НачалоФорумКазинаНеразбираеми онлайн казино измамници!!

Неразбираеми онлайн казино измамници!!

преди 2 години от matrosov033
|
3 433 преглеждания 16 отговора |
|
преди 2 години

Помогнете на този, който може да реши проблема с казино, което не дава пари, като се позовава на проверка на печалби и заявки за теглене. Факт е, че първоначално кандидатствах за теглене на 11/07/22, след това на 11/12/22 имаше заявка за проверка, която преминах. На 13.11.22 г. акаунтът ми беше поставен на допълнителна проверка, която според оператора на онлайн чата няма срокове според разпоредбите, уж проверката е индивидуална. Всъщност в правилника на клуба няма такива правила за такава проверка. Невъзможно е да се оплачете на администратора или да напишете нещо на някого, можете да пишете само на чат оператора !! Този сайт иска лиценз от широката публика, но те пишат така, сякаш съществува и го крият от съображения за сигурност на сайта. Сайтът разполага с две огледала; просто е практически невъзможно да ги намерите в публичното пространство, имената с логото на сайта също липсват на самия сайт !!!! Мога да ви покажа екранна снимка на самия сайт, сайтът се казва Online Casino, странно име с това име е почти невъзможно да се намери. Попаднах на техния сайт съвсем случайно, търсих онлайн казино в търсачката на Google и търсих такова и ми падна, което явно е ИЗМАМНИЦИ! Проверих и видях, че казиното има валута UAH и този сайт ме уреди, като инвестирах 2000 UAH, предложиха ми бонус от 2000 UAH, който използвах, след като го спечелих обратно, също източих пари и поставих 30 000 UAH за теглене. От 07.11.22 г. не мога да получа печалбите си. Днес е 21.11.22 file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Отговорете, ако някой е играл в това казино, от 07.11.22 г. не мога да взема печалбите. Казиното се нарича Online Casino, може би някой също е страдал от това очевидно нечестно онлайн казино. file

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравейте, съжалявам, че имате проблеми. Забелязах, че вече сте подали жалба, което беше добра стъпка. Надявам се, че моят колега Ник ще ви помогне. Със сигурност не е добра идея да търсите казина и да ги посещавате чрез търсене в Google, без да сте ги проверили подробно преди това, както например тук чрез Casino Guru. Къде можете да проверите оценките на репутацията (пример) във всяко изброено казино или да видите раздела за оплаквания като цяло и да решите, преди да играете там. Разбирам, че бонусите са много изкусителни и могат да впечатлят играчите, но не забравяйте, че това е просто маркетингов инструмент за привличане на публиката. Ако това е просто загуба, това обикновено се случва в казината, но в по-лошия случай измамата може да се случи в нечестни казина, а също така трябва да имате предвид, че играчите често предават своите чувствителни данни за проверка. Ето защо всеки играч определено не трябва да подценява избора на казино. Моля, отговорете на въпросите на Ник сега и поддържайте връзка с нас. Благодаря ти

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Magda
преди 2 години

Благодаря за пожеланията в момента изпращам всички докове на този сайт за заявки за теглене на чекове като цяло сега и правя това, надявам се по някакъв начин да ми помогнете да реша този проблем.

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравейте, благодарим ви за всички документи и подробно описание, които сте качили към жалбата си. Казахте, че самата проверка е започнала на 12.11.2022 г. и допълнителната проверка ден по-късно. Разбирам, че това е неприятна ситуация и техните T&C изглеждат несигурни, но както Ник вече каза в отговора си, в случай, че се работи с проверка на акаунта, ние даваме на казината 14 пълни дни, за да верифицират акаунта и да извършат плащането.

Мисля, че би било разумно да изчакаме още малко, поне до края на тази седмица. Разбирам, че като се каже „Отговорих изцяло на въпроса ви, няма да има други обяснения", може да изглежда, че няма да общуват повече, но от друга страна може да им трябва просто повече време, за да продължат. Бъдете търпеливи сега, моля, и нека изчакаме Ник отново. 🤞

Автоматичен превод:
преди 2 години

Вече чакам друг избор, нямам друг избор, самата проверка на моята самоличност приключи на 11/12/22, този сайт веднага може да се нарече не най-честният по отношение на играчите, защото преди да кандидатствате и кой друг на 11/06/22 предложих да мина през проверка два пъти, може да се каже, че се питах, те ми отговориха, че не е необходимо да правя това, тъй като проверката не е необходима за теглене и ми отговориха, че обработката времето за кандидатстване беше до 5 дни, представете си, че максималното време от тези пет дни е подходящо и 3 часа преди това те изискват проверка, дори в този момент ми се стори подозрително, защото от моята практика и аз играя и играх много където в честните сайтове веднага искат верификация до 24 часа, а не чакат пет дни и тогава я изискват.

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравейте,

Проверих накратко жалбата ви, за да установя, че Ник със сигурност ще се нуждае от повече време, за да я разгледа.

Намирам за много интересно, че на казиното вероятно липсва името, доколкото мога да преценя. От друга страна, позволете ми да кажа, че понякога проверката отнема дори седмица, така че бих казал, че тази не е толкова лоша - каквото и да е това. Да се надяваме, че ще получите печалбите.

Можете ли да се свържете с оператора или поддръжката в момента? Това винаги е добър знак.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, имам връзка с чат оператора, след подаване на жалбата ми започнаха да реагират малко по-добре, защото ги уведомих за това. Името на сайта, както се наричат казино чат операторите, се нарича Онлайн казино. Имената, разбира се, са така ((въпреки че на самия сайт, както виждате, наистина няма име.

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравей matrosov033, така че това е поне положителна новина, че се опитват да общуват по-добре. Също така е много важно да започнат да общуват с Ник. Надявам се, че ще намерят положително решение за вас в този случай.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, съгласен съм с вас, ще чакам новини от Ник)

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравейте,

Бихте ли били така любезни и пренапишете какво е казано в PrintScreen, който сте публикували във вашата жалба , моля?

Бих искал да знам отговора на казиното, но всичко е на украински език, така че не мога да го прочета. 🙁

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Радка не разбрах много какво ме питаш. Какво е PrintScreen?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ура!!!! Току-що получих първата сума от 4900 UAH, само тези 30 000 хиляди бяха разделени на 6 парцела

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да да

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравейте, просто „екранна снимка" с други думи 😉

Автоматичен превод:
matrosov033
преди 2 години

Здравейте отново, страхотно е, поздравления! Понякога нещата не са толкова лоши, колкото изглеждат на пръв поглед, нали? 🙂 Моля, дръжте ни в течение. Надявам се, че ще бъде плавен процесът. 🤞

Автоматичен превод:
salanovicmuhamed919
преди 2 години

Здравейте, "да, да" съгласен ли сте с името на тази тема? ..Някакъв опит?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини