ФорумКазинаМоят опит със Stellare Casino

Моят опит със Stellare Casino

преди 2 месеца от Radka
|
865 преглеждания 19 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Спечелих повече от 1400 евро в сайта на звездното казино...Добавям екранна снимка НИКОГА не плащайте....Добавям, че играта Gate of Olympus се контролира...Обясних им чрез чат, че когато спечелите безплатните завъртания и след това други излизат 3 gate of Olympus, ако спечелите още 5, НО НЕ Е ВЯРНО... има само още 4 игри.... те не разбират какво казвам в чата, така че не знам какво да правя повече ... има възможност да получите парите са измамници file

Автоматичен превод:
michela
преди 2 месеца

Ако казиното не може да помогне, бих ви предложил да подадете жалба тук с нашия екип и се надяваме, че ще успеем да стигнем до дъното на всичко.

Просто следвайте тази връзка, за да го направите , моля, и ни уведомете как върви.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Благодаря, вече писах на Petrone по имейл

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Извинявам се, вече писах на Петронела по имейл

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Никакви притеснения. Не забравяйте да актуализирате и темата си за оплакване, тъй като таймерът все още тече. Моля, отговорете на въпросите и дори можете да напишете, че сте изпратили имейл до Petronela.😉

Всъщност виждам, че това е второто ви оплакване от това казино. нали Мога ли да попитам какъв беше резултатът от първия?


Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро Роми

Да, това е второто ми оплакване... отрицателно и с първото.

Мога ли да попитам как ще продължите? Има ли възможност да си върна моите 1400, които спечелих?

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Правилно ли разбирам, че не успяхте да получите парите от първата жалба? За съжаление не го актуализирахте, така че никога не научихме нищо.🤷‍♀️

Все още не мога да отговоря на въпроса ви, тъй като все още е много рано да знам. Със сигурност ще се надявам на най-доброто, разбира се.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Благодаря ти много, Роми, вярвам в теб.....

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Да, точно Роми, дори не получих парите с 1-вата жалба

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Надявам се всичко да се разреши.

Просто следващия път ще е добре да актуализирате и жалбата си, така че нашият екип да знае какво се случва, нали знаете.

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Как да го актуализирам? Какво да пиша?

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Таймерът е настроен да отговаряте. Така че просто напишете в нишката например, че сте изпратили имейла до Petronela. Така че таймерът ще отиде при нашия екип за оплаквания и няма да приключи с вас. разбираш ли какво имам предвид Ако имате нужда от помощ, моля, уведомете ни и ние ще преминем през всичко заедно.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро Роми,

Не разбирам наистина ли работите по жалбата ми и как се движите...и най-вече кога ще си получа парите

Свързахте ли се вече със Stellar Casino?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Добър ден. Както виждам, вие все още не сте актуализирали жалбата си, така че това означава, че не можем да получим известия за нито едно от вашите съобщения, така че таймерът ще се върне при нашия екип за жалби, за да продължи работата по жалбата. Вече ви казах в предишните си публикации, че наистина е необходимо да актуализирате жалбата си.

Ще можете ли да го направите сега?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Добър вечер Роми

Извинете, но може би не разбирам... какво означава актуализиране на жалбата? Написах всичко, което имах да пиша за Casino Stellare...плюс това попитах дали сте се свързали с тях, така че как върви?

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Здравейте, мисля, че Роми имаше предвид, че Петронела е отговорила на жалбата, която сте подали. Тя ви зададе няколко въпроса, на които би било подходящо да отговорите и затова Роми ви писа, за да актуализирате жалбата или да отговорите. Възможно ли е, моля, за да може нашият екип да продължи напред в разрешаването на вашия случай?😉

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Добро утро

Мога ли да разбера развитието на моята жалба? Свързахте ли се със Stellar Casino за парите ми?

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Здравейте,

Въпреки че разбирам, че чакането трябва да носи много стрес, имате цялата информация на една ръка разстояние през цялото време. Нека обясня:

Таймерът казва, че Casino Guru, а именно Petronela, има почти 5 дни за отговор. Така че не, честно казано, няма развитие. За да бъда напълно честен с вас, изглежда, че сте пренебрегнали поредицата от въпроси, които ви бяха зададени. Жалбата няма да стигне до друг етап, освен ако не отговорите на тези въпроси.

Отново, честно казано, поради гореспоменатата причина, представителят на казиното не е бил потърсен.

Моля, прегледайте внимателно жалбата си и актуализирайте Petronela.

Можете да получите достъп до жалбата директно от тук 👈

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 месеца

Добър вечер Радка,

Отговарям на вашите въпроси (изпратих същия имейл на Petronela)


За съжаление не помня датата на моята печалба от 1400 евро в Stellar Casino...юни със сигурност, но не помня точната DD...Имам само снимката на екрана, която показва кредита ми от над 1400... .

-Нямам екранна снимка, за да потвърдя, че безплатните завъртания не са това, което казват...Играя с мобилния си телефон, играта се движи и дори да исках, нямаше да мога да направя снимката ...

- Нямам комуникации от казиното, следователно не мога да ги предоставя

- няма комуникация от казиното за получаване на парите ми

- Винаги и само съм играл със звездно казино и с никое друго онлайн казино....

Това е цялата информация, която имам. .Честно казано не разбирам колко време отнема да си върна парите..игрите се контролират...сигурен съм в това..когато трябва да вземат парите от картата, те са много бързи, ако имат да платя печалбите много по-малко... има ли надежда да си получа парите?

Благодаря ти

Микела

Благодаря ти

Автоматичен превод:
Michelabo
преди 2 месеца

Разбира се, би било най-добре да го публикувате и в темата за оплаквания, защото тогава изглеждаше, че изобщо не сте отговорили. Петронела също е във ваканция, както виждате, така че това може да е причината да е малко по-бавно. Въпреки това, когато тя стигне до вашия имейл, тя определено ще отговори и вие ще знаете повече. Ще трябва да сте малко търпеливи.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини