НачалоФорумКазинаMonixbet Casino - обща дискусия

Monixbet Casino - обща дискусия

 от G1994
|
1 997 преглеждания 17 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Monixbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Както виждам, потребителят, на когото отговаряте, е поискал закриване на акаунта и е премахнал всички публикации. Когато говорим за вашите тегления, в това казино тук ли са, ако мога да попитам? Освен това, ако желаете, можете да напишете потребителско мнение за това казино, където можете да опишете опита си. Какво мислите за тази идея? Ето линка , за всеки случай.😉

Автоматичен превод:

Да, сега мога да кажа, че те също са измама. Получих чакаща сума за теглене от 1900 евро и 1100 евро вече са одобрени. Сега те искат всичките ми депозити от 17-ти до 19-ти март от съображения за сигурност? Те блокираха акаунта ми и ще го изплатят само когато изпратя банковото си извлечение, но вече го потвърдих. Отказвам да изпратя това, защото са глупости. Трябва поне вече да изпратят одобрените тегления.

file

Автоматичен превод:

Те дори отговориха с


'' Съгласен съм с вас: когато играч е блокиран и тегленията са потвърдени, те пак ще бъдат изплатени, но има изключения. ''

Автоматичен превод:
G1994

Е, доста обичайно нещо е, когато казината трябва да предоставят някои допълнителни проверки по различни причини. Ние винаги препоръчваме да сътрудничите напълно на казиното и да изпратите всички необходими документи, за да имате по-голям шанс да получите теглене. Те всъщност обясниха в това съобщение, че понякога има изключения, при които тегленията не се изпращат, въпреки че са били потвърдени преди това. И така, какво ще правиш тук?

Автоматичен превод:

здравей Регистрирах се там, депозирах, верифицирах и започнах да играя. Имах малко късмет и исках да изтегля 1000 евро. Всяко теглене беше отменено. Skrill не работи в момента. Но депозирането не е проблем. Никога не съм изпитвал това преди

Автоматичен превод:
franztheuerw

Здравейте, казиното даде ли ви друга алтернатива за теглене, ако Skrill не е наличен? Мисля, че това може да реши ситуацията, ако имат проблем с доставчика на плащания. Опитахте ли да ги попитате за това и да ги попитате какво трябва да направите?

Ако не, определено опитайте и тогава можете да ми актуализирате какво са ви казали.

Освен това имате вече отворена жалба , така че ако тя не доведе до никъде, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Успех и се надявам скоро да си видиш парите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro

здравей вече се разбрахме за банковата сметка. Вече съм проверен. чат казва, че печалбите са на път. Ще ви държа в течение


lg

Автоматичен превод:
franztheuerw

Радвам се да чуя толкова добри отчети и е хубаво, че вие и казиното постигнахте споразумение и засега всичко върви добре. Ще чакам да ти дойдат пари, но вярвам, че ако си успял да се справиш с всичко, ще се получи.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
Jaro

Получих плащането. благодаря


Автоматичен превод:
franztheuerw

Страхотни новини, радвам се, че получихте парите. 🎉

Имаш ли чувството, че ще останеш да играеш тук?

Автоматичен превод:

здравей


Направих теглене на monixbet, но те обработват много време с тегленето, знае ли някой време колко дълго се обработва?

Автоматичен превод:
Monixbet

Какво ви каза поддръжката по този въпрос? Вярвам, че те трябва да могат да отговорят на този вид въпроси.

Автоматичен превод:

@Romy, искам да подам оплакване, но казиното е започнало в този момент и не е споменато в списъка ви. Как може да се добави това казино?

Автоматичен превод:
Romi

Казват няколко дни, но вече са почти 2 дни, а на уебсайта казват по-малко от 48 часа

Автоматичен превод:
G1994

G1994 Здравей


може да попитате защо искахте да се оплачете, защото не ви плащат?

Автоматичен превод:

@Romy, искам да подам оплакване, но казиното е започнало в този момент и не е споменато в списъка ви. Как може да се добави това казино?

Автоматичен превод:

здрасти

Какво започна казиното, моля? Сигурно съм изгубил контекста.

Казиното обаче трябва да е налично в списъка, доколкото виждам:

file

Можеш ли да опиташ още веднъж? Ако обаче не успеете да го намерите, моля, използвайте функцията „Казино не е в списъка по-горе? Щракнете тук" , разположена точно под лентата за търсене.

Кажете ми дали успявате да изпратите формуляра. Не се притеснявайте, ние ще ви помогнем с това, ако е необходимо.


Автоматичен превод:

Казват няколко дни, но вече са почти 2 дни, а на уебсайта казват по-малко от 48 часа

Автоматичен превод:

Какво ще кажете да му дадете още няколко работни дни?

Според моя опит е твърде рано да се притеснявате толкова, въпреки че предполагам, че вече сте притеснени.

Вашият акаунт, например, вече ли е потвърден?

Това е най-често срещаният вид погрешно тълкуване на скоростта на теглене, спомената в правилата, затова питам.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини