Хм ... изглежда, че се опитват да звучат умно и нахално, но всъщност те са просто груби 😕 По отношение на отговорите - отговориха ли конкретно на вас или просто са взети за пример от Trustpilot?
Hm...looks like they try to sound smart and cheeky, but in fact, they're just rude 😕 Regarding the replies - did they reply specifically to you or are they just taken as an example from Trustpilot?
Някой може ли да помогне, тази компания г-н Q току-що беше откраднала печалбите ми около £115. Играех 20p на игра, когато изведнъж парите ми изчезнаха пред очите ми, когато погледнах историята си на игри, последните 2 игри бяха променени на £ 60, което изчисти акаунта ми., и куестове, които никой не ми връща.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Сигурен съм, че ако ги помолите да погледнат историята ви на игра на този слот, те ще видят, че сте играли само за малки залози и това трябва да е проблем в играта. Докладвайте го на Trustpilot, те отговарят на всички публикации там
I’m sure if you ask them to look at your playing history of that slot they will see you were only playing for small stakes and it must be a glitch in the game. Report it on Trustpilot they answer all posts in there
Някой може ли да помогне, тази компания г-н Q току-що беше откраднала печалбите ми около £115. Играех 20p на игра, когато изведнъж парите ми изчезнаха пред очите ми, когато погледнах историята си на игри, последните 2 игри бяха променени на £ 60, което изчисти акаунта ми., и куестове, които никой не ми връща.
Can anybody help, this company mr Q had just stole my winnings about £115 I was playing 20p a game when all of a sudden my money disappeared before my eyes, when I looked on my gaming history, the last 2 games where changed to £60 which cleared out my account., and quests what no one’s getting back to me.
Здравейте,
Бих казал, че казиното трябва да може да проверява историята на играта ви и алтернативно да пита доставчика на играта какво се е случило. Някои играчи случайно натиснаха бутона "максимален залог" и това доведе до очевидния резултат - този максимален залог беше направен. Понякога се случва 🙁. Сигурни ли сте, че това не е така, моля?
Фактът, че изглеждаш игнориран обаче ме притеснява най-много.
Случайно ли сте запазили екранни снимки?
Hello,
I would say that casino should be able to check your game history and alternatively asks the game provider about what has happened. Some players accidentally hit the "max bet" button and it resulted in the obvious outcome - that max bet was made. It sometimes happens 🙁. Are you sure that this is not the case, please?
The fact that you seem to be ignored concerns me the most, however.
Have you saved any screenshots by chance?
Здравей Рада,
благодаря ви за коментарите, това, което не мога да разбера, е, че екранът ми стана смешен и когато се върна, парите бяха изчезнали, а когато погледнах, те бяха променили сумата и какво казват за бутона за макс, той е точно от другата страна вляво, също направих екранна снимка на това как изглежда, когато смените монтирането. Мислят ли, че съм сляп, както и глупав, бях спечелил около 3 пъти миналата седмица и мисля, че това беше мотивът.
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
О, да, отговориха ми в петък, но казаха, че трябва да бъда препоръчан на някой друг, чаках години, след това нищо през целия уикенд. Също така поставих грешно потребителско име, то е Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
Здравей Рада,
благодаря ви за коментарите, това, което не мога да разбера, е, че екранът ми стана смешен и когато се върна, парите бяха изчезнали, а когато погледнах, те бяха променили сумата и какво казват за бутона за макс, той е точно от другата страна вляво, също направих екранна снимка на това как изглежда, когато смените монтирането. Мислят ли, че съм сляп, както и глупав, бях спечелил около 3 пъти миналата седмица и мисля, че това беше мотивът.
Hi Radha,
thank you for your comments, what I cannot understand is my screen went all funny and when it came back on the money had disappeared, and when I looked they had changed amount and what they are saying about max button, it’s right over the other side to the left, also I’ve took a screen shoot of what it looks like when you change the mount do they think I’m blind as well as stupid, I had won about 3 times last week and I think that was there motive.
Здравей scoy911,
така че може да е било и някакъв проблем. Трудно е да се досетите. Не бих се осмелил да спекулирам, че това може да е било някакво отмъщение, защото ти вече спечели.
Сега казиното трябва да провери тази игрална сесия с подходящия доставчик на игри и да направи някои заключения. Това обикновено отнема няколко седмици и изглежда добре, че този проблем ще се държи от специален човек от страна на казиното. Просто се опитайте да поддържате връзка с казиното и си напомняйте от време на време.
Чувствайте се свободни да подадете жалба , ако смятате, че имате нужда от помощ.
Надявам се казиното да разбере какво се е случило и да го разреши.
Hi scoy911,
so it could have been some kind of glitch as well. It's hard to guess. I would not dare to speculate that this could have been some kind of revenge because you've already won.
The casino should now check this gaming session with the proper game provider and come up with some conclusions. This usually takes a few weeks and seems ok that this issue will be held by a special person from the casino's side. Just try to be in touch with the casino and remind yourself from time to time.
Feel free to submit a complaint, if you feel you need a helping hand.
I hope the casino finds out what happened and sorts it out.
О, да, отговориха ми в петък, но казаха, че трябва да бъда препоръчан на някой друг, чаках години, след това нищо през целия уикенд. Също така поставих грешно потребителско име, то е Hawaii 58
Oh yes I did they answered me Friday but said I need to be put on to somebody else I was waiting ages then nothing all weekend. Also I put the wrong user name it’s Hawaii 58
MrQ се свърза с мен по TA. Чудя се защо не искат да дойдат тук, казаха, че няма начин да променят сумата, която само клиентът може да го направи, казаха също, че не са там през уикенда, но отговориха ми тази сутрин, което днес е неделя, но когато се случи, не получих отговор до понеделник сутринта.
Толкова съм ядосан на отговора, казах, че ако не можете да го направите от ваша страна, тогава трябва да разберете какво се е случило, тъй като екранът ми стана забавен, а когато се върна, парите ми ги нямаше.
Ще кача какво казаха и се страхувам, че наистина се ядосах и им казах какво мисля за тях.
те също казаха, че поставят акаунта ми на ограничение, с други думи mor bs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
Това е типично за Mq, който рекламират по радиото, казвайки, че не става въпрос за печалба, а за тръпката от играта ha😭 хората залагат, за да спечелят или поне с надеждата да спечелят. Те изглеждат като голяма компания за хазарт на Чарли, но вашата история просто доказва, че не им пука за клиента и не са ви предложили никаква компенсация. Те са твърди, че сте направили големи залози, вместо да приемете, че вината е тяхна. Не бих им дал нито стотинка. В тяхната реклама те казват, че се присъединете към Mrq и вземете 20 безплатни завъртания ГОЛЯМА СДЕЛКА Mrq 😷 СТИНК!!
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
MrQ се свърза с мен по TA. Чудя се защо не искат да дойдат тук, казаха, че няма начин да променят сумата, която само клиентът може да го направи, казаха също, че не са там през уикенда, но отговориха ми тази сутрин, което днес е неделя, но когато се случи, не получих отговор до понеделник сутринта.
Толкова съм ядосан на отговора, казах, че ако не можете да го направите от ваша страна, тогава трябва да разберете какво се е случило, тъй като екранът ми стана забавен, а когато се върна, парите ми ги нямаше.
Ще кача какво казаха и се страхувам, че наистина се ядосах и им казах какво мисля за тях.
те също казаха, че поставят акаунта ми на ограничение, с други думи mor bs
MrQ got back to me on T.A. I wonder why they don't want to come on here, they said there is no way they can change the amount only the customer can so it, they also said they aren’t there at the weekend but they answered me this morning which is Sunday today, but when it happened i didn't get a answer till Monday morning.
I’m so angry at there answer i said if you can’t do it from your end then you should be finding out what happened as my screen went funny then when it came back on my money was gone.
I’m gonna upload what they said, and I’m afraid i got really angry and told them what i thought of them.
they also said they are putting my account on a restriction in other words mor b.s.
Здравей scoy911.
Мисля, че казиното наистина не може да промени залога ви и също вярвам, че трябва да е било някакъв проблем, така че предположих, че казиното трябва да се опита да намери източника на проблема и може би да се опита да се свърже с доставчика на играта.
Изглежда, че това няма да се случи.
Разбирам как трябва да се чувствате в момента и съм съгласен с отговора ви, за съжаление няма да ви помогне.
Съвсем нормално е казината да не отразяват никакви технически нередности, в случай че тези проблеми доведат до печалба, но това е точно обратното.
Както nigeljc отбеляза, един прост поглед върху нашата история на игрите може да покаже дали тези по-високи залози са изключение или не. Смея да кажа, че е много по-добре да ви върнем тези залози и да ви оставим да се почувствате като добре обслужен клиент, който най-вероятно ще депозира по-късно, вместо да обсъждаме вашето ниво на „пристрастяване" въз основа на нетната загуба.
Не съм сигурен, че ще може да ви помогне, но все пак можете да подадете жалба .
Hello scoy911.
I think that the casino truly can't change your bet and I also believe that it must have been some kind of glitch, so I presumed that the casino should try to find the source of the problem and maybe try to contact the game provider.
It seems that this is not going to happen.
I can understand how you must feel at the moment and I agree with your answer, sadly it won't help you.
It's quite normal that casinos don't reflect on any technical irregularities in case those issues lead to a win, but this is quite an opposite matter.
As nigeljc noted, a simple look at our gaming history can show whether those higher bets are an exception or not. I dare to say that it is much better to give you back those stakes and let you feel like a well-treated customer who will most probably deposit later, rather than discuss your level of "addiction" based on net loss.
I'm not sure it will be able to help you, but still, feel free to submit a complaint.
Това е типично за Mq, който рекламират по радиото, казвайки, че не става въпрос за печалба, а за тръпката от играта ha😭 хората залагат, за да спечелят или поне с надеждата да спечелят. Те изглеждат като голяма компания за хазарт на Чарли, но вашата история просто доказва, че не им пука за клиента и не са ви предложили никаква компенсация. Те са твърди, че сте направили големи залози, вместо да приемете, че вината е тяхна. Не бих им дал нито стотинка. В тяхната реклама те казват, че се присъединете към Mrq и вземете 20 безплатни завъртания ГОЛЯМА СДЕЛКА Mrq 😷 СТИНК!!
That’s typical of Mq they advertise on the radio saying it’s not about winning just the thrill of playing ha😭 people gamble to win or at least with the hope of winning. They come across as big time Charlie’s gambling company but your story just proves they don’t give 2 hoots about the customer and didn’t offer you any compensation. They are rigid that you made the big stake bets instead of accepting it was their fault. I would not give them another dime. In their ad they say join Mrq and get 20 free spins BiG DEAL Mrq 😷 STINKS!!
Благодаря на всички за коментарите ви, гледах там всеки ден, просто в случай, че са променили мнението си и само преди 10 минути в акаунта ми се появиха 30,00 британски лири, не съм сигурен какво струват може би още 30 британски лири от TA, които ще взема погледнете, по-лошото е, че харесах сайта на MrQ повече от всички останали, отношението им към клиентите им е ужасно и им казах какво могат да правят с ограниченията си.
просто искам да ви благодаря за подкрепата, която ми оказахте, има голяма разлика просто да знам, че някой ме слуша.
Thank you everyone for your comments, Ive been looking on there everyday just incase they had a change of heart and just 10 min ago £30.00 has appeared on my account , not sure what its for maybe another £30 from T.A. I’m gonna have a look, the worse thing is i liked MrQ site better then all the others, their attitude towards their customers is terrible and i told them what they can do with their restrictions.
id just like to say thank you for the support you have given me, it makes a lot of difference just knowing somebody’s listening.
Здравей scoy911.
Съжалявам, винаги е тъжно, ако загубиш нещо, което харесваш. Бих искал да вярвам, че скоро ще намерите добро казино с по-добра грижа за клиентите и справедлив подход. 🤞
Винаги сме тук, за да изслушаме или да помогнем, ако има начин, така че би било хубаво да ни посещавате от време на време и да ни уведомявате къде играете и по-важното как ви харесва.
Може би можете да разгледате нашето лятно състезание, фокусирано върху любимите казина, за да получите някои свежи съвети. 🙂.
Чувствайте се свободни да се състезавате също!
Приятен ден.
Hello scoy911.
I'm sorry, it's always sad if you lose something you like. I'd like to believe that you will soon find a good casino with better customer care and a fair approach. 🤞
We are always here to listen or help if there is a way, so it would be nice if you could visit us from time to time and let us know where you play and more importantly how you like it.
Maybe you can browse through our summer competition focused on favorite casinos, to get some fresh tips. 🙂.
Feel free to compete as well!
Have a wonderful day.
Здравейте,
това звучи много по-добре, изглежда, че са положени известни усилия от страна на казиното. Първоначално си помислих, че бутонът за максимален залог може да е причината за този проблем, но можем само да гадаем.
Hello,
this sounds much better, seems like some efforts were made on the casino's side. I originally thought that the max bet button may be the cause of this problem, however, we can only guess.
Публикувах собствена тема за тези момчета. Не знам защо смятат, че могат да задържат 800 паунда, които ми дължат, но пак поискаха документи и сега явно ги проверяват.
Мисля, че се опитват да измъкнат клиентите, защото правилата на UKGC им струват много големи играчи. Няма да приема това, ще отида докрай.
I’ve posted my own thread about these guys. I don’t know why they think they can withhold £800 they owe me but they requested documents again and now they are apparently checking them.
I think they try to rip off customers because the UKGC rules cost them a lot of big players. I won’t be accepting this, I’ll go all the way.
Искам само да кажа, че цялата подходяща информация относно вашата жалба може да бъде намерена тук . В случай, че други се интересуват да знаят.
Надявам се скоро да получите парите!
I just want to say that all relevant info concerning your complaint can be found here. In case others are interested to know.
I hope you'll get the money soon!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.