преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MegaFaraon Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Имам проблем с мегафараон. Преброителите бяха одобрени с дължима награда от $175 000. Блокираха ме от всички страни и изтриха потребителя на казиното, така че нямам никакъв достъп. Чувствам се в отчаяна ситуация.
I have a problem with megafaraon. The tellers were cleared with a prize payable of $175,000. They blocked me from all sides and deleted the Casino user so I don't have any access. I feel in a desperate situation.
Tengo un problemon con megafaraon. Los cajeros se borraron con un premio a pagar de $175.000. Me bloquearon de todos lados y borraron el usuario del Casino así que no tengo ningún acceso. Me siento en.una situación desesperante.
Имам данните на сметките, към които съм прехвърлил. И Казиното продължава да функционира нормално. С двата си номера за връзка и .instagram. Вече не знам как да докладвам. Така че не продължавайте да действате в измамата
I have the data of the accounts to which I transferred. And the Casino continues to function normally. With his two contact numbers and the .instagram. I don't know how to report anymore. So do not continue operating in the scam
Tengo los datos de las cuentas ala cuál transferia. Y el Casino sigue funcionando normal. Con sus dos número de contacto y el.instagram. Ya no se como hacer para denunciar. Así no sigan operando en la estafa
Здравей.
Радвам се, че намерихте пътя си до този форум, нека се съсредоточим върху проблема за момент.
Успяхте да спечелите сумата от $175 000, какво се случи след това? Успяхте ли да потвърдите акаунта си, преди да бъде блокиран?
Споменахте сметки – отваряли ли сте повече от една сметка в това казино?
Уведомете ме, моля.
Hello there.
I'm happy you found your way to this forum, let's focus on the issue for a moment.
You managed to win the sum of $175,000, what happened after? Have you been able to verify your account before it was blocked?
You mentioned accounts - have you opened more than one account in this casino?
Let me know, please.
Хей!
Бих искал да знам какво точно имате предвид под потребител на касиер в казино? Ние не сме казино и затова не се нуждаем от неща.
Но ако обясниш какво имаш предвид, може би мога да ти помогна.
Hey!
I would like to know what exactly you meant by casino cashier user ? We are not a casino and therefore we don't need stuff.
But if you explain what you meant, maybe I can help you.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.