ФорумКазинаMiami Jackpots Casino - обща дискусия

Miami Jackpots Casino - обща дискусия

преди 2 години от lfostersbrother
|
2115 преглеждания 2 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Miami Jackpots Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Направих депозит от £25, със 100% бонус за мач, с който играх през последните 2 дни. Получавам съобщение по средата на играта, че акаунтът ми е блокиран поради прекомерни разходи, но това е същият депозит от £25, с който играя? В момента е на £69. Излиза съобщение, че се нуждаят от информация от мен, няма да отнеме много време. Но никой не е в чата, минаха повече от 14 часа и няма отговор. Нямам достъп до игри, акаунта ми за изтегляне в рамките на сайта, само чат? Какво е това? Никога преди това не ми се е случвало, смешно е. Някой може ли да посъветва? Наздраве

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
lfostersbrother
преди 2 години

Здравейте,

честно казано нямам точна представа. Ако възникне някакъв проблем, персоналът на казиното трябва незабавно да ви информира за текущото състояние на нещата и каква е целта.

Единственото нещо, което ми идва на ум, са хазартните лимити. Може да надхвърлите един от зададените лимити. В този случай смятам, че има някакъв „период на охлаждане", през който не можете да играете, след което тези лимити трябва да се нулират.

Ако случаят е такъв, трябва да можете да го намерите в някои настройки на акаунта.

Какво мислиш?


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини