преди 8 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Monixbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Както виждам, потребителят, на когото отговаряте, е поискал закриване на акаунта и е премахнал всички публикации. Когато говорим за вашите тегления, в това казино тук ли са, ако мога да попитам? Освен това, ако желаете, можете да напишете потребителско мнение за това казино, където можете да опишете опита си. Какво мислите за тази идея? Ето линка , за всеки случай.😉
As I can see the user you are replying to has requested to close the account and removed all the posts. When talking about your withdrawals, are they at this casino here, if I may ask? Also if you like, you can write a user review for this casino, where you can describe your experience. What do you think about this idea? Here is the link, just in case.😉
Да, сега мога да кажа, че те също са измама. Получих чакаща сума за теглене от 1900 евро и 1100 евро вече са одобрени. Сега те искат всичките ми депозити от 17-ти до 19-ти март от съображения за сигурност? Те блокираха акаунта ми и ще го изплатят само когато изпратя банковото си извлечение, но вече го потвърдих. Отказвам да изпратя това, защото са глупости. Трябва поне вече да изпратят одобрените тегления.
Yep, now i can say they are a fraud as well. I got a withdraw amount pending of 1.900 euro and 1.100 euro is already approved. Now they ask for al my deposits from 17th till 19th of march for security reasons? They blocked my account and will only paid out when i send my bank statement wtf is that i already verified. I refuse to send this because this is bullshit. They should at least send the approved withdraws already.
Те дори отговориха с
'' Съгласен съм с вас: когато играч е блокиран и тегленията са потвърдени, те пак ще бъдат изплатени, но има изключения. ''
They even replied with
'' I agree with you: when a player is blocked, and the withdrawals are confirmed, they will still be paid out, but there are exceptions. ''
Е, доста обичайно нещо е, когато казината трябва да предоставят някои допълнителни проверки по различни причини. Ние винаги препоръчваме да сътрудничите напълно на казиното и да изпратите всички необходими документи, за да имате по-голям шанс да получите теглене. Те всъщност обясниха в това съобщение, че понякога има изключения, при които тегленията не се изпращат, въпреки че са били потвърдени преди това. И така, какво ще правиш тук?
Well, it is quite a usual thing, when casinos need to provide some additional checks, for all different reasons. We always recommend to fully cooperate with the casino and send all the documents needed, in order to have a better chance of getting the withdrawal. They explained in that message, actually, that sometimes there are exceptions where the withdrawals are not send, even though they were confirmed before. So what you gonna do here?
здравей Регистрирах се там, депозирах, верифицирах и започнах да играя. Имах малко късмет и исках да изтегля 1000 евро. Всяко теглене беше отменено. Skrill не работи в момента. Но депозирането не е проблем. Никога не съм изпитвал това преди
hello. I registered there, deposited, verified and started playing. I was a bit lucky and wanted to make a withdrawal of 1000 euros. Every withdrawal was cancelled. Skrill is not working at the moment. But depositing is not a problem. Never experienced this before
hallo. habe mich dort regestriert, einbezahlt, verifiziert und ins spielen begonnen. hatte etwas glück und wollte eine auszahlung von 1000 euro vornehmen. jede auszahlung storniert. skrill funkt zur zeit nicht. einzahlen ist aber kein problem. noch nie erlebt
Здравейте, казиното даде ли ви друга алтернатива за теглене, ако Skrill не е наличен? Мисля, че това може да реши ситуацията, ако имат проблем с доставчика на плащания. Опитахте ли да ги попитате за това и да ги попитате какво трябва да направите?
Ако не, определено опитайте и тогава можете да ми актуализирате какво са ви казали.
Освен това имате вече отворена жалба , така че ако тя не доведе до никъде, нашият екип ще се опита да ви помогне.
Успех и се надявам скоро да си видиш парите. 🙂
Hello, did the casino give you any other alternative to withdraw if Skrill is unavailable ? I think this could solve the situation if they have a problem with the payment provider. Have you tried asking them about it and asking them what you should do ?
If not definitely try and then you can update me what they told you.
You also have a complaint already opened, so if it goes nowhere, then our team would try to help you.
Good luck and I hope you will see your money soon. 🙂
здравей вече се разбрахме за банковата сметка. Вече съм проверен. чат казва, че печалбите са на път. Ще ви държа в течение
lg
hello. we have now agreed on the bank account. I have already been verified. chat says that the winnings are on the way. I will keep you updated
lg
hallo. haben uns jetzt aufs bankkonto geeinigt. verifiziert wurde ich bereits. chat sagt das der gewinn unterwegs sei. werde dich am laufenden halten
lg
Радвам се да чуя толкова добри отчети и е хубаво, че вие и казиното постигнахте споразумение и засега всичко върви добре. Ще чакам да ти дойдат пари, но вярвам, че ако си успял да се справиш с всичко, ще се получи.
Успех ☘️
I'm delighted to hear such good reports and it's nice that you and the casino have come to an agreement and everything is going well so far. I will wait for money to come your way, but I believe that if you have managed to handle it all, it will work out.
Good luck. ☘️
Получих плащането. благодаря
I have received the payment. Thank you
habe die auszahlung erhalten. danke
Страхотни новини, радвам се, че получихте парите. 🎉
Имаш ли чувството, че ще останеш да играеш тук?
Great news I'm glad you got the money. 🎉
Do you have a feeling you'll stay to play here ?
Какво ви каза поддръжката по този въпрос? Вярвам, че те трябва да могат да отговорят на този вид въпроси.
What did the support tell you regarding this? They should be able to answer this kind of question, I believe.
@Romy, искам да подам оплакване, но казиното е започнало в този момент и не е споменато в списъка ви. Как може да се добави това казино?
@Romy, i want to file a complained but the casino has started this moment and is not mentioned on your list. How can this casino be added?
Казват няколко дни, но вече са почти 2 дни, а на уебсайта казват по-малко от 48 часа
They say several day but is almost 2 days now and on the website they say less than 48 hours
G1994 Здравей
може да попитате защо искахте да се оплачете, защото не ви плащат?
G1994 Hi
can is ask why did you want to complain is it because the don’t pay you out ?
здрасти
Какво започна казиното, моля? Сигурно съм изгубил контекста.
Казиното обаче трябва да е налично в списъка, доколкото виждам:
Можеш ли да опиташ още веднъж? Ако обаче не успеете да го намерите, моля, използвайте функцията „Казино не е в списъка по-горе? Щракнете тук" , разположена точно под лентата за търсене.
Кажете ми дали успявате да изпратите формуляра. Не се притеснявайте, ние ще ви помогнем с това, ако е необходимо.
Hi.
What has the casino started, please? I probably lost the context.
The casino, however, should be available on the list, as far as I can see:
Can you try once more? If you fail to fid it though, please use the "Casino not in the list above? Click here" feature, located right under the search bar.
Let me know whether you manage to submit the form. Don't worry, we'll help you with that if needed.
Какво ще кажете да му дадете още няколко работни дни?
Според моя опит е твърде рано да се притеснявате толкова, въпреки че предполагам, че вече сте притеснени.
Вашият акаунт, например, вече ли е потвърден?
Това е най-често срещаният вид погрешно тълкуване на скоростта на теглене, спомената в правилата, затова питам.
How about you give it a few more working days?
According to my experiences, it is far too early to be so concerned, even though I imagine you are already worried.
Has your account, for instance, been verified yet?
This is the most usual sort of misinterpretation of the withdrawal speed mentioned in the rules, thus I'm asking.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.