преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Мр Бит казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Измамно казино, депозирах, играх няколко минути, сложих данните си, за да мога да тегля и бях блокиран и не мога да изтегля парите, в които депозирах
Scam casino i deposit i played for a few min i put my data in so i could withdraw and i got blocked and i cant withdraw the money i deposit in
Здравейте, дали са ви дали някаква причина (идва ми на ум политиката срещу прането), преди акаунтът ви да бъде блокиран, моля?
Hello there, Had they given you any reason (anti-laundering policy comes to my mind) before your account was blocked, please?
Ужасна измама, депозирах 30 долара, стигнах до 300, исках да изтегля и ми блокираха акаунта за "нарушаване на правилата на институцията", попитах ги и не ми отговориха.
Terrible fraud, I deposited 30 dollars, reached 300, I wanted to withdraw and they blocked my account for "violating the rules of the institution", I asked them and they did not answer me.
Terrible fraude, deposite 30 dolares, llegue a 300, quise retirar y me bloquearon la cuenta por "violar las reglas de la intitucion", les pregunte y no me responden.
Здравей, предполагам, че си приел бонус, когато депозираш 30 долара? Можете ли да намерите правилата и условията на бонуса? Може да сте нарушили макс. правило за залагане (на завъртане). Това е може би най-често срещаният проблем с бонусите.
Hi, I assume you accepted a bonus when you deposited the 30 dollars? Can you find the bonus terms and conditions? You may violated the max. bet rule (per spin). That's probably the most common issue with bonuses.
In the Mr.Bit casino I BET 1660 BGN IN ONE EVENING AND I WON 150 BGN AFTER 2 DAYS THEY BLOCKED MY IMICAZAFA ACCOUNT THAT HE HAS NO RIGHT AND MY BROTHER PLAYS IN A SECRET CASINO THAT'S WHY THEY GIVE ME THE PROFIT MY MOTHER IS AN INTERNATIONAL LAWYER AND IF NEEDED I WILL IS LOOKING FOR THE MONEY, ETC STRASBOURG
В казиното Mr.Bit ЗАЛОЖИХ 1660ЛВ ЗА ЕДНА ВЕЧЕР И СПЕЧЕЛИХ 150ЛВ СЛЕД 2 ДНИ ШЪЖИ МИ БЛОКИРАХА ПРОФИЛА ИМИКАЗАФА ЧЕ НЯМА ПРАВО И БРАТ МИ ДА ИГРАЕ В ТАЙНО КАЗИНО ЗАТОВА НЕМИ ДАДОХА ПЕЧАЛБАТА МАЙКА МИ Е МЕЖДУНАРОДЕН АДВОКАТ И АКО ТРЯБВА ЩЕ СИ ТЪРСА ПАРИТЕ И В СТРАСБУРГ
Наистина е доста сложно, наистина. Видях оплакването ви тук с нашия екип и, честно казано, не съм съвсем сигурен дали нашият екип ще може да ви помогне с този случай.🤷♀️ Обикновено казината са написали в условията си, че не е позволено за играчи от едно домакинство да имат акаунт в едно и също казино. Може би да сте чели нещо подобно в условията на това казино? Ако да, това може да се приеме като нарушение на условията тук, във вашия случай. Така че наистина ви пожелавам нашата жалба да може да направи нещо във вашия случай. Моля, дръжте ни в течение за всяка актуализация.
It is really kind of complicated, really. I saw your complaint here with our team, and to be honest, I am not quite sure, if our team will be able to help you with this case.🤷♀️ Usually the casinos have written in their terms, that it is not allowed for players from one household to have an account in the same casino. Have you read something like that in this casinos terms, perhaps? If yes, it could be taken as a violation of terms here, in your case. So I really wish you, that our complaint will be able to do something about your case. Please keep us informed about any uptade.
Вярвам, че никой всъщност не е говорил за използването на Wi-Fi тук.🤷♀️
I believe no one was actually talking about the Wi-Fi usage here.🤷♀️
Няма какво, напредна ли нещо напред? Виждам, че жалбата ви не е актуализирана и не сте отговорили на Вероника, така че ако искате тя да продължи разследването, би било добре да отговорите на нейните въпроси. 🙂
You're welcome, has anything moved forward ? I see that your complaint is not updated and you have not written Veronika back, so if you want her to continue investigating, it would be good to answer her questions. 🙂
Направих депозит в trc20 USD снощи, изминаха 24 часа от пристигането на парите. Обслужващият персонал не може да помогне по никакъв начин. Казват изчакайте .... 24 часа ? ))) tronscan показва, че парите отдавна са кредитирани. Състоянието на транзакцията е потвърдено.
Made a deposit in usdt trc20 last night, it's been 24 hours since the money arrived. The support staff can't help in any way. They say wait .... 24 hours ? ))) tronscan shows that the money has long been credited. Transaction status confirmed.
Мога ли да попитам дали този проблем все още възниква?
May I ask if this issue is still arising?
Не разбирам какво точно казваш.
Забелязвам обаче, че не сте отговорили на въпросите на Вероника във вашата жалба, така че ако искате тя да продължи разследването, ще е необходимо да дадете отговор на въпроса.
Просто щракнете тук и отговорете . ⬅️
Ако не го направите, жалбата ще бъде затворена и ние няма да можем да ви помогнем повече.
I don't understand exactly what you are saying.
However, I notice that you have not answered Veronica's questions in your complaint, so if you want her to continue investigating, it will be necessary for you to provide an answer to what is being asked.
If you don't, then the complaint will be closed and we won't be able to help you further.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.