преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Mint.io Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам сериозен проблем с този сайт. Няма да ми позволят да се оттегля. Въведох сума в полето за теглене и получавам червен флаг и бутонът за теглене не работи. Играл съм в много онлайн казина през последното време, но това е най-глупавото нещо, което съм виждал. Помолени да го направят ръчно и не получават отговор. Пробвах 4 различни браузъра и 2 различни устройства и не работи. Всеки път, когато се оплаквам, те искат екранна снимка. Дори изпратих видеоклипове, показващи как не работи. Честно казано, ако искате парите си и дори искате да поискате теглене, опитайте някъде другаде. Ако бутонът за изтегляне не работи, какво ви казва това за това какво искат от играчите. Бих искал да подам оплакване и да имам много видеоклипове с екранни снимки и разговори в чат на живо, които показват колко некомпетентни са с ограниченията на загубите, задавайки един и същ въпрос отново и отново. Тези момчета са абсолютна шега, моля, играйте някъде другаде. Можете да ми благодарите по-късно 😄
I have a serious problem with this site. They will not let me withdraw. I input an amount into the withdraw field and I get a red flag and the withdraw button doesn't work. I have played at lots of online casinos in the last but this is by far the stupidest thing I've ever seen. Requested they do it manually and do not get an answer. I have tried 4 different browsers and 2 different devices and it doesn't work. Every time I complain they ask for a screen shot. I have even sent videos showing how it doesn't work. Honestly if you want your money and want to even request a withdraw try someplace else. If the withdraw button doesn't work what does that tell you about what they want from players. I would like to raise a complaint and have lots of screen shots videos and live chat conversations that show how incompetent they are with loss limits, asking the same question over and over. These guys are an absolute joke please play anywhere else. You can thank me later 😄
Здравейте,
тъй като жалбата ви чака преглед, бихте ли публикували тези екранни снимки тук? Правилно ли разбирам, че просто получавате някаква "грешка", но без подходящо обяснение (напр. недостатъчни средства, достигнат дневен лимит или нещо, което би могло да ви даде намек)?
Hello,
since your complaint is waiting for review, would you mind posting those screenshots here? Do I understand correctly that you just get some "error" but without a proper explanation (e.g. insufficient funds, daily limit reached, or anything that could give you a hint)?
Е, очевидният проблем ми е ясен.
Грешката казва, че сте достигнали максималната сума, която можете да теглите на ден. Така че, ако вече имате 1 чакащо теглене за US$10, вероятно това е проблемът. не мислиш ли?
Well, the obvious problem is clear to me.
The error says that you've reached the maximal amount you can withdraw per day. So if you already have 1 pending withdrawal for US$10, this is probably the problem. Don't you think?
Не, това изображение се показва, преди да въведете нещо. Още не съм теглил нищо. Тази година, месец или ден. Мога да ви покажа моята история на теглене за годината, ако желаете.
No that image is shows before you enter anything. I haven't withdrawn anything yet. This year, month or day. I can show you my withdraw history for the year if you like.
Здравей.
Сега виждам - това е странно.
Грешката, която получавате, ми е доста ясна. Мисля, че трябва да се консултирате с казиното. За съжаление не мога да направя това от ваше име от свое име. Трябва да има някакво обяснение.
Ако случайно се затрудните да се справите с проблема, върнете се и подайте жалба, нямам друго предложение, честно казано.
Hello there.
Now I see - that's strange.
The error you're getting is pretty clear to me. I think you should consult with the casino. Sadly, I can't do that on your behalf on my own. There must be some explanation.
If you happen to struggle to deal with the issue, come back and submit a complaint, I have no other suggestion, frankly.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.