преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mwin8 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, виждам, че теглите в ход, казиното каза ли ви защо е минала седмица? Имали ли сте някаква комуникация с тях? Верифицирахте ли акаунта си или не беше необходимо?
Както и да е, проверих казиното и бих казал, че не е много безопасно да се играе тук. Виждали ли сте неговия индекс на безопасност ? Вероятно ще внимавам следващия път къде депозирам.
Както и да е, информирайте ме и ми дайте отговорите на въпросите ми, моля.
Ще изчакам.
Hello, I see you have a withdrawal in progress, did the casino tell you why it's been a week ? Have you had any communication with them ? Have you verified your account or was it not necessary ?
Anyway, I checked out the casino and I would say it's not very safe to play here. Have you seen its safety index ? I'd probably be careful next time where I deposit.
Anyway, inform me and give me the answers to my questions please.
I will wait.
Аз също съм изправен пред същия проблем, получихте ли парите си? след 3 дни все още не съм получил парите си.
I facing the same problem also, have you received your money ? after 3day i still havent received my money.
Здравейте, надявам се, че нямате нищо против да се присъединя. Опитах се да разбера дали играчът ни е оставил друга информация за забавеното плащане, но изглежда, че не е...
По принцип индексът за безопасност на казиното 👈👈 не е много убедителен, но бих казал, че трябва да се съсредоточим върху конкретни подробности. Бихте ли споделили дали това е първата ви заявка за теглене? Имате ли достъп до сайта? Подкрепата подкрепяща ли е? Възможно ли е това да е обикновено забавяне?
Hello, I hope you don't mind me joining. I tried to find out whether the player left us some other information about the delayed payment, but it seems that he has not...
Basically, the casino Safety Index 👈👈 is not very convincing, yet I'd say we should focus on concrete details. Could you share whether this is your first withdrawal request? Can you access the site? Is the support being supportive? Could this be just an ordinary delay, perhaps?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.