ФорумКазинаMilyar Casino - обща дискусия

Milyar Casino - обща дискусия

преди 5 месеца от andandjonnyx
|
977 преглеждания 12 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Milyar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 5 месеца

file


Регистрирах се в това казино и направих депозит.

Въпреки това, когато се опитам да отворя игра, ме питат в коя държава се намирам.

Казино гуруто заяви, че Япония е подкрепена,

В списъка на страните обаче нямаше Япония.


Опитах се да се свържа с поддръжката, но няма отговор.

Какво трябва да направя?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 5 месеца

Здравейте, за първи път виждам нещо подобно, когато трябва да въведете вашата страна, когато играете играта. Според нашия преглед виждам, че са приети играчи от Япония.

Въпреки това вероятно ще изчакам отговор от казиното или ще опитам да им изпратя имейл отново или ще се свържа с чат на живо, за да ви посъветвам какво да правите или да ви кажа дали играчи от вашата страна наистина са приети. Проверихте ли и правилата и условията дали има нещо написано там? 🤔

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Свързах се с казиното и не получих никакъв отговор.

Чатът на живо също очевидно се управлява от AI и каквото и да попитам, всичко, което получавам, е „Не разбирам въпроса ви".

Бих искал да видя представител на казино тук, ако е възможно.


Разглеждайки списъка с държави, изглежда, че казиното поддържа само 15 държави.

Какво, за бога, изследване е направил рецензентът?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 5 месеца

Е, в такъв случай бих предложил да подадете жалба и вероятно да поискате възстановяване на сумата, ако има проблем с нещо подобно.

Бих си помислил, че казиното ще може да ви отговори и да ви обясни цялата ситуация, но тъй като те не са в състояние, тогава подаването на жалба е правилното нещо според мен.

Мислиш ли, че ще го направиш?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Преди да подам жалба, бих искал първо да изясня какво разследване е проведено от персонала на казино гуруто.


В момента, в който се регистрирах в това казино и отворих играта, ме попитаха за моята държава.

Поне човекът, който е прегледал това казино, трябваше да го види.

Ако не са го видели, значи е добавено наскоро.


Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 5 месеца

Последната актуализация беше в края на април, така че това е всичко.

Що се отнася до самите игри, нашият екип не ги тества и не ги играе, преди казиното да бъде добавено към нашия сайт. Това би било абсолютно непродуктивно и няма да има толкова много хора или време да го направите, защото някои казина имат много игри. Така че за съжаление се натъкнахте на този проблем и ние ще се опитаме да ви помогнем да го разрешите. Всъщност за първи път виждам такова нещо. 🤷‍♂️

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Проверих и това казино изглежда е само в Турция.

Какво, за бога, изследване направи?

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 5 месеца

file

Мисля, че в нашия преглед също се отбелязва, че Турция е насочена, но това не означава, че е само за тях, защото със сигурност щяхме да го споменем. Видях, че все още не сте подали жалба, така че ако имате проблем и не правите нищо по въпроса, вероятно не е за добро.

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

В момента комуникираме с представител на казиното относно възстановяването на депозитите.


Представителят на казиното ще се ядоса на представителя на Casino Guru за публикуването на невярна информация онлайн.

Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 5 месеца

Ако някъде имаме грешка, не е проблем да я проверим отново и да я прегледаме и коригираме.

За какви възстановявания обаче говорите? Кой комуникира с тях?

Автоматичен превод:
преди 5 месеца

Ако направите грешка, можете да я поправите.

До голяма степен е проблем на някой друг.


Моят представител на казиното и аз загубихме толкова много време поради тази грешка.


Поддържам връзка с лицето, което отговаря за казиното.

Това е така, защото направих депозит, но не мога да играя в игрите.

Редактиран от автора преди 5 месеца
Автоматичен превод:
andandjonnyx
преди 5 месеца

Да, разбирам защо се случи, но не мисля, че трябва да отнеме толкова време, за да разберем дали играчи от Япония са или не са ограничени да играят тук.

Както и да е, не се колебайте да ме уведомите, ако можете да разберете повече и да разрешите ситуацията, а ако не, вече съм препоръчал следващата стъпка.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини