ФорумКазинаNetBet Casino - обща дискусия

NetBet Casino - обща дискусия

преди 7 месеца от zeugirdorramo1012
|
1185 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 7 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с NetBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 7 месеца

На 3 април поисках теглене на сумата от 17 000 и ми казаха това. През събота сутринта трябваше да се отрази в акаунта ми и днес, събота, вече е повече от половин ден и не съм им изпратил съобщение и никой не отговаря нито по имейл, нито по чат и нямат телефон номерът, на който мога да се обадя на имейла, който съм регистрирал в този акаунт, е следният sullyvan1012@gmail.com Моля, бихте ли се намесили, за да ускорите плащането ми, тъй като е възможно за депозити да ги получават веднага, но за тегления отнемат вечно и цялата ми документация е изрядна и самите те ми казаха, че няма проблем с документацията към днешна дата сутринта се свързах с тях и когато направих коментар, че трябва да ми дадат отговор относно моето оттегляне, те вече не ми отговориха по никакъв начин. Опитвам се да комуникирам повече от 3 часа и обслужването на клиенти трябва да е от 7 сутринта до 22 часа през всичките 7 дни от седмицата

от 7 и не мога да направя оплакване на тази страница, получавам captcha грешка

Автоматичен превод:
zeugirdorramo1012
преди 7 месеца

На мен това се случи за 100 долара. Не мислех, че са спрели толкова ниско, но предполагам, че правят това, което можете да направите, е да се сдобиете с отдела за престъпници, както по делата, така и на bbb и всяка друга агенция, но трябва да има такава като пряк надзирател, независимо от телефонния номер, който трябва да са регистрирали този бизнес, просто трябва да ги хванете и да видите какъв е процесът, за да получите плащане някои негодници, това, което правят, е просто да ви отблъснат и много от тях не минават процесът, така че това е печалба за тях, но ако всички докладват за тези глупаци, те ще трябва да платят, те просто ви отблъскват и понякога съм готов да се откажа, но никога не го правя дори за един долар, докато работя върху поставянето на реклами в моя car името на казиното, което ме изгори и бъдете сигурни, че ще ги взема за много повече, независимо дали го виждат или не, те са един от тези видове онлайн казина, но мисля, че всички са едни и същи, така че просто ще фокусирайте се върху нещо подобно онлайн


казина грешно място за wim. Или когато губите, дори когато печелите

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

На 3 април поисках теглене на сумата от 17 000 и ми казаха това. През събота сутринта трябваше да се отрази в акаунта ми и днес, събота, вече е повече от половин ден и не съм им изпратил съобщение и никой не отговаря нито по имейл, нито по чат и нямат телефон номерът, на който мога да се обадя на имейла, който съм регистрирал в този акаунт, е следният sullyvan1012@gmail.com Моля, бихте ли се намесили, за да ускорите плащането ми, тъй като е възможно за депозити да ги получават веднага, но за тегления отнемат вечно и цялата ми документация е изрядна и самите те ми казаха, че няма проблем с документацията към днешна дата сутринта се свързах с тях и когато направих коментар, че трябва да ми дадат отговор относно моето оттегляне, те вече не ми отговориха по никакъв начин. Опитвам се да комуникирам повече от 3 часа и обслужването на клиенти трябва да е от 7 сутринта до 22 часа през всичките 7 дни от седмицата

от 7 и не мога да направя оплакване на тази страница, получавам captcha грешка

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Бихте ли предоставили някаква актуална информация относно вашето оттегляне, ако има такава? Обикновено даваме на казината 14 пълни дни за извършване на плащанията, така че няма да можем да се намесим преди това, за съжаление. Надявам се скоро да си получите парите и няма да се налага да подавате жалба. Ако смятате, че имате нужда от нашата помощ, моля, уведомете ни, ние ще чакаме вашия отговор.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

На мен това се случи за 100 долара. Не мислех, че са спрели толкова ниско, но предполагам, че правят това, което можете да направите, е да се сдобиете с отдела за престъпници, както по делата, така и на bbb и всяка друга агенция, но трябва да има такава като пряк надзирател, независимо от телефонния номер, който трябва да са регистрирали този бизнес, просто трябва да ги хванете и да видите какъв е процесът, за да получите плащане някои негодници, това, което правят, е просто да ви отблъснат и много от тях не минават процесът, така че това е печалба за тях, но ако всички докладват за тези глупаци, те ще трябва да платят, те просто ви отблъскват и понякога съм готов да се откажа, но никога не го правя дори за един долар, докато работя върху поставянето на реклами в моя car името на казиното, което ме изгори и бъдете сигурни, че ще ги взема за много повече, независимо дали го виждат или не, те са един от тези видове онлайн казина, но мисля, че всички са едни и същи, така че просто ще фокусирайте се върху нещо подобно онлайн


казина грешно място за wim. Или когато губите, дори когато печелите

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Мога ли да попитам дали получи парите си накрая? Кога точно ти се случи това всъщност? Ако имате нужда от помощ от нашия екип за оплаквания, моля, уведомете ни.

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Не помня името, но мога да го потърся. Бях спечелил около 4000, но ми казаха, че мога да изтегля само 100 и че останалите ще бъдат изтрити, така че почти да го унищожи, след което опитът да изтегля 200 стана агонизиращ, те попитаха за id всичко, което всъщност няма много смисъл, имам предвид, че когато ги депозираш, не минават през всичко това, но след 3 или 5 дни те казаха, че трябва да им дам 25 dlrs, за да ме проверят, просто им дадох копие от шофьорската ми книжка, заедно със селфи и доказателство за адрес Започнах да си мисля, че кандидатствам за заем, но това се случи и добавих, че живея извън колата си, нямам пари и ако имах би сложил газ, защото дори плащането е за преглед, така че те казаха, че намеква, че винаги могат да изберат да не плащат, ако подозират нещо и това казаха имейлът ми с тях manases6801@gmail.com

И моят потребител е razo

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Да, ще ми е полезна малко помощ, ако можете

Моята информация като цяло

Ефрайн Кастанеда

6195127305

manases6801@gmail.com


Автоматичен превод:
Razo
преди 6 месеца

Не си спомняте името на какво точно? Ако смятате, че имате нужда от помощ с този проблем и че нашият екип би могъл да го разреши, моля, последвайте тази връзка 👈 и подайте жалба. Наистина се надявам решението да бъде намерено.🤞

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Решено, депозитът е направен, благодаря на всички

Автоматичен превод:
zeugirdorramo1012
преди 6 месеца

Хей, мислех, че проблемът е да извадя парите = теглене. Както и да е, радвам се да чуя, че сте успели да разрешите това!

Моля, не се колебайте да споделите всички допълнителни преживявания, които сте имали в това казино.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини