ФорумКазинаmrq доверие пилотни отговори

mrq доверие пилотни отговори

преди 2 години от bootychef123
|
4252 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

проверете отговорите на mrq trustpilot на оплаквания .. Те ме ядосаха .. но и ме разсмяха. filefilefile

Автоматичен превод:
bootychef123
преди 2 години

Хм ... изглежда, че се опитват да звучат умно и нахално, но всъщност те са просто груби 😕 По отношение на отговорите - отговориха ли конкретно на вас или просто са взети за пример от Trustpilot?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой може ли да помогне, тази компания г-н Q току-що беше откраднала печалбите ми около £115. Играех 20p на игра, когато изведнъж парите ми изчезнаха пред очите ми, когато погледнах историята си на игри, последните 2 игри бяха променени на £ 60, което изчисти акаунта ми., и куестове, които никой не ми връща.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
scoy911
преди 1 година

Сигурен съм, че ако ги помолите да погледнат историята ви на игра на този слот, те ще видят, че сте играли само за малки залози и това трябва да е проблем в играта. Докладвайте го на Trustpilot, те отговарят на всички публикации там

Автоматичен превод:
преди 1 година

Някой може ли да помогне, тази компания г-н Q току-що беше откраднала печалбите ми около £115. Играех 20p на игра, когато изведнъж парите ми изчезнаха пред очите ми, когато погледнах историята си на игри, последните 2 игри бяха променени на £ 60, което изчисти акаунта ми., и куестове, които никой не ми връща.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Бих казал, че казиното трябва да може да проверява историята на играта ви и алтернативно да пита доставчика на играта какво се е случило. Някои играчи случайно натиснаха бутона "максимален залог" и това доведе до очевидния резултат - този максимален залог беше направен. Понякога се случва 🙁. Сигурни ли сте, че това не е така, моля?

Фактът, че изглеждаш игнориран обаче ме притеснява най-много.

Случайно ли сте запазили екранни снимки?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Рада,

благодаря ви за коментарите, това, което не мога да разбера, е, че екранът ми стана смешен и когато се върна, парите бяха изчезнали, а когато погледнах, те бяха променили сумата и какво казват за бутона за макс, той е точно от другата страна вляво, също направих екранна снимка на това как изглежда, когато смените монтирането. Мислят ли, че съм сляп, както и глупав, бях спечелил около 3 пъти миналата седмица и мисля, че това беше мотивът.

Автоматичен превод:
преди 1 година

съжалявам, опитах се да кача екранна снимка на това как изглежда при промяна на сумата, но не ми позволява да кача

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

О, да, отговориха ми в петък, но казаха, че трябва да бъда препоръчан на някой друг, чаках години, след това нищо през целия уикенд. Също така поставих грешно потребителско име, то е Hawaii 58

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей Рада,

благодаря ви за коментарите, това, което не мога да разбера, е, че екранът ми стана смешен и когато се върна, парите бяха изчезнали, а когато погледнах, те бяха променили сумата и какво казват за бутона за макс, той е точно от другата страна вляво, също направих екранна снимка на това как изглежда, когато смените монтирането. Мислят ли, че съм сляп, както и глупав, бях спечелил около 3 пъти миналата седмица и мисля, че това беше мотивът.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей scoy911,

така че може да е било и някакъв проблем. Трудно е да се досетите. Не бих се осмелил да спекулирам, че това може да е било някакво отмъщение, защото ти вече спечели.

Сега казиното трябва да провери тази игрална сесия с подходящия доставчик на игри и да направи някои заключения. Това обикновено отнема няколко седмици и изглежда добре, че този проблем ще се държи от специален човек от страна на казиното. Просто се опитайте да поддържате връзка с казиното и си напомняйте от време на време.

Чувствайте се свободни да подадете жалба , ако смятате, че имате нужда от помощ.

Надявам се казиното да разбере какво се е случило и да го разреши.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

О, да, отговориха ми в петък, но казаха, че трябва да бъда препоръчан на някой друг, чаках години, след това нищо през целия уикенд. Също така поставих грешно потребителско име, то е Hawaii 58

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

къде постави грешното потребителско име, моля? Моля, информирайте казиното.

Автоматичен превод:
преди 1 година

MrQ се свърза с мен по TA. Чудя се защо не искат да дойдат тук, казаха, че няма начин да променят сумата, която само клиентът може да го направи, казаха също, че не са там през уикенда, но отговориха ми тази сутрин, което днес е неделя, но когато се случи, не получих отговор до понеделник сутринта.

Толкова съм ядосан на отговора, казах, че ако не можете да го направите от ваша страна, тогава трябва да разберете какво се е случило, тъй като екранът ми стана забавен, а когато се върна, парите ми ги нямаше.

Ще кача какво казаха и се страхувам, че наистина се ядосах и им казах какво мисля за тях.

те също казаха, че поставят акаунта ми на ограничение, с други думи mor bs filefile

Автоматичен превод:
scoy911
преди 1 година

Това е типично за Mq, който рекламират по радиото, казвайки, че не става въпрос за печалба, а за тръпката от играта ha😭 хората залагат, за да спечелят или поне с надеждата да спечелят. Те изглеждат като голяма компания за хазарт на Чарли, но вашата история просто доказва, че не им пука за клиента и не са ви предложили никаква компенсация. Те са твърди, че сте направили големи залози, вместо да приемете, че вината е тяхна. Не бих им дал нито стотинка. В тяхната реклама те казват, че се присъединете към Mrq и вземете 20 безплатни завъртания ГОЛЯМА СДЕЛКА Mrq 😷 СТИНК!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

MrQ се свърза с мен по TA. Чудя се защо не искат да дойдат тук, казаха, че няма начин да променят сумата, която само клиентът може да го направи, казаха също, че не са там през уикенда, но отговориха ми тази сутрин, което днес е неделя, но когато се случи, не получих отговор до понеделник сутринта.

Толкова съм ядосан на отговора, казах, че ако не можете да го направите от ваша страна, тогава трябва да разберете какво се е случило, тъй като екранът ми стана забавен, а когато се върна, парите ми ги нямаше.

Ще кача какво казаха и се страхувам, че наистина се ядосах и им казах какво мисля за тях.

те също казаха, че поставят акаунта ми на ограничение, с други думи mor bs filefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей scoy911.

Мисля, че казиното наистина не може да промени залога ви и също вярвам, че трябва да е било някакъв проблем, така че предположих, че казиното трябва да се опита да намери източника на проблема и може би да се опита да се свърже с доставчика на играта.

Изглежда, че това няма да се случи.

Разбирам как трябва да се чувствате в момента и съм съгласен с отговора ви, за съжаление няма да ви помогне.

Съвсем нормално е казината да не отразяват никакви технически нередности, в случай че тези проблеми доведат до печалба, но това е точно обратното.

Както nigeljc отбеляза, един прост поглед върху нашата история на игрите може да покаже дали тези по-високи залози са изключение или не. Смея да кажа, че е много по-добре да ви върнем тези залози и да ви оставим да се почувствате като добре обслужен клиент, който най-вероятно ще депозира по-късно, вместо да обсъждаме вашето ниво на „пристрастяване" въз основа на нетната загуба.

Не съм сигурен, че ще може да ви помогне, но все пак можете да подадете жалба .

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е типично за Mq, който рекламират по радиото, казвайки, че не става въпрос за печалба, а за тръпката от играта ha😭 хората залагат, за да спечелят или поне с надеждата да спечелят. Те изглеждат като голяма компания за хазарт на Чарли, но вашата история просто доказва, че не им пука за клиента и не са ви предложили никаква компенсация. Те са твърди, че сте направили големи залози, вместо да приемете, че вината е тяхна. Не бих им дал нито стотинка. В тяхната реклама те казват, че се присъединете към Mrq и вземете 20 безплатни завъртания ГОЛЯМА СДЕЛКА Mrq 😷 СТИНК!!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Съгласен съм, че това беше добър шанс да покажат отношението си към играчите и не ми харесва много начина, по който се държат.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря на всички за коментарите ви, гледах там всеки ден, просто в случай, че са променили мнението си и само преди 10 минути в акаунта ми се появиха 30,00 британски лири, не съм сигурен какво струват може би още 30 британски лири от TA, които ще взема погледнете, по-лошото е, че харесах сайта на MrQ повече от всички останали, отношението им към клиентите им е ужасно и им казах какво могат да правят с ограниченията си.

просто искам да ви благодаря за подкрепата, която ми оказахте, има голяма разлика просто да знам, че някой ме слуша.

Автоматичен превод:
scoy911
преди 1 година

Здравей scoy911.

Съжалявам, винаги е тъжно, ако загубиш нещо, което харесваш. Бих искал да вярвам, че скоро ще намерите добро казино с по-добра грижа за клиентите и справедлив подход. 🤞

Винаги сме тук, за да изслушаме или да помогнем, ако има начин, така че би било хубаво да ни посещавате от време на време и да ни уведомявате къде играете и по-важното как ви харесва.

Може би можете да разгледате нашето лятно състезание, фокусирано върху любимите казина, за да получите някои свежи съвети. 🙂.

Чувствайте се свободни да се състезавате също!

Приятен ден.



Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
scoy911
преди 1 година

Здравейте,

това звучи много по-добре, изглежда, че са положени известни усилия от страна на казиното. Първоначално си помислих, че бутонът за максимален залог може да е причината за този проблем, но можем само да гадаем.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Публикувах собствена тема за тези момчета. Не знам защо смятат, че могат да задържат 800 паунда, които ми дължат, но пак поискаха документи и сега явно ги проверяват.


Мисля, че се опитват да измъкнат клиентите, защото правилата на UKGC им струват много големи играчи. Няма да приема това, ще отида докрай.

Автоматичен превод:
AQS2023
преди 8 месеца

Искам само да кажа, че цялата подходяща информация относно вашата жалба може да бъде намерена тук . В случай, че други се интересуват да знаят.

Надявам се скоро да получите парите!

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини