ФорумКазинаMint.io Casino - обща дискусия

Mint.io Casino - обща дискусия

преди 2 години от bonushunter88
|
3148 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mint.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Имам сериозен проблем с този сайт. Няма да ми позволят да се оттегля. Въведох сума в полето за теглене и получавам червен флаг и бутонът за теглене не работи. Играл съм в много онлайн казина през последното време, но това е най-глупавото нещо, което съм виждал. Помолени да го направят ръчно и не получават отговор. Пробвах 4 различни браузъра и 2 различни устройства и не работи. Всеки път, когато се оплаквам, те искат екранна снимка. Дори изпратих видеоклипове, показващи как не работи. Честно казано, ако искате парите си и дори искате да поискате теглене, опитайте някъде другаде. Ако бутонът за изтегляне не работи, какво ви казва това за това какво искат от играчите. Бих искал да подам оплакване и да имам много видеоклипове с екранни снимки и разговори в чат на живо, които показват колко некомпетентни са с ограниченията на загубите, задавайки един и същ въпрос отново и отново. Тези момчета са абсолютна шега, моля, играйте някъде другаде. Можете да ми благодарите по-късно 😄

Автоматичен превод:
bonushunter88
преди 2 години

Здравейте,

тъй като жалбата ви чака преглед, бихте ли публикували тези екранни снимки тук? Правилно ли разбирам, че просто получавате някаква "грешка", но без подходящо обяснение (напр. недостатъчни средства, достигнат дневен лимит или нещо, което би могло да ви даде намек)?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, разбира се, тук са само две, бутонът не работи изобщо, имам и видеоклипове, ако имате нужда от тях

filefile

Автоматичен превод:
bonushunter88
преди 2 години

Е, очевидният проблем ми е ясен.

Грешката казва, че сте достигнали максималната сума, която можете да теглите на ден. Така че, ако вече имате 1 чакащо теглене за US$10, вероятно това е проблемът. не мислиш ли?

file



Автоматичен превод:
преди 2 години

Не, това изображение се показва, преди да въведете нещо. Още не съм теглил нищо. Тази година, месец или ден. Мога да ви покажа моята история на теглене за годината, ако желаете.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Ето. Не съм теглил 10 000 този месец (или който и да е месец), въпреки че би било хубаво.

file

Автоматичен превод:
bonushunter88
преди 2 години

Здравей.

Сега виждам - това е странно.

Грешката, която получавате, ми е доста ясна. Мисля, че трябва да се консултирате с казиното. За съжаление не мога да направя това от ваше име от свое име. Трябва да има някакво обяснение.

Ако случайно се затрудните да се справите с проблема, върнете се и подайте жалба, нямам друго предложение, честно казано.

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини