преди 1 месец
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Megustabet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мегуста измами и изчезна в залеза... И както обикновено, взе целия ми баланс със себе си. Табелата „Поддръжка" е там от пет дни и не мисля, че ще се върнат. Въпреки че и тук нямаше много добри новини. Да, имаше две изплащания по 100 долара, но за да ги получа, трябваше да опитам да тегля до сто пъти. Остават ми 300 долара в криптовалута. 
Megusta scammed and disappeared into the sunset... And as usual, he took my entire balance with him. The "Maintenance" sign has been there for five days, and I don't think they'll be back. Although there wasn't much good news here either. Yes, there were two $100 payouts, but to get them, I had to try withdrawing up to a hundred times. I'm left with $300 in crypto. 
Megusta соскамился и ушел в закат... И как обычно, прихватив весь мой баланс. 5 дней "висит" надпись "Техобслуживание", и, думаю, они уже не вернутся. Хотя хорошего здесь тоже было мало. Да, были две выплаты по 100 долларов, но что-бы их получить, нужно было до ста раз пытаться заказать вывод. На счету осталось 300 крипто долларов.
Хм, вероятно бих изчакал още малко, но може би ще обмисля и подаване на жалба.
Може да правят поддръжка, но не знам колко време ще отнеме. Зависи какво правят.
Но това поне би ни дало шанс да разгледаме ситуацията и да се опитаме да помогнем по някакъв начин.
Мислил/а ли си за това?
Hmm, I would probably wait a while longer, but I might also consider filing a complaint.
They may be doing maintenance, but I don't know how long it will take. It depends on what they're doing.
But this would at least give us a chance to look into the situation and try to help somehow.
Have you thought about that?
След доста дълга пауза, казиното възобнови дейността си. Тегленията и обратната връзка обаче все още не са налични.
After a rather lengthy hiatus, the casino has resumed operations. However, withdrawals and feedback are still unavailable.
После довольно длительного перерыва, казино возобновило свою деятельность. Правда, так-же без возможности вывода средств, и без обратной связи.
Благодаря за информацията.
Вече коментирах това преди месец, така че казаното от мен тогава все още е валидно. Не знам какво друго да добавя, тъй като казвате, че казиното не отговаря, ако ги попитате нещо.
Thanks for the info.
I already commented on this a month ago, so what I said then still applies. I don't know what else to add, since you say that the casino doesn't respond if you ask them something.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
[email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: [email protected]
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Скоро ще бъдете пренасочени към уебсайта на казиното. Моля, изчакайте. Ако използвате софтуер за блокиране на реклами, моля вижте неговите настройки.