преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Money X Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Те блокираха баланса от 13 хиляди рубли, около 120-130 долара, направиха депозит от 120 долара, поиграха малко и го поставиха на теглене, след няколко време виждам, че са били забранени за нищо, моля, помогнете с тях!
They blocked the balance from 13 thousand rubles, about 120-130 dollars, made a deposit of 120 dollars, played a little and put it to withdrawal, after a couple of time I see they were banned for nothing, please help with them!
заблокировали баланс с 13 тысяч рублей примерно 120-130 долларов,сделал депозит в 120 долларов немного поиграл и поставил на вывод,спустя пару времени вижу забанили с нечего,прошу помогите с ними!
те говорят за измама, не казаха нищо ясно, нямаше измама, направих депозит, получих бонус за 100 безплатни завъртания, играх на тях, спечелих обратно депозита, направих теглене, обяснете къде е измамата тук
they are talking about fraud, they didn’t say anything clear, there was no fraud, I made a deposit, received a bonus for 100 free spins, played on them, won back the deposit, made a withdrawal, explain where the fraud is here
говорят о мошенничестве,ничего понятного не сказали,никакого мошенничество не было,сделал депозит,получил бонус на 100 фриспинов,поиграл на них,отыграл депозит,поставил на вывод,обьясните где тут мошенничество
От казиното обясниха ли ви случайно какво правило сте нарушили? Можете ли да влезете в акаунта си сега?
Ако смятате, че не е възможно да разрешите този проблем с тях, сигурен съм, че нашият екип за оплаквания с радост ще го разгледа. Просто следвайте тази връзка , моля, за да подадете жалба и да напишете всички подробности за ситуацията в това казино. Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни.
Did the casino explain to you what kind of rule you had violated, by any chance? Are you able to log in to your account now?
If you feel that it is not possible to sort this issue out with them, I am sure that our complaint team will gladly look into it. Just follow this link, please, to file a complaint and write all the details about the situation at this casino. If you need any assistance, please let us know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.