преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Milyar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Регистрирах се в това казино и направих депозит.
Въпреки това, когато се опитам да отворя игра, ме питат в коя държава се намирам.
Казино гуруто заяви, че Япония е подкрепена,
В списъка на страните обаче нямаше Япония.
Опитах се да се свържа с поддръжката, но няма отговор.
Какво трябва да направя?
I registered with this casino and made a deposit.
However, when I try to open a game, I am asked what country I am in.
The casino guru stated that Japan was supported,
However, there was no Japan in the list of countries.
I have tried contacting support, but there is no response.
What should I do?
Здравейте, за първи път виждам нещо подобно, когато трябва да въведете вашата страна, когато играете играта. Според нашия преглед виждам, че са приети играчи от Япония.
Въпреки това вероятно ще изчакам отговор от казиното или ще опитам да им изпратя имейл отново или ще се свържа с чат на живо, за да ви посъветвам какво да правите или да ви кажа дали играчи от вашата страна наистина са приети. Проверихте ли и правилата и условията дали има нещо написано там? 🤔
Hi, this is the first time I've seen something like this where you have to enter your country when playing the game. According to our review I see that players from Japan are accepted.
However, I would probably wait for a reply from the casino or try to email them again or contact live chat to advise you what to do or tell you if players from your country are really accepted. Did you also check the terms and conditions to see if there is something written there ? 🤔
Свързах се с казиното и не получих никакъв отговор.
Чатът на живо също очевидно се управлява от AI и каквото и да попитам, всичко, което получавам, е „Не разбирам въпроса ви".
Бих искал да видя представител на казино тук, ако е възможно.
Разглеждайки списъка с държави, изглежда, че казиното поддържа само 15 държави.
Какво, за бога, изследване е направил рецензентът?
I contacted the casino and got no response at all.
The live chat is also apparently handled by an AI, and no matter what I ask, all I get is 'I don't understand your question.
I would like to see a casino representative here if possible.
Looking at the list of countries, it appears that the casino only supports 15 countries.
What on earth kind of research did the reviewer do?
Е, в такъв случай бих предложил да подадете жалба и вероятно да поискате възстановяване на сумата, ако има проблем с нещо подобно.
Бих си помислил, че казиното ще може да ви отговори и да ви обясни цялата ситуация, но тъй като те не са в състояние, тогава подаването на жалба е правилното нещо според мен.
Мислиш ли, че ще го направиш?
Well, in that case, I would suggest filing a complaint and probably asking for a refund if there is a problem with something like that.
I would have thought that the casino would be able to answer you and explain the whole situation, but since they are not able to, then submitting a complaint is the right thing to do in my opinion.
Do you think you'll go for it ?
Преди да подам жалба, бих искал първо да изясня какво разследване е проведено от персонала на казино гуруто.
В момента, в който се регистрирах в това казино и отворих играта, ме попитаха за моята държава.
Поне човекът, който е прегледал това казино, трябваше да го види.
Ако не са го видели, значи е добавено наскоро.
Before submitting a complaint, I would first like to clarify what investigation was conducted by the casino guru's staff.
The moment I registered with this casino and opened the game, I was asked for my country.
At least the person who reviewed this casino should have seen that.
If they didn't see it, then it was added only recently.
Последната актуализация беше в края на април, така че това е всичко.
Що се отнася до самите игри, нашият екип не ги тества и не ги играе, преди казиното да бъде добавено към нашия сайт. Това би било абсолютно непродуктивно и няма да има толкова много хора или време да го направите, защото някои казина имат много игри. Така че за съжаление се натъкнахте на този проблем и ние ще се опитаме да ви помогнем да го разрешите. Всъщност за първи път виждам такова нещо. 🤷♂️
The last update was at the end of April, so that's about it.
As for the games themselves, our team doesn't test them and doesn't play them before the casino is added to our site. That would be absolutely unproductive and there wouldn't be that many people or time to do it because some casinos have a lot of games. So unfortunately you have run into this problem and we will try to help you solve it. Actually, this is the first time I have seen such a thing. 🤷♂️
Мисля, че в нашия преглед също се отбелязва, че Турция е насочена, но това не означава, че е само за тях, защото със сигурност щяхме да го споменем. Видях, че все още не сте подали жалба, така че ако имате проблем и не правите нищо по въпроса, вероятно не е за добро.
I think it is also noted in our review that Turkey is being targeted, but that doesn't mean it's just for them because we would certainly have mentioned it. I saw that you still haven't filed a complaint, so if you have a problem and you don't do anything about it, it's probably not for the best.
В момента комуникираме с представител на казиното относно възстановяването на депозитите.
Представителят на казиното ще се ядоса на представителя на Casino Guru за публикуването на невярна информация онлайн.
We are currently communicating with the casino's representative regarding the refund of deposits.
The casino representative will be angry with the Casino Guru representative for publishing incorrect information online.
Ако някъде имаме грешка, не е проблем да я проверим отново и да я прегледаме и коригираме.
За какви възстановявания обаче говорите? Кой комуникира с тях?
If we have a mistake somewhere, it is not a problem to check it again and have it reviewed and corrected.
However, what kind of refunds are you talking about ? Who communicates with them ?
Ако направите грешка, можете да я поправите.
До голяма степен е проблем на някой друг.
Моят представител на казиното и аз загубихме толкова много време поради тази грешка.
Поддържам връзка с лицето, което отговаря за казиното.
Това е така, защото направих депозит, но не мога да играя в игрите.
If you make a mistake, you can correct it.
It is very much someone else's problem.
My casino rep and I have wasted so much time because of that mistake.
I am in contact with the person in charge of the casino.
This is because I have made a deposit but cannot play in the games.
Да, разбирам защо се случи, но не мисля, че трябва да отнеме толкова време, за да разберем дали играчи от Япония са или не са ограничени да играят тук.
Както и да е, не се колебайте да ме уведомите, ако можете да разберете повече и да разрешите ситуацията, а ако не, вече съм препоръчал следващата стъпка.
Yes, I understand why it happened, but I don't think it should be so time-consuming to find out if players from Japan are or are not restricted to play here.
Anyway, feel free to let me know if you can find out more and resolve the situation and if not I have already recommended the next step.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.