преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Miami Jackpots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Направих депозит от £25, със 100% бонус за мач, с който играх през последните 2 дни. Получавам съобщение по средата на играта, че акаунтът ми е блокиран поради прекомерни разходи, но това е същият депозит от £25, с който играя? В момента е на £69. Излиза съобщение, че се нуждаят от информация от мен, няма да отнеме много време. Но никой не е в чата, минаха повече от 14 часа и няма отговор. Нямам достъп до игри, акаунта ми за изтегляне в рамките на сайта, само чат? Какво е това? Никога преди това не ми се е случвало, смешно е. Някой може ли да посъветва? Наздраве
I'd made a £25 deposit, with 100% match bonus which I've been playing with for the last 2 days. I get a message mid game that my account has been blocked for over spending yet its the same deposit of £25 I'm playing with? It's up at £69 at the moment. There's a message that comes up saying they need some info from me, it won't take long. But no one is in the chat, it's been over 14 hours and no response. I can't access games, my account to withdraw within the site, only chat? What is this? I've never had this happen before, it's ridiculous. Can anyone advise? Cheers
Здравейте,
честно казано нямам точна представа. Ако възникне някакъв проблем, персоналът на казиното трябва незабавно да ви информира за текущото състояние на нещата и каква е целта.
Единственото нещо, което ми идва на ум, са хазартните лимити. Може да надхвърлите един от зададените лимити. В този случай смятам, че има някакъв „период на охлаждане", през който не можете да играете, след което тези лимити трябва да се нулират.
Ако случаят е такъв, трябва да можете да го намерите в някои настройки на акаунта.
Какво мислиш?
Hello,
honestly, I have no precise idea. If any problem occurs, the casino's staff should promptly inform you about the current state o things and what's the purpose.
The only thing that comes to my mind is gambling limits. You may exceed one of the limits set. In this case, I believe that there is some "cooling period" during which you can't play, after that those limits should reset.
If this is the case, you should be able to find it in some account settings.
What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.