ФорумКазинаmr.play Casino - обща дискусия

mr.play Casino - обща дискусия

преди 1 година от stevetemple8888
|
2253 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с mr.play Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Момчета, можете ли да разгледате по-отблизо този сайт? Ще подам жалба, но искам да изчакам още няколко седмици. Вижте trustpilot, вижте какво казват хората. Чувствам, че ppl трябва да знам какво се случва. Този сайт не е прав. В момента имам много пари в брой

Автоматичен превод:
stevetemple8888
преди 1 година

Здравейте stevetemple8888 , мога ли любезно да ви помоля да ми изпратите вашето потребителско име за Mr.Play Casino за по-нататъшно разследване от наша страна?

Благодаря предварително.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Ще се свържа с вас след още няколко дни, искам да видя как ще се развие това. Оценявам бързия отговор, но дори мога да вляза веднага. Ревютата, които имате, са страници след страници от рецензии с една звезда на две различни места. Искам да дам допълнително време, за да видя дали ще ми бъде изплатено без целево разследване. Играя лоялно с myplay от известно време, не съм имал проблеми, но не съм опитвал да тегля пари. Отидете сами да разгледате ревютата на доверителния пилот. И сайтът ви дори не се зареди цял ден днес, процесът ви на проверка беше кошмар. Не ми харесва да ме карат да се чувствам като престъпник. Разбирам, че трябва да свършите работа при малка възможност за пране или нещо друго, но изглежда, че е малко. Ще се свържа след няколко дни. И отново оценявам загрижеността ви, просто се надявам да е истинска. Ще се върна в четвъртък, за да продължа този разговор, дам малко допълнително време, за да видя как ще се развие това, но сякаш в момента не съм успял да вляза от 18 часа, сайтът дори няма да се зареди, може би мога да обясня това точно сега ? Благодаря

Автоматичен превод:
mr.play Casino
преди 1 година

Съжалявам, че не отговорих на правилното място, сигурен съм, че ще го видите по-долу

Автоматичен превод:
stevetemple8888
преди 1 година

Благодарим ви за вашата лоялност и вашите предложения. Най-добрият начин да помогна обаче е да имам вашето потребителско име за Mr.Play Casino и да разбера цялата картина.

Още веднъж благодаря предварително.

Автоматичен превод:
mr.play Casino
преди 1 година

Да, ще се върна след няколко дни, за да споделя информацията с вас. Трябва да разберете, че искам да видя дали това се обработва правилно само по себе си, без да е включен сайт на трета страна. Аз самият като собственик на бизнес знам какво включва предоставянето на добро обслужване на клиентите и как прегледите могат да направят или разбият компании. Ако проблемите ми бъдат разрешени в рамките на двудневния период, пак ще се върна и ще се уверя, че ще ви кажа, че ми е изплатено правилно. Ако са 48 часа, трябва да са 48 часа, не трябва да се оплаквате на сайтове като този, за да привлечете вниманието. Има много недоволни хора от вашия mrplay и повечето казват същото. Че вие не плащате. Надявам се, че грешат, особено с 7k кеш аут и повече в баланса. Говорете с вас в сряда. Надявам се, че вашият сайт се зарежда, за да мога да говоря с отдела за обслужване на клиенти, за да предоставят повече информация в сряда. Благодаря

Автоматичен превод:
stevetemple8888
преди 1 година

Много добре, вярвам, че нашият екип търси да отговори по най-добрия начин в рамките на срока. Като казах това, ако искате да се опитам да разгледам това и от моя страна и може би да ускоря процеса, отново ще се нуждая от вашето потребителско име Mr.Play.

Приятен ден.

Автоматичен превод:
mr.play Casino
преди 1 година

Здравей,

Имам чувството, че вие сте представителят на казиното. Добре е, че се опитвате да помогнете на играча, но също така смятам, че все още не сте напълно запознат с форума и неговите функции. Всичко е наред, тук съм, за да ти помогна. 🙂

Този форум не поддържа лични съобщения , така че би било добре, ако посъветвате играча на кой имейл адрес трябва да ви изпрати своите идентификационни данни , моля.

Друг момент е, че акаунтът ви трябва да бъде синхронизиран ръчно с марката/марките, които искате да представите тук, моля, обърнете внимание на правилата:

https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions

Сред останалите:

2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на forum(at)casino.guru. Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино.

Чувствайте се свободни да се свържете с мен на radka@casino.guru

Ако имате нужда от допълнителна помощ, просто споменете това в имейла, моля 🙂

Бъдете здрави!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
stevetemple8888
преди 1 година

здравей

Вярвам, че проблемът е решен и тегленето е уредено.

Извинете за неудобството.

Приятен ден.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини