ФорумКазинаMister X Casino - обща дискусия

Mister X Casino - обща дискусия

преди 1 година от Hazel
|
3234 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mister X Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Свързах се с тях относно затварянето на акаунта, но те казаха, че нямат опция за постоянно затваряне на акаунти. Не искам да инсталирам софтуер за защита от хазарт, тъй като просто искам този акаунт да бъде закрит. Някакви идеи какво мога да направя?

Автоматичен превод:
Hazel
преди 1 година

Здравей,

въпреки че казиното не изглежда много добре въз основа на репутацията си, ние маркирахме инструментите за отговорен хазарт като „добри", следователно не мога да си представя, че няма такава опция за закриване на акаунт.

Бихте ли поставили няколко екранни снимки, показващи отговора на казиното, моля?

Споменахте ли проблема с хазарта? Просто питам, не казвам, че сте комарджия. Предполагам, че трябва да закрият акаунта, ако се спомене пристрастяване, в крайна сметка това е въпрос на безопасност.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Вече са затворили акаунта ми за 30 дни, което е всичко, което ще направят. Нямам екранни снимки на разговори, но сега знам, че имате нужда от тях, ще ги направя, когато отворят отново акаунта ми следващия месец и ще ги помоля да го закрият отново. Споменах, че имах проблем, но те все пак ще затворят само за 30 дни. Дори ако инсталирате gam block и т.н. Нямам проблем като такъв, но имам нужда от затваряне на този акаунт, преди да причини проблеми.

Автоматичен превод:
Hazel
преди 1 година

Напълно разбирам, че в такава ситуация трябва да сте сигурни, че акаунтът остава затворен!

Единственото нещо, което ми хрумва сега, е да задам произволна парола и да изтрия бисквитките и историята на паролите. Това трябва да ви накара да не можете да получите достъп до сметката, НО няма да помогне за начина, по който трябва да работят нещата, ако поискате от казиното закриване на сметката.

Ако случайно имате някакъв разговор с казиното, уведомете ме, моля.

И ако някога смятате, че може да имате нужда от помощ, любезно проверете нашата секция за поддръжка .


Автоматичен превод:
преди 1 година

Благодаря ти за помощта. Ще се свържа с тях, когато отворят отново моя акаунт и ще ви изпратя екранни снимки. Намирам за разстройващо, че хората, които може да имат проблем, не могат да затворят акаунтите си. Не е добре.

Автоматичен превод:
Hazel
преди 1 година

Съгласен съм,

като подадете жалбата, вие ще ни дадете възможност да прегледаме процеса и евентуално да посъветваме казиното какво не е наред.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини