ФорумКазинаMonixbet Casino - обща дискусия

Monixbet Casino - обща дискусия

преди 6 месеца от G1994
|
1408 преглеждания 10 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Monixbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Публикация на G1994 е изтрит
Публикация на Anonymized535 е изтрит
Публикация на Anonymized535 е изтрит
Публикация на G1994 е изтрит
Публикация на G1994 е изтрит
Публикация на Anonymized535 е изтрит
Публикация на Anonymized535 е изтрит
Публикация на G1994 е изтрит
Публикация на Anonymized535 е изтрит
Публикация на G1994 е изтрит
Публикация на G1994 е изтрит
G1994
преди 6 месеца

Както виждам, потребителят, на когото отговаряте, е поискал закриване на акаунта и е премахнал всички публикации. Когато говорим за вашите тегления, в това казино тук ли са, ако мога да попитам? Освен това, ако желаете, можете да напишете потребителско мнение за това казино, където можете да опишете опита си. Какво мислите за тази идея? Ето линка , за всеки случай.😉

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Да, сега мога да кажа, че те също са измама. Получих чакаща сума за теглене от 1900 евро и 1100 евро вече са одобрени. Сега те искат всичките ми депозити от 17-ти до 19-ти март от съображения за сигурност? Те блокираха акаунта ми и ще го изплатят само когато изпратя банковото си извлечение, но вече го потвърдих. Отказвам да изпратя това, защото са глупости. Трябва поне вече да изпратят одобрените тегления.

file

Автоматичен превод:
преди 6 месеца

Те дори отговориха с


'' Съгласен съм с вас: когато играч е блокиран и тегленията са потвърдени, те пак ще бъдат изплатени, но има изключения. ''

Автоматичен превод:
G1994
преди 6 месеца

Е, доста обичайно нещо е, когато казината трябва да предоставят някои допълнителни проверки по различни причини. Ние винаги препоръчваме да сътрудничите напълно на казиното и да изпратите всички необходими документи, за да имате по-голям шанс да получите теглене. Те всъщност обясниха в това съобщение, че понякога има изключения, при които тегленията не се изпращат, въпреки че са били потвърдени преди това. И така, какво ще правиш тук?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей Регистрирах се там, депозирах, верифицирах и започнах да играя. Имах малко късмет и исках да изтегля 1000 евро. Всяко теглене беше отменено. Skrill не работи в момента. Но депозирането не е проблем. Никога не съм изпитвал това преди

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 месец

Здравейте, казиното даде ли ви друга алтернатива за теглене, ако Skrill не е наличен? Мисля, че това може да реши ситуацията, ако имат проблем с доставчика на плащания. Опитахте ли да ги попитате за това и да ги попитате какво трябва да направите?

Ако не, определено опитайте и тогава можете да ми актуализирате какво са ви казали.

Освен това имате вече отворена жалба , така че ако тя не доведе до никъде, нашият екип ще се опита да ви помогне.

Успех и се надявам скоро да си видиш парите. 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

здравей вече се разбрахме за банковата сметка. Вече съм проверен. чат казва, че печалбите са на път. Ще ви държа в течение


lg

Автоматичен превод:
franztheuerw
преди 1 месец

Радвам се да чуя толкова добри отчети и е хубаво, че вие и казиното постигнахте споразумение и засега всичко върви добре. Ще чакам да ти дойдат пари, но вярвам, че ако си успял да се справиш с всичко, ще се получи.

Успех ☘️

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини