НачалоФорумКазинаМоже ли някой да ми помогне с проверката на адреса?

Може ли някой да ми помогне с проверката на адреса?

 от Lizzleon
|
2 055 преглеждания 8 отговора |
|

Здравейте, играх във Vulkan Vegas и спечелих, преминах проверката, но адресът не минава, изпратих фактури, документи, снимки, основна форма за услуга (не е на мое име) Дори изпратих моя банков договор и ме следват. Изпращане на съобщение, което качва този документ

Автоматичен превод:
Lizzleon

Здравей.

Означава ли, че сте попълнили грешен адрес при регистрацията може би? Бих казал, че сте в средата на проверката, ако казиното се нуждае от вас, за да качите документи.

Какъв изглежда е проблемът, моля? Бих могъл да използвам по-добро обяснение.


Автоматичен превод:

Здравейте, вече проверих всичко и вчера направих заявката за теглене и сега изглежда, че потребителят ми е блокиран и питам защо се дължи, те ми казват, че е защото записват, че съм влязъл от друга държава, когато съм в Еквадор вчера, какво Ingreae Получих съобщение, че някой друг използва акаунта, но не направих екранна снимка, защото се уплаших и се опитах да вляза и сега съм блокиран

Автоматичен превод:
Lizzleon

Хм, това не звучи добре. Възможно ли е някой друг да получи данните за влизане във вашия акаунт?

Звучи като хакнат, така или иначе, винаги трябва да правите екранни снимки в такава отчайваща ситуация, жалко, че нямате нищо в момента.

Е, опитайте късмета си с жалбата, нямам по-добър вариант за вас. 🙁

https://casino.guru/complaints/create

Бихте ли ми посочили това „Ingreae", моля?

Автоматичен превод:

Не, никой друг няма достъп до акаунта ми, но получих съобщение, което исках да въведа, че някой друг го използва и след това го блокираха

Съжалявам, че написах грешно беше да вляза

Автоматичен превод:
Lizzleon

Здравейте.

Не се тревожете за това! Радвам се да видя, че оплакването ви вече има напредък!

Вярвам, че процесът KYC трябва да помогне за разрешаването на въпроса или поне да ни доближи до разрешаването.

Дръжте ни в течение тук във форума, ако нямате нищо против.

Автоматичен превод:

Здравейте, добре, нямам отговор, казват ми, че трябва да изпратя документ, който доказва, че съм бил в Чили, но вече изпратих всичките си документи и съобщението, което изпращам, когато влизам в акаунта си, и единственото нещо, което ми казват е, че моят случай е в процес на преразглеждане и няма решение и затова отивам за седмица или повече file

Автоматичен превод:
Lizzleon

здрасти

Както казах преди, акаунтът ви вероятно е бил хакнат, според екранната снимка вие също сте заявили, че някой друг е използвал акаунта ви, без да знаете.

Това е доста ненормална ситуация.

В този момент бих искал да ви попитам нещо - във връзка с жалбата „Можете ли да потвърдите, че никога не сте влизали в акаунта си от друга държава освен Еквадор"

Защото не разбирам значението на документите, доказващи, че сте били в Чили, честно казано.

Автоматичен превод:

Не съм напуснал страната, аз съм само в Еквадор, дори нямам валиден паспорт, за да кажа добре, ако пътувам, не използвам VPN, защото мобилният телефон, който използвам, има приложение payjoy, което не ми позволява да използвам определени приложения поради тази причина не използвам такъв тип неща

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини