ФорумКазинаМного съмнителна почтеност на Casino Yabby

Много съмнителна почтеност на Casino Yabby

преди 2 години от danielgolis1777
|
3848 преглеждания 1 отговор |
|
Добавете пост
преди 2 години

Така че по-рано този месец реших, че искам да затворя акаунта си в казино yabby. Тъй като ми беше казано, че мога да осребря бонус за депозит от един член на поддръжката, след което ми беше казано, че бонусът вече не е наличен, след като направих своя депозит. Също така чести проблеми с връзката, които се случват на много, правят времето за завъртане на барабаните на слотовете различно при всяко завъртане, както и ви пречат да можете да спирате барабаните с някаква последователност. Затова се свържете с имейла на техния pitboss/супервайзор с молба да закрия акаунта си. Няколко дни по-късно си помислих, че имам месечна награда за връщане на пари в края на месеца от няколкостотин долара, които бях играл, както през повечето месеци. Както и безплатни завъртания през уикенда поради моя ранг чрез. Затова се свържете с тях обратно и кажете, че имам месечно връщане на пари и безплатни завъртания, които бих искал да поискам, ако те активират отново моя акаунт за мен. Защо не изтегля безплатен бонус, преди да затворя акаунта си при тях и да спечеля $50-$100 от парите си обратно нали?


Активират акаунта ми, но първия уикенд, когато отида да осребря безплатните си завъртания, докато разговарям с поддръжката, започвам да правя обичайните си коментари, като например трябва да платя издръжката за дете. Или имам нужда от нови обувки. Този път беше Гладен съм и имам нужда от пари за обяд. Поддръжката казва, че имам проблем с хазарта и закрива акаунта ми. Обяснявам на тогава, че направих изявление, като казах, че искам да спечеля. Но отказва да слуша и казва, че се опитва да се грижи за благополучието на техните играчи. Но аз лично смятам, че не са искали да осребря безплатен бонус, знаейки, че нямам намерение да депозирам още цент при тях.

Автоматичен превод:
danielgolis1777
преди 2 години

Здравейте,

Не бих се осмелил да поставя под въпрос подхода на персонала към вашето благополучие. Оценихме инструментите за отговорен хазарт на казиното като добри и бих искал да мисля, че поддръжката просто реши, че би било най-добре да закрие акаунта ви.

Бих искал също така да изразя, че бонусите без депозит трябва да насърчават играчите да депозират по-късно. не мислиш ли

Това е нещо, което ви се дава безплатно и мога да разбера, че казиното може да реши да „затвори приемането" в крайна сметка.




Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини