преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с mr.play Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Момчета, можете ли да разгледате по-отблизо този сайт? Ще подам жалба, но искам да изчакам още няколко седмици. Вижте trustpilot, вижте какво казват хората. Чувствам, че ppl трябва да знам какво се случва. Този сайт не е прав. В момента имам много пари в брой
Can u guys take a closer look at this site? I'm going to be submitting a complaint but I wanna wait a few more weeks. Check out trustpilot see what people are saying I feel like ppl need to kno what's going on. This site isn't right. I've got alot of cash sitting in there right now
Здравейте stevetemple8888 , мога ли любезно да ви помоля да ми изпратите вашето потребителско име за Mr.Play Casino за по-нататъшно разследване от наша страна?
Благодаря предварително.
Hello stevetemple8888, may I kindly ask to send me your Mr.Play Casino username for further investigation on our side?
Thanks in advance.
Ще се свържа с вас след още няколко дни, искам да видя как ще се развие това. Оценявам бързия отговор, но дори мога да вляза веднага. Ревютата, които имате, са страници след страници от рецензии с една звезда на две различни места. Искам да дам допълнително време, за да видя дали ще ми бъде изплатено без целево разследване. Играя лоялно с myplay от известно време, не съм имал проблеми, но не съм опитвал да тегля пари. Отидете сами да разгледате ревютата на доверителния пилот. И сайтът ви дори не се зареди цял ден днес, процесът ви на проверка беше кошмар. Не ми харесва да ме карат да се чувствам като престъпник. Разбирам, че трябва да свършите работа при малка възможност за пране или нещо друго, но изглежда, че е малко. Ще се свържа след няколко дни. И отново оценявам загрижеността ви, просто се надявам да е истинска. Ще се върна в четвъртък, за да продължа този разговор, дам малко допълнително време, за да видя как ще се развие това, но сякаш в момента не съм успял да вляза от 18 часа, сайтът дори няма да се зареди, може би мога да обясня това точно сега ? Благодаря
I'll get back to you in a few more days I wanna see how this plays out . I do appreciate the quick response but I can even log in right now. The reviews u guys have are pages upon pages of one star reviews on two different places. I wanna give some extra time to see if I get paid out without a targeted investigation. I been playing loyally with myplay for awhile now I haven't had issues but haven't tried to cash out. Go look at the trust pilot reviews yourself. And your site wouldn't even load all day today your verification process has been a nightmare . I dont like being made to feel like I'm a criminal. I understand u have a job to do on the slight chance there laundering or something else going on but it seems to be a little much. I'll be in touch in a few days. And again I do appreciate your concern I just hope it's genuine. I'll be back Thursday to continue this conversation give some extra time to see how this plays out but as if right now I haven't been able to log in for 18 hrs site won't even load maybe I can explain that right now ? Thanks
Съжалявам, че не отговорих на правилното място, сигурен съм, че ще го видите по-долу
Sorry didn't reply in proper spot I'm sure u will see it below
Благодарим ви за вашата лоялност и вашите предложения. Най-добрият начин да помогна обаче е да имам вашето потребителско име за Mr.Play Casino и да разбера цялата картина.
Още веднъж благодаря предварително.
Thank you for your loyalty and your suggestions. However, the best way for me to help is having your Mr.Play Casino username and understand the whole picture.
Once again thanks in advance.
Да, ще се върна след няколко дни, за да споделя информацията с вас. Трябва да разберете, че искам да видя дали това се обработва правилно само по себе си, без да е включен сайт на трета страна. Аз самият като собственик на бизнес знам какво включва предоставянето на добро обслужване на клиентите и как прегледите могат да направят или разбият компании. Ако проблемите ми бъдат разрешени в рамките на двудневния период, пак ще се върна и ще се уверя, че ще ви кажа, че ми е изплатено правилно. Ако са 48 часа, трябва да са 48 часа, не трябва да се оплаквате на сайтове като този, за да привлечете вниманието. Има много недоволни хора от вашия mrplay и повечето казват същото. Че вие не плащате. Надявам се, че грешат, особено с 7k кеш аут и повече в баланса. Говорете с вас в сряда. Надявам се, че вашият сайт се зарежда, за да мога да говоря с отдела за обслужване на клиенти, за да предоставят повече информация в сряда. Благодаря
Yes I will be back in a few days to share the information with you. U have to understand I want to see if this gets handled properly on its own without a third party site being involved. As a business owner myself I kno what it entails to provide good customer service and how reviews can make or break companies. If my issues get resolved within the two day time span I'll still return and make sure to tell you I was paid out properly. If it's 48 hours it should be 48 hours shouldnt need to complain on sites like this to grab attention . There's alot of unhappy people with your mrplay and the majority are saying the same thing. That you guys don't pay. I hope they are wrong especially with 7k cash out and more in balance . Speak with u Wednesday . Hoping your site loads so I can speak with customer service to provide more info Wednesday . Thanks
Много добре, вярвам, че нашият екип търси да отговори по най-добрия начин в рамките на срока. Като казах това, ако искате да се опитам да разгледам това и от моя страна и може би да ускоря процеса, отново ще се нуждая от вашето потребителско име Mr.Play.
Приятен ден.
Very well, I believe our team is looking to reply on the best way within the time frame. Having said that, if you would like me to try and look into this from my end as well and perhaps speed up the process I would again need your Mr.Play Username.
Have a nice day.
Здравей,
Имам чувството, че вие сте представителят на казиното. Добре е, че се опитвате да помогнете на играча, но също така смятам, че все още не сте напълно запознат с форума и неговите функции. Всичко е наред, тук съм, за да ти помогна. 🙂
Този форум не поддържа лични съобщения , така че би било добре, ако посъветвате играча на кой имейл адрес трябва да ви изпрати своите идентификационни данни , моля.
Друг момент е, че акаунтът ви трябва да бъде синхронизиран ръчно с марката/марките, които искате да представите тук, моля, обърнете внимание на правилата:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Сред останалите:
2) Вашият акаунт във форума трябва да бъде ръчно синхронизиран с казино марките, които представлявате. Трябва да ни изпратите имената на тези марки и вашето потребителско име във форума (или имейл адрес) на forum(at)casino.guru. Тогава ще можем да синхронизираме акаунта ви във форума с всички марки казино. Трябва също така да се свържете с нас от официален адрес на казино или от имейл адрес на компания, която отговаря за маркетинговата програма в дадени марки казино.
Чувствайте се свободни да се свържете с мен на radka@casino.guru
Ако имате нужда от допълнителна помощ, просто споменете това в имейла, моля 🙂
Бъдете здрави!
Hello there,
I get the feeling that you are the casino representative. That's good that you try to help out the player, but I also feel that you are not quite familiar with the forum and its feature yet. That's all right, I'm here to help you. 🙂
This forum doesn't support personal messages, so it would be good if you advise the player on which email address they are supposed to send you their credentials, please.
Another point is that your account has to be manually synced with the brand/brands you wish to represent here, please mind the rules:
https://casino.guru/forum/bonuses-and-promotions/rules-for-casino-representatives-adding-promotions
Among the rest:
2) Your forum account needs to be manually synched with casino brands that you represent. You need to send us names of these brands and your forum username (or e-mail address) to forum(at)casino.guru. Then we'll be able to synch your forum account with all the casino brands. You also need to contact us from an official casino address or from an e-mail address of a company that is responsible for marketing agenda in given casino brands.
Feel free to contact me at radka@casino.guru
If you need further help, just mention that in the email, please 🙂
Stay well!
здравей
Вярвам, че проблемът е решен и тегленето е уредено.
Извинете за неудобството.
Приятен ден.
Hi,
I believe the issue has been sorted, and the cash out settled.
Apologize for any inconvenient.
Have a good day.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.