преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mister X Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Свързах се с тях относно затварянето на акаунта, но те казаха, че нямат опция за постоянно затваряне на акаунти. Не искам да инсталирам софтуер за защита от хазарт, тъй като просто искам този акаунт да бъде закрит. Някакви идеи какво мога да направя?
I have contacred them regarding account clouse but they say the dont have an option to permernantly close accounts. I dont want to install gambling protection software as i just want that acvount closing. Any ideas on what i can do?
Здравей,
въпреки че казиното не изглежда много добре въз основа на репутацията си, ние маркирахме инструментите за отговорен хазарт като „добри", следователно не мога да си представя, че няма такава опция за закриване на акаунт.
Бихте ли поставили няколко екранни снимки, показващи отговора на казиното, моля?
Споменахте ли проблема с хазарта? Просто питам, не казвам, че сте комарджия. Предполагам, че трябва да закрият акаунта, ако се спомене пристрастяване, в крайна сметка това е въпрос на безопасност.
Hello there,
even though the casino does not look pretty good based on its reputation, we marked the responsible gambling tools as "good", hence I can't imagine that there is no such an option for account closure.
Could you paste some screenshots showing the casino's reply, please?
Did you mention the gambling problem? Just asking, not saying that you're a gambler. I would assume that they must close the account if addiction is mentioned, it's a matter of safety, after all.
Вече са затворили акаунта ми за 30 дни, което е всичко, което ще направят. Нямам екранни снимки на разговори, но сега знам, че имате нужда от тях, ще ги направя, когато отворят отново акаунта ми следващия месец и ще ги помоля да го закрият отново. Споменах, че имах проблем, но те все пак ще затворят само за 30 дни. Дори ако инсталирате gam block и т.н. Нямам проблем като такъв, но имам нужда от затваряне на този акаунт, преди да причини проблеми.
They have now closed my account for 30 days which is all they will do. I dont have any screen shots of conversations but now i know you need them i will screen shot them when they re open my account next month and i ask them to close it again. I did mention i had a problem but they still will only close for 30 days. Even if you install the gam block etc sortware you can still access your account with them. I dont have a problem as such but i need this account closing before it causes issues.
Напълно разбирам, че в такава ситуация трябва да сте сигурни, че акаунтът остава затворен!
Единственото нещо, което ми хрумва сега, е да задам произволна парола и да изтрия бисквитките и историята на паролите. Това трябва да ви накара да не можете да получите достъп до сметката, НО няма да помогне за начина, по който трябва да работят нещата, ако поискате от казиното закриване на сметката.
Ако случайно имате някакъв разговор с казиното, уведомете ме, моля.
И ако някога смятате, че може да имате нужда от помощ, любезно проверете нашата секция за поддръжка .
I totally understand that in such a situation, you need to be sure that the account stays closed!
The only thing that is getting to my mind now is to set some random password and delete cookies and password history. This should make you unable to access the account, BUT will not help in the manner of how things should work if you ask the casino for the account closure.
If you happen to have any conversation with the casino, Let me know, please.
And if you ever feel that you may use some help, kindly check our support section.
Благодаря ти за помощта. Ще се свържа с тях, когато отворят отново моя акаунт и ще ви изпратя екранни снимки. Намирам за разстройващо, че хората, които може да имат проблем, не могат да затворят акаунтите си. Не е добре.
Thank you for your help. I will get in touch with them when they reopen my account and send you screen shots. I find it upsetting that people who might have an issue can't get their accounts closed. It's not good.
Съгласен съм,
като подадете жалбата, вие ще ни дадете възможност да прегледаме процеса и евентуално да посъветваме казиното какво не е наред.
I agree,
by submitting the complaint you'll give us the chance to review the process and possibly advise the casino about what is wrong.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.