НачалоФорумКазинаНе мога да изтегля 2000 от Sapphire залог

Не мога да изтегля 2000 от Sapphire залог

преди 2 години от James1234
|
6 558 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 2 години

Те отхвърлят заявката във вашия преглед Играх, защото ще получа бонуси Депозирах толкова много вчера Загубих толкова много днес Депозирах 750 n Спечелих 2000 Отидох да поискам теглене те отхвърлиха Не знам техния ключ за теглене Намерих в папката за нежелана поща, сър какво да правя Мислех, че бонуси сума залагане в това казино те седнаха трябва да залагате за депозирана сума също какво е това, моля, помогнете ми от тази ситуация, те казват, че съм депозирал 750 означава, че имам игра веднъж общо Правилата за 750 wh са това

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
James1234
преди 2 години

Здравейте,

доста често срещано правило е, че за да премине залагането, сумата, която сте били помолени да депозирате, също трябва да бъде заложена, това се нарича политика срещу прането на пари. Позволете ми да опиша целия процес:

  1. взимате бонус без депозит
  2. играете и печелите за късмет
  3. изпълнявате изискването за залагане за бонуса
  4. искаш теглене
  5. изисква се депозит за проверка за изплащане на печалбите
  6. трябва да заложите депозираната сума няколко пъти - 1 път във вашия случай?

Ако не сте сигурни, любезно попитайте поддръжката отново. Винаги четете правилата и условията, за да знаете винаги какво трябва да изпълните.

Кажете ми дали това ви е помогнало.


Автоматичен превод:
преди 2 години

Сър, депозирах 3650 в сапфирен залог преди 6 дни, все още не е депозиран Изпратих екранна снимка 2 до 3 пъти, получавам същите отговори от поддръжката за чат n поддръжката по пощата същия отговор от 6 дни, прехвърляне в специален списък или е под притежава същия отговор от и двете поддържат от 6 дни пла помощ

Автоматичен превод:
преди 2 години

Всеки един отговор

Автоматичен превод:
преди 2 години

Може ли някой да отговори

Автоматичен превод:
James1234
преди 2 години

Здравейте отново,

забравихте да споменете отговора, който получавате. Какво не е наред?

Успяхте ли да преминете през предишното залагане?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не става дума за залагане на пари, депозирани те не са депозирани в моята сапфирна сметка 3650

Автоматичен превод:
преди 2 години

От последните 6 до 7 дни

Автоматичен превод:
преди 2 години

Mam radka моля за отговор

Автоматичен превод:
James1234
преди 2 години

Моля, не ме наричайте „мамо" 🙂

Можете ли да поставите някакво обяснение, което сте получили от казиното относно текущия проблем? Освен ако не разбера какво не е наред, не мога да ви помогна.

Така че като цяло, ако депозитът ви липсва, свържете се с доставчика на плащания, който сте използвали за депозита, и попитайте за транзакцията. Предполагам, че казиното прави същото с доставчика на плащания трета страна, който използват за управление на транзакции. Бъдете подготвени обаче, това може да ви струва малко време.

Не забравяйте да споделите отговора от казиното.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Те само казват, че проблемът се прехвърля на специалист от 6 дни



Днешният последен разговор се извинява за неудобството, което ще отнеме време

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Последен разговор


Нашите специалисти все още работят по вашия проблем. Моля, бъдете търпеливи и се свържете с нас по-късно, за да получите актуализация

Автоматичен превод:
James1234
преди 2 години

Здравейте,

това е както описах, казиното проверява това и ще отнеме известно време.

И така, попитахте ли междувременно вашия доставчик на плащания, както предложих, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Билетът е под революция, показва се, че съм изпратил липсва

Автоматичен превод:
преди 2 години

Доставчикът на плащания казва, че е достигнал до тях само на този ден

Автоматичен превод:
James1234
преди 2 години

Здравей James1234, можеш ли да обясниш отново, моля, какво ти каза доставчикът на плащания? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 2 години

Депозира им се на следващия ден, само че казаха доставчик на плащания


Автоматичен превод:
преди 2 години

как работи

Автоматичен превод:
преди 2 години

Това е банково приложение, което направих upi trascation

Автоматичен превод:
James1234
преди 2 години

И така, доколкото разбирам, според вашия доставчик на плащания транзакцията е наред и е достигнала до казиното същия ден - правилно?

Това би означавало, че казиното трябва да изчака техния доставчик на плащания да идентифицира проблема и да го разреши.

Това обаче обикновено е доста дълъг процес.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини