite my payment as it is possible that for deposits and they receive them immediately but for withdrawals they take forever and all my documentation is in order and they themselves told me that there was no problem with the documentation as of today In the morning I contacted them and when I made the comment that they should give me a response about my withdrawal, they no longer answered me by any means. I have been trying to communicate for more than 3 hours and customer service is supposed to be from 7am to 10pm on all 7 Days of the week
out of 7 and I cannot make a complaint on this page I get a captcha error
El día 3 de abril solicite mi retiro por la cantidad de 17,000 y me dijeron que. En el transcurso de el día sábado por la mañana ya se tendría que ver reflejado en mi cuenta y ya el día de hoy sábado ya es más de medio día y nada les envío mensaje y nadie contesta ni por correo ni por chat y no tienen ningún número telefónico al cual pueda llamar el correo que tengo registrado en esa cuenta es el siguiente sullyvan1012@gmail.com por favor podrían intervenir para que me agilizar mi pago como es posible que para los depósitos y los reciben inmediato pero para los retiros tardan una eternidad y toda mi documentación está en regla y ellos mismos me dijeron que no había ningún problema con la documentación desde hoy en la mañana me comunique con ellos y cuando le hice el comentario que me diera repuesta de mi retiro ya no me contestaron por ningún medio tengo más de 3 HRS tratando de comunicarme y se supone que el servicio al cliente de 7am a 10 PM los 7 días a la semana
de 7 y no puedo poner una queja en esta página me aparece error de captcha
На мен това се случи за 100 долара. Не мислех, че са спрели толкова ниско, но предполагам, че правят това, което можете да направите, е да се сдобиете с отдела за престъпници, както по делата, така и на bbb и всяка друга агенция, но трябва да има такава като пряк надзирател, независимо от телефонния номер, който трябва да са регистрирали този бизнес, просто трябва да ги хванете и да видите какъв е процесът, за да получите плащане някои негодници, това, което правят, е просто да ви отблъснат и много от тях не минават процесът, така че това е печалба за тях, но ако всички докладват за тези глупаци, те ще трябва да платят, те просто ви отблъскват и понякога съм готов да се откажа, но никога не го правя дори за един долар, докато работя върху поставянето на реклами в моя car името на казиното, което ме изгори и бъдете сигурни, че ще ги взема за много повече, независимо дали го виждат или не, те са един от тези видове онлайн казина, но мисля, че всички са едни и същи, така че просто ще фокусирайте се върху нещо подобно онлайн
казина грешно място за wim. Или когато губите, дори когато печелите
To me it happened for 100 bucks I didn't think they stopped down that low but I guess they do what you can do is get a hold of dept of con as under affairs and the bbb and any other agency but there's got to be one like a direct overseer regardless of the phone number they got to have registered that business you just have to get as hold of them and see what's the process to getting paid some scoundrals what they do is just push you away and many don't go thru the process so that's a gain for them but if everybody would report these fools they would have to pay they are just pushing you away and sometimes id eady to let go but I never do not even for one dollar om working on putting some ads on my car the name of the casino that burnt me and rest assured that I will get them for s lot more whether they see it or not they are one of these types of casino online but I think their all the he same so I'm just gonna focus on online something like that
casinos wrong place to wim. Or where you loose even when you win
На 3 април поисках теглене на сумата от 17 000 и ми казаха това. През събота сутринта трябваше да се отрази в акаунта ми и днес, събота, вече е повече от половин ден и не съм им изпратил съобщение и никой не отговаря нито по имейл, нито по чат и нямат телефон номерът, на който мога да се обадя на имейла, който съм регистрирал в този акаунт, е следният sullyvan1012@gmail.com Моля, бихте ли се намесили, за да ускорите плащането ми, тъй като е възможно за депозити да ги получават веднага, но за тегления отнемат вечно и цялата ми документация е изрядна и самите те ми казаха, че няма проблем с документацията към днешна дата сутринта се свързах с тях и когато направих коментар, че трябва да ми дадат отговор относно моето оттегляне, те вече не ми отговориха по никакъв начин. Опитвам се да комуникирам повече от 3 часа и обслужването на клиенти трябва да е от 7 сутринта до 22 часа през всичките 7 дни от седмицата
от 7 и не мога да направя оплакване на тази страница, получавам captcha грешка
On April 3, I requested my withdrawal for the amount of 17,000 and they told me that. During the course of Saturday morning it should have been reflected in my account and today, Saturday, it is already more than half a day and I have not sent them a message and no one answers either by email or by chat and they have no telephone number that I can call the email that I have registered in that account is the following sullyvan1012@gmail.com Please could you intervene to expedite my payment as it is possible that for deposits and they receive them immediately but for withdrawals they take forever and all my documentation is in order and they themselves told me that there was no problem with the documentation as of today In the morning I contacted them and when I made the comment that they should give me a response about my withdrawal, they no longer answered me by any means. I have been trying to communicate for more than 3 hours and customer service is supposed to be from 7am to 10pm on all 7 Days of the week
out of 7 and I cannot make a complaint on this page I get a captcha error
El día 3 de abril solicite mi retiro por la cantidad de 17,000 y me dijeron que. En el transcurso de el día sábado por la mañana ya se tendría que ver reflejado en mi cuenta y ya el día de hoy sábado ya es más de medio día y nada les envío mensaje y nadie contesta ni por correo ni por chat y no tienen ningún número telefónico al cual pueda llamar el correo que tengo registrado en esa cuenta es el siguiente sullyvan1012@gmail.com por favor podrían intervenir para que me agilizar mi pago como es posible que para los depósitos y los reciben inmediato pero para los retiros tardan una eternidad y toda mi documentación está en regla y ellos mismos me dijeron que no había ningún problema con la documentación desde hoy en la mañana me comunique con ellos y cuando le hice el comentario que me diera repuesta de mi retiro ya no me contestaron por ningún medio tengo más de 3 HRS tratando de comunicarme y se supone que el servicio al cliente de 7am a 10 PM los 7 días a la semana
de 7 y no puedo poner una queja en esta página me aparece error de captcha
Бихте ли предоставили някаква актуална информация относно вашето оттегляне, ако има такава? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за извършване на плащанията, така че няма да можем да се намесим преди това, за съжаление. Надявам се скоро да си получите парите и няма да се налага да подавате жалба. Ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, моля, уведомете ни, ние ще чакаме вашия отговор.
Could you please provide any update regarding your withdrawal, if there is any? We usually give casinos 14 full days to proceed the payments, so we won't be able to intervene before that, unfortunately. I hope you will get your money soon, and there won't be needed to submit a complaint. If you feel you need our help, please let us know, we'll wait for your reply.
На мен това се случи за 100 долара. Не мислех, че са спрели толкова ниско, но предполагам, че правят това, което можете да направите, е да се сдобиете с отдела за престъпници, както по делата, така и на bbb и всяка друга агенция, но трябва да има такава като пряк надзирател, независимо от телефонния номер, който трябва да са регистрирали този бизнес, просто трябва да ги хванете и да видите какъв е процесът, за да получите плащане някои негодници, това, което правят, е просто да ви отблъснат и много от тях не минават процесът, така че това е печалба за тях, но ако всички докладват за тези глупаци, те ще трябва да платят, те просто ви отблъскват и понякога съм готов да се откажа, но никога не го правя дори за един долар, докато работя върху поставянето на реклами в моя car името на казиното, което ме изгори и бъдете сигурни, че ще ги взема за много повече, независимо дали го виждат или не, те са един от тези видове онлайн казина, но мисля, че всички са едни и същи, така че просто ще фокусирайте се върху нещо подобно онлайн
казина грешно място за wim. Или когато губите, дори когато печелите
To me it happened for 100 bucks I didn't think they stopped down that low but I guess they do what you can do is get a hold of dept of con as under affairs and the bbb and any other agency but there's got to be one like a direct overseer regardless of the phone number they got to have registered that business you just have to get as hold of them and see what's the process to getting paid some scoundrals what they do is just push you away and many don't go thru the process so that's a gain for them but if everybody would report these fools they would have to pay they are just pushing you away and sometimes id eady to let go but I never do not even for one dollar om working on putting some ads on my car the name of the casino that burnt me and rest assured that I will get them for s lot more whether they see it or not they are one of these types of casino online but I think their all the he same so I'm just gonna focus on online something like that
casinos wrong place to wim. Or where you loose even when you win
Мога ли да попитам дали получи парите си накрая? Кога точно ти се случи това всъщност? Ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни.
May I ask if you got your money at the end? When exactly did this happened to you, actually? If you need any help from our complaint team, please let us know.
Не помня името, но мога да го потърся. Бях спечелил около 4000, но ми казаха, че мога да изтегля само 100 и че останалите ще бъдат изтрити, така че почти да го унищожи, след което опитът да изтегля 200 стана агонизиращ, те попитаха за id всичко, което всъщност няма много смисъл, имам предвид, че когато ги депозираш, не минават през всичко това, но след 3 или 5 дни те казаха, че трябва да им дам 25 dlrs, за да ме проверят, просто им дадох копие от шофьорската ми книжка, заедно със селфи и доказателство за адрес Започнах да си мисля, че кандидатствам за заем, но това се случи и добавих, че живея извън колата си, нямам пари и ако имах би сложил газ, защото дори плащането е за преглед, така че те казаха, че намеква, че винаги могат да изберат да не плащат, ако подозират нещо и това казаха имейлът ми с тях manases6801@gmail.com
И моят потребител е razo
I don't remember the name but I can look it up I had won like 4000 but I was told I could only withdraw 100 and that the rest would be erased so that pretty much killed it then trying to withdraw the 200 became agonizing they asked for id everything which doesn't really make much sense I mean when you deposit them don't get put thru all of that but after 3 days or 5 they then said I needed to give them 25 dlrs to verify me I just gave them a copy of my driver's license along with a selfie and proof of address I was starting to think I was applying for a loan but that's what happened and I added I'm living out of my car I don't have money and if I did I would put gas cuz even paying it's up for review so they said insinuating they can always choose to not pay if they suspect something and that's what they said my email with them manases6801@gmail.com
And my user is razo
Да, ще ми е полезна малко помощ, ако можете
Моята информация като цяло
Ефрайн Кастанеда
6195127305
manases6801@gmail.com
Yes I could use some help if you may
My information in general
Efrain castaneda
6195127305
manases6801@gmail.com
Не си спомняте името на какво точно? Ако смятате, че имате нужда от помощ с този проблем и че нашият екип би могъл да го разреши, моля, последвайте тази връзка 👈 и подайте жалба. Наистина се надявам решението да бъде намерено.🤞
You don't remember the name of what exactly? If you feel, that you need help with this issue, and that our team could be able to solve it, please follow this link 👈 and file a complaint. I really hope the solution to it could be found.🤞
Хей, мислех, че проблемът е да извадя парите = теглене. Както и да е, радвам се да чуя, че сте успели да разрешите това!
Моля, не се колебайте да споделите всички допълнителни преживявания, които сте имали в това казино.
Hey, I thought the problem was getting the money out = withdrawal. Anyway, I'm glad to hear you managed to resolve that!
Please feel free to share any additional experiences you have had in this casino.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.