преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Millionpot Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Тук е показано, че казиното не приема играчи от Германия.
Правилата и условията на казиното обаче гласят следното:
„Ако играете в Германия или сте регистрирали акаунт в Германия, можете да участвате в слот игри само от 15 октомври 2020 г."
„Само за клиенти в Германия: Моля, имайте предвид, че начисляваме такса BuyWin от 5,3% за всички залози"
Така че не би трябвало да има проблеми с регистрацията или в случай на изплащане, нали?
It is shown here that the casino does not accept players from Germany.
However, the casino's terms and conditions state the following:
"If you play in Germany or have registered an account in Germany, you can only participate in slot games from October 15, 2020"
"Only for customers in Germany: Please note that we charge a BuyWin fee of 5.3% on all bets"
So there shouldn't be any problems with the registration or in the case of a payout, right?
Mir wird hier angezeigt dass das Casino keine Spieler aus Deutschland akzeptiert.
In den Geschäftsbedingungen des Casinos steht jedoch folgendes:
"Wenn Sie in Deutschland spielen oder ein Konto in Deutschland registriert haben, können Sie ab dem 15. Oktober 2020 nur noch an Slot-Spielen teilnehmen"
"Nur für Kunden in Deutschland: Bitte beachten Sie, dass wir eine BuyWin Gebühr im Betrag von 5.3% auf alle Einsätze einheben"
Es sollte doch also keine Probleme bei der Anmeldung oder im Falle einer Auszahlung geben oder?
Здравейте,
Честно казано, бих помолил казиното да е напълно сигурно, това е за вашата собствена безопасност, нали?
Освен това, можете ли да попълните ГЕРМАНИЯ във формуляра за регистрация?
Нетърпелив съм да разбера какво ще разберете, така че любезно ме уведомете.
Hello,
Honestly, I would ask the casino to be perfectly sure, it's for your own safety, right?
Furthermore, can you fill in GERMANY in the registration form?
I'm eager to know what you'll find out, so kindly let me know.
здравей
опита ли? Бих искал да знам какво си открил. 🤔
Hey there,
did you try? I'd like to know what you found out. 🤔
Добре, готово, при регистрация получавам съобщението:
„За съжаление, поради оперативни причини, в момента не приемаме регистранти от вашата страна."
Благодаря все пак
Ok it's done, when registering I get the message:
"Unfortunately, due to operational reasons, we are not accepting registrants from your country at the moment."
Thanks anyway
Ok hat sich erledigt, bei der Registrierung erhalte ich die Meldung:
"Leider akzeptieren wir wegen betrieblichen Gründen im Moment keine Registranten aus Ihrem Land."
Trotzdem Danke
Здравейте,
Предполагам, че това е причината да ви информираме, че казиното не приема играчи от Германия.
Благодарим ви, че се върнахте при нас! Някое друго казино, което бихте искали да изпробвате? Проверете препоръчаните .
Hello,
I guess this is the reason why we inform that the casino does not accept players from Germany.
Thank you for getting back to us! Any other casino you'd like to try out? Check the recommended ones.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.