здравейте
Както виждам в системата, първият ви опит да се оплачете от това казино беше отхвърлен. Това актуализация ли е може би? Спорната сума изглежда различна. Ако е така, не се колебайте да го изпратите на екипа за жалби или да изпратите жалбата отново, ако сте убедени, че казиното е допуснало грешка.
Опасявам се, че достъпът до акаунта в казиното от нечие друго устройство не е добра идея. Това правило, което трябваше да нарушите, напълно ли е посочено в правилата на казиното?
Hello there.
As I can see in the system, your first attempt to complain about this casino was rejected. Is this an update, perhaps? The disputed amount seems different. If so, feel free to send it to the complaint team or submit the complaint again if you're convinced the casino made a mistake.
Accessing the casino account from someone else's device is not a good idea, I fear. Is this rule you were supposed to breach fully stated in the casino rules?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.