ФорумКазинаMGM Vegas Casino - обща дискусия

MGM Vegas Casino - обща дискусия

преди 1 година от ruedawgbehan85
|
4090 преглеждания 24 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MGM Vegas Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Забавно е


Автоматичен превод:
преди 1 година

MGM Vegas Casino е най-добрият казино сайт със страхотно обслужване на клиенти и невероятни бонуси

Автоматичен превод:
Jono77777
преди 1 година

Предполагам, че казиното ще оцени подходящ потребителски преглед. Продължете и опитайте това тук . 🙂


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, имам нужда от помощ с MGM Vegas casino проверката на kyc потвърждава самоличността ми, но с адреса ми не е така. Опитват се да ми кажат, че банковото ми извлечение е виртуална банка, а cefcu не е реална банка и го изпратих в pdf формат с много други доказателства за адрес и все още нищо. Така че, ако някой може да ми помогне, моля, разреша това, ще го оценя. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Froggy6969
преди 1 година

Здрасти,

Можете ли да предоставите сметки за комунални услуги, които показват адреса ви? Това трябва да реши проблемите според мен.

Въпреки че не разбирам какво не е наред дори с виртуалните банки. За съжаление изглежда, че с другите документи казиното не е в състояние да обясни какво липсва, прав ли съм?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Макарите продължават да се въртят по-дълго от необходимото, което прави много трудно използването на бутона за спиране, който никога не работи в 90% от времето. Също така мисля, че техните слотове са настроени за ниски изплащания, което от своя страна би могло да ги направи по-бавни в производителността, отколкото биха били, ако бяха настроени правилно. Не ме интересуват и 10-те пари в брой от депозита. Свързах се с тях чрез чат и се оплаках от превъртането на макарите. Същите стари обичайни неща. Променете браузъра си, изчистете бисквитките и т.н. Дори написах няколко имейла до поддръжката. Разбира се, няма отговор.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Бих се опитал да играя на тези слотове навсякъде другаде, ако и те забавят същото, предполагам, че не е виновно казиното.

Можете също да опитате да играете игрите безплатно в нашата секция за безплатни игри, за да видите разликата. 🤔

Друга възможност е да прегледате мрежата на доставчика на играта за оригиналната версия, след което да сравните играта.

Старите обичайни неща са първите, които предлагат тези дни, всеки път, когато се сблъсквам с нередности, трябва да прекарам известно време в проверка на приложенията с помощта на различен браузър, изчистване на бисквитки, опитване на различно устройство. Приемете го като първа стъпка. Както и да е, опита ли? 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е добра идея Радка, ще се опитам да намеря игра и ще се опитам да я играя безплатно и да видя дали още лага. Прочетохте ли някои от ревютата на MGM. Изглежда, че много отзиви казват същото, което казвам и аз, че спирането на барабаните отнема 45 секунди.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Радка, една от игрите, на които заснех видео на техния сайт, наречена Golden Dragon Inferno, бавна като луда, но работи страхотно на сайта на Casino Gurus. Затова реших да го проверя по друг начин.

Отидох на сайта им и играх същите игри в забавен режим.

ИЗОБЩО НЯМА ПРОБЛЕМИ. Ето го. В режим на истински пари те забавят, така че е по-трудно за играча да спечели. МНОГО НЕЧЕСТНО. Когато им се оплача, те ми казват, че всичко е наред от тяхна страна.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Здравейте,

Е, не съм много ориентиран как се зареждат безплатните игри и дали може да има толкова големи разлики, но звучи доста интересно 🤔. Искате ли да опитате да попитате доставчика на играта вместо казиното?


Автоматичен превод:
преди 1 година

Мислите ли, че ще ми отговорят честно?


Доставчикът на играта е Betsoft. Не можах да намеря връзка с нас на тяхната страница.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Предполагам, че това е просто друг начин, който можете да опитате. Заснемете видео, докато играете на „странните" игри, след което заснемете друго, докато играете тези игри в безплатния режим.

Опитайте техните профили в социалните медии и участвайте в чат.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Изпратих им видео за преразхода на барабаните. Най-накрая получих отговор, който казва, че същото старо нещо рестартира вашия компютър или устройство. Променете браузъра, който използвате, и устройството, което използвате, и всичко трябва да работи добре.

Трябва да съм правил това 12 пъти. Нямам други проблеми с други казина със същите игри само на това място. Те отказват да коригират проблема.

Вероятно барабаните са настроени по този начин, така че е по-трудно да спечелите.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Наистина изглежда, че проблемът е от страната на казиното, но бихте ли могли да следвате това, което те поискаха, може би да използвате друго устройство и да им изпратите друго видео, доказващо, че сте прави? Бих искал да видя реакцията им на това.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година


Това е моето банково извлечение и доказателство за моя адрес, който им изпратих и това е, което те казаха.. file

Публикация на Froggy6969 Редактиран от Radka
Причина: чувствителни данни - printscreen изтрит
Автоматичен превод:
Froggy6969
преди 1 година

Здравейте,

Предполагам, че казиното трябва да има някаква причина да не приема изявления от тази компания/субект. Казиното предпочита сметките за комунални услуги по някаква причина в този случай. Можете ли да предоставите такъв? Обикновено това е най-лесният начин.

Със сигурност бих опитал това.

Ще чакам вашия отговор.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Обикновено изпращам сметката си за кабелна телевизия. Много просто. Аз лично никога не бих изпратил банковото си извлечение на никого.

Автоматичен превод:
zena5755
преди 1 година

Предполагам, че никога не ви се е налагало да представяте банковото извлечение на някое казино, прав ли съм? Интересно, трябва да кажа.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Това е вярно. Моето банково извлечение не засяга никого.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
CandyBlitzBombs_flash_alt
Безплатният слот турнир с награден фонд от 1000€ вече е тук!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини