преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MGM Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, имам нужда от помощ с MGM Vegas casino проверката на kyc потвърждава самоличността ми, но с адреса ми не е така. Опитват се да ми кажат, че банковото ми извлечение е виртуална банка, а cefcu не е реална банка и го изпратих в pdf формат с много други доказателства за адрес и все още нищо. Така че, ако някой може да ми помогне, моля, разреша това, ще го оценя. Благодаря ти
Hi I need help with MGM Vegas casino kyc verification is validating my identity but with my address they are not . They are trying to tell me my bank statement is a virtual bank and cefcu is not it's a real bank and I sent it in pdf form with many other proofs of address and yet still nothing. So if someone can help me please resolve this I would appreciate it. Thank you
Здрасти,
Можете ли да предоставите сметки за комунални услуги, които показват адреса ви? Това трябва да реши проблемите според мен.
Въпреки че не разбирам какво не е наред дори с виртуалните банки. За съжаление изглежда, че с другите документи казиното не е в състояние да обясни какво липсва, прав ли съм?
Hi there,
Can you provide any utility bills that show your address? That should resolve the issues I guess.
Even though I do not understand what seems to be wrong with even with virtual banks. Sadly it seems that with the other documents, the casino is not able to explain what is missing, am I correct?
Макарите продължават да се въртят по-дълго от необходимото, което прави много трудно използването на бутона за спиране, който никога не работи в 90% от времето. Също така мисля, че техните слотове са настроени за ниски изплащания, което от своя страна би могло да ги направи по-бавни в производителността, отколкото биха били, ако бяха настроени правилно. Не ме интересуват и 10-те пари в брой от депозита. Свързах се с тях чрез чат и се оплаках от превъртането на макарите. Същите стари обичайни неща. Променете браузъра си, изчистете бисквитките и т.н. Дори написах няколко имейла до поддръжката. Разбира се, няма отговор.
The reels keep spinning longer than necessary, making it very hard to use the stop button which never works 90% of the time. I also think their slots are set for low payouts which could in turn make them slower in performance than they would be if they were set correctly. I don't care for the 10x cash out of deposit either. I contacted them via chat and complained about the overspinning reels. The same old usual stuff. Change your browser, clean cookies etc. I even wrote several emails to support. Of course no response.
Бих се опитал да играя на тези слотове навсякъде другаде, ако и те забавят същото, предполагам, че не е виновно казиното.
Можете също да опитате да играете игрите безплатно в нашата секция за безплатни игри, за да видите разликата. 🤔
Друга възможност е да прегледате мрежата на доставчика на играта за оригиналната версия, след което да сравните играта.
Старите обичайни неща са първите, които предлагат тези дни, всеки път, когато се сблъсквам с нередности, трябва да прекарам известно време в проверка на приложенията с помощта на различен браузър, изчистване на бисквитки, опитване на различно устройство. Приемете го като първа стъпка. Както и да е, опита ли? 🙂
I would try to play those slots anywhere else, if they're lagging the same, it's not the casino's fault I guess.
You can also try to play the games for free in our free games section to see the difference. 🤔
Alternatively, browse the game provider's web for the original version, then compare the gameplay.
The old usual stuff is the first to suggest these days, every time I faced irregularities, I have to spend some time checking the apps using a different browser, clearing cookies, try a different device. Take it as a first step. Anyway, did you try? 🙂
Това е добра идея Радка, ще се опитам да намеря игра и ще се опитам да я играя безплатно и да видя дали още лага. Прочетохте ли някои от ревютата на MGM. Изглежда, че много отзиви казват същото, което казвам и аз, че спирането на барабаните отнема 45 секунди.
That's a good idea Radka, I'll try to find a game and try to play it for free and see if it still lags. Did you read any of the reviews on MGM. Seems like a lot of reviews say the same thing I'm saying that the reels take 45 seconds to stop.
Радка, една от игрите, на които заснех видео на техния сайт, наречена Golden Dragon Inferno, бавна като луда, но работи страхотно на сайта на Casino Gurus. Затова реших да го проверя по друг начин.
Отидох на сайта им и играх същите игри в забавен режим.
ИЗОБЩО НЯМА ПРОБЛЕМИ. Ето го. В режим на истински пари те забавят, така че е по-трудно за играча да спечели. МНОГО НЕЧЕСТНО. Когато им се оплача, те ми казват, че всичко е наред от тяхна страна.
Radka, One of the games that I took a video on their site called Golden Dragon Inferno lags like crazy but works great on Casino Gurus site. So I decided to check it in another way.
I went to their site and played the same games in fun mode.
NO ISSUES AT ALL. So there you go. In real money mode they lag so it is harder for the player to win. VERY UNFAIR. When I complain to them they tell me its all good on their end.
Здравейте,
Е, не съм много ориентиран как се зареждат безплатните игри и дали може да има толкова големи разлики, но звучи доста интересно 🤔. Искате ли да опитате да попитате доставчика на играта вместо казиното?
Hello,
well, I'm not perfectly oriented on how free games are loaded and whether there could be such huge differences, but it sounds quite interesting 🤔. Care to try to ask the game provider instead of the casino?
Мислите ли, че ще ми отговорят честно?
Доставчикът на играта е Betsoft. Не можах да намеря връзка с нас на тяхната страница.
Do you think they would honestly answer me?
The game provider is Betsoft. I couldn't find a Contact us on their page.
Предполагам, че това е просто друг начин, който можете да опитате. Заснемете видео, докато играете на „странните" игри, след което заснемете друго, докато играете тези игри в безплатния режим.
Опитайте техните профили в социалните медии и участвайте в чат.
I guess that it is just another way you can try. Capture a video while playing the "weird" games, then capture another one while playing these games in the free mode.
Try their social media profiles, and engage in chat.
Изпратих им видео за преразхода на барабаните. Най-накрая получих отговор, който казва, че същото старо нещо рестартира вашия компютър или устройство. Променете браузъра, който използвате, и устройството, което използвате, и всичко трябва да работи добре.
Трябва да съм правил това 12 пъти. Нямам други проблеми с други казина със същите игри само на това място. Те отказват да коригират проблема.
Вероятно барабаните са настроени по този начин, така че е по-трудно да спечелите.
I sent a video to them of the reels overspending. I finally got a response saying the same old thing reboot your computer or device. Change the browser your using and change the device you're using and everything should work fine.
I must have did this 12 times. I don't have any other issues with any other casinos with the same games only this place. They refuse to correct the problem.
The reels are probably set this way so it's harder to win.
Наистина изглежда, че проблемът е от страната на казиното, но бихте ли могли да следвате това, което те поискаха, може би да използвате друго устройство и да им изпратите друго видео, доказващо, че сте прави? Бих искал да видя реакцията им на това.
It really sounds like the issue is on the casino's side, but could you follow what they asked you for, maybe use another device and send them another video proving you're right? I'd like to see their reaction to it.
Това е моето банково извлечение и доказателство за моя адрес, който им изпратих и това е, което те казаха..
This is my bank statement and proof of my address I sent to them and this is what they said..
Здравейте,
Предполагам, че казиното трябва да има някаква причина да не приема изявления от тази компания/субект. Казиното предпочита сметките за комунални услуги по някаква причина в този случай. Можете ли да предоставите такъв? Обикновено това е най-лесният начин.
Със сигурност бих опитал това.
Ще чакам вашия отговор.
Hello,
I guess that the casino must have some reason why they do not accept statements from this company/subject. The casino prefers the utility bills for some reason in this case. Can you provide one? It's usually the easiest way.
I would certainly try that.
Will wait for your reply.
Обикновено изпращам сметката си за кабелна телевизия. Много просто. Аз лично никога не бих изпратил банковото си извлечение на никого.
I usually send my cable bill. Very simple. Me personally, I would never send my bank statement to anyone.
Предполагам, че никога не ви се е налагало да представяте банковото извлечение на някое казино, прав ли съм? Интересно, трябва да кажа.
I take it that you have never had to present the bank statement to any casino, am I right? Interesting, I must say.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.