НачалоФорумКазинаMegaBet Casino - обща дискусия

MegaBet Casino - обща дискусия

 от ingridalmeida2905
|
1 701 преглеждания 4 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с MegaBet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

Моят акаунт е блокиран, вече нямам достъп до него, камо ли да изтегля парите си, и не мога да получа поддръжка

Автоматичен превод:
ingridalmeida2905

Е, според нашата информация, казиното е затворено .

Предполагам, че обяснява закриването на акаунта доста добре. 🙁 Останали ли са пари в сметката ви? Моля се да не е така, защото връщането на пари от затворено казино е почти невъзможно.

Уведомете ме, моля.

Автоматичен превод:

Казината на Megabet ме измамиха.


Попълних депозита и направих залози на електронни спортове. След това спечелих залога си и реших да играя crash игри, спечелих почти $400 там и реших да изтегля пари, след което имах проблема, че процедурата за теглене не се обработва. Реших да пиша на техническата поддръжка на месинджъра на Telegram и ми казаха, че транзакциите над $ 100 се проверяват допълнително и отнемат до 24 часа. Чаках 24 часа и заключението така и не ми дойде. След това отново писах на поддръжката на месинджъра на Telegram и ми беше казано, че трябва да премина KYC (въпреки че казиното първоначално се представя като крипто казино, в което KYC не е необходим), но добре, преминах KYC (изпратих паспорт и селфи с паспорт) и поисках в тази поддръжка поне да си върна депозита, за моя изненада, парите, които не изтеглих по-рано и не можах да изтегля KYC беше незабавно премахнат от мен, но останалата сума от 105 ТОНА е заседнала в казиното и тази поддръжка повече за мен мълчи. Казва, че трябва да изчакате отговор от доставчик. Затворих опцията за теглене и останах измамен. Когато се опитам да натисна бутона за теглене, ми се показва знакът „Pass KYC". След като щракна върху този знак, се пренасочвам към страницата „KYC профил", където НЯМА ВЪЗМОЖНОСТ ЗА ПРЕМИНАВАНЕ НА KYC. Това означава, че абсолютно трябва да пиша в поддръжката, за да мога да направя преглед. file



Може би можете да ми помогнете по някакъв начин?

Автоматичен превод:
sharkboy23

Не съм сигурен дали разбирам всичко това правилно.

И така, преминахте KYC, но поискахте поддръжката да ви върне депозитите?

Бихте ли обяснили причината за това, моля?

Ако сте преминали проверката, те трябва да одобрят оттеглянето ви, когато е възможно. Ето защо наистина не го разбирам, знаете ли.

Моля, опишете ни как точно стои ситуацията и се надяваме, че ще можем да помогнем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини