Позволете ми да добавя вашата гледна точка към вашата неразрешена жалба :
„Скъпи buiaramos5287,
В съответствие с нашия кодекс за справедлив хазарт смятаме, че случаи като този трябва да се оценяват индивидуално. Изглежда, че са направени само няколко залога, които нарушават правилото, така че е напълно възможно това да е било истинско недоразумение от ваша страна и да не е спечелено нечестно предимство от това. Следователно може да не е съвсем справедливо да конфискуваме целия баланс от вас в този случай.
Казиното заяви, че желае да запази позицията си по този въпрос и затова жалбата ще бъде затворена като „неразрешена". Разбирам, че това не е задоволително решение на вашия проблем. Въпреки това, намаляването на рейтинга, причинено от неразрешени жалби, може да помогне за промяна на подхода на казиното. Ако казиното реши да реагира, ние ще отворим отново жалбата и ще бъдете уведомени по имейл.
Междувременно ви препоръчвам да се свържете с eCOGRA – алтернативна услуга за разрешаване на спорове ( https://ecogra.org/contact-us/ ) и да подадете жалба до тях. Той си сътрудничи с Malta Gaming Authority и има по-добри опции и инструменти, за да помогне на играчите. Следващата стъпка ще бъде да се свържете със самия Малтийски орган за игри ( https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/ ). Моля, уведомете ме как реагира ADR ( adam.m@casino.guru )."
Има ли късмет с тях, може би?
Allow me to add your point of view to your unresolved complaint:
"Dear buiaramos5287,
In accordance with our fair gambling codex, we think that cases such as this should be assessed individually. It seems that only a few bets were made that broke the rule, so it is entirely possible that this was a genuine misunderstanding on your part, and there was no unfair advantage gained from this. Therefore, it may not be entirely fair to confiscate the entire balance from you in this case.
The casino has stated that it wishes to maintain its position regarding this matter, and so the complaint will be closed as 'unresolved'. I understand this isn't a satisfactory solution to your issue. However, the decrease in the rating caused by unresolved complaints might help to change the casino's approach. If the casino decides to react, we will reopen the complaint, and you will be notified by email.
In the meantime, I recommend you contact eCOGRA – an alternative dispute resolution service (https://ecogra.org/contact-us/), and submit a complaint to them. It collaborates with the Malta Gaming Authority and has better options and tools to help players. The next step would be contacting the Malta Gaming Authority itself (https://www.mga.org.mt/player-hub/lodge-a-complaint/). Please let me know how the ADR responded (adam.m@casino.guru)."
Any luck with them, perhaps?
Автоматичен превод: