преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Marathonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Marathon bet блокира акаунта ми и конфискува всичките ми депозити и печалби. Той дори потвърди самоличността ми
Marathon bet blocked my account and confiscated all my deposits and winnings. He even confirmed my identity
Marathon bet bloqueou minha conta e confiscou todos meus depositos e valores ganhados. mesmo deu confiramando minha identidade
Здравейте, казиното каза ли ви защо е така и защо са блокирали акаунта ви и са взели всичките ви пари?
Вашият акаунт беше напълно верифициран според второто ви изречение, така че се чудя какъв е проблемът?
Кажи ми.
Hi, did the casino tell you why this is the case and why they blocked your account and took all your money ?
Your account was fully verified according to your second sentence, so that's why I'm wondering what the problem was ?
Let me know.
Г-н Джаро, току-що ми казаха да не отварям повече сметки при тях, средствата ми ще бъдат конфискувани, както е посочено в имейла. Chat отказва да ми отговори или да ми даде причини за това, те ме накараха да направя селфи с документите си (CNH и лична карта), Дръжте хартия в друга ръка с номер, който казаха, след почти 3 седмици ми блокираха 1426 реала
Mr. Jaro, they just told me not to open any more accounts with them, my funds would be confiscated as stated in the email. Chat refuses to answer me or give me reasons for this, they made me take selfies with my documents (CNH and ID), Hold a paper in another hand with a number they said, after almost 3 weeks they blocked 1,426 reais from me
Sr. Jaro, apenas me disseram para não abrir mais contas com eles, meus valores seriam confiscados como dito no e-mail. o Chat se recusa a me responder ou me dar motivos para isso, eles me fizeram tirar selfies com meus documentos ( CNH e RG ), Segurar um papel em outra mão com um número dito por eles, após quase 3 semanas bloqueram 1.426 reais meu
Значи казиното всъщност те обвини, че имаш множество отворени сметки? Няма ли някой, който споделя IP адрес с вас, също да има акаунт в това казино? Според параграфа, който са ви изпратили, той гласи, че трябва да въведете правилна лична информация. Възможно ли е да сте въвели нещо неправилно?
Що се отнася до приложената екранна снимка, да, виждам, че всичките ви печалби и баланс са изтеглени.
Както и да е, нека видим докъде ще стигне нашият екип за оплаквания и какво може да бъде решено. Ще бъде ли възможно да ни информирате, ако чуете нещо ново, моля?
So the casino actually accused you of having multiple open accounts ? Doesn't someone who shares an IP address with you also have an account at this casino? According to the paragraph they sent you, it states that you need to enter correct personal information. Could it be that you entered something incorrectly ?
As for the attached screenshot, yes I can see that all your winnings and balance have been withdrawn.
Anyway, let's see where our complaint team gets to and what can be solved. Would it be possible to update us if you hear something new please ?
Мога да гарантирам, че съм единственият в моята къща, който използва тази платформа, не знам какво се е случило с това блокиране и това предполага, че не съм аз, дори с всички банкови доказателства (извлечения) снимки на документи и доказателства на пребиваване заедно. на селфита. Нещо не е наред, чувствам се онеправдан и те отказват да ми дадат какъвто и да е отговор за сумата от 1426 реала, тъй като вече не се интересувам да използвам отново Marathom, а само парите ми обратно!
I can guarantee that I am the only one in my house who uses this platform, I don't know what happened to this blockage and it suggests that it is not me, even with all the bank proof (statement) photos of documents and proof of residence together. of selfies. Something is not right, I feel wronged and they refuse to give me any answer for the amount of 1,426 reais, as I am no longer interested in using Marathom again, just my money back!
Eu posso garantir que sou único em minha casa que utiliza essa plataforma, não sei oque se sucedeu para esse bloqueio e da a entender que eu não sou eu, mesmo com todas as provas do banco ( extrato ) fotos de documentos e comprovantes de residências junto de selfies. Algo não está correto, me sinto injustiçado e se negam a me dar qualquer resposta do valor de 1.426 reais, pois não me interessa mais voltar a utilizar a marathom, apenas meu dinheiro de volta !
Г-н Джаро, нямаше грешни цифри, тъй като бяха снимки на мои документи, банкови извлечения и селфита! Нямаше цифри на минута, току-що създадох акаунта на моя CPF и започнах да депозирам чрез pix и да правя залози, да депозирам и тегля нормално. Докато тази блокада не се случи след няколко дни, мисля, че дори не продължи 5 дни
Mr Jaro, there were no incorrect digits as they were photos of my documents, bank statements, and selfies! There were no digits per minute, I just created the account on my CPF and started depositing via pix and placing bets, depositing and withdrawing normally. Until this blockade happened very few days later it didn't even last 5 days I think
Sr Jaro, não aconteceu de dígitos incorretos pois foram fotos dos meus documentos, extratos bancários, e selfies! Não foram dígitos por min, apenas criei a conta no meu cpf e comecei a depositar via pix e fazer apostas, depositava e sacava normalmente. Até que esse bloqueio veio acontecer bem poucos dias depois durou nem 5 dias eu acho
Г-н Джаро, намирам за странно, че в последното съобщение казаха „всичко, от което се нуждаете, е официално банково извлечение, което съдържа вашето име и снимка, така че разбирам, че е имало вътрешна грешка от тяхна страна и те са го оценили неправилно ."
името ми не се променя
CPF
раждане
всичко
Но ви казвам със сълзи, със сълзи на очи, харесах този маратон, може би заради тяхното разрешение, ще продължа да залагам, ако го позволят, също ще стана партньор, защото аз също съм популяризатор на добри домове, аз имам диплома по информационни технологии и киберсигурност, бих ли могъл значително да помогна на самата Marathom, кой знае, ще си намеря работа като анализатор по сигурността в? Rrsrsrs Смея се повече „Вярвам, че няма да ми дадат парите, които ми се полагат, г-н Джаро...
но блокираше части
първо блокираха
Трябваше да направя някои промени, регистрирах се, след това, когато влязох в него на компютъра, балансът изчезна, на мобилния телефон се появи... затова се възползвах от възможността и направих екранни снимки
Имам група хора, които ме следват силно, когато става въпрос за дома, но за съжаление, как мога да препоръчам този? Ако първият контакт, който имах, вече беше лош... 1427 реала за тези, които са там. С хладилника, пълен с яйца и вода, просто е тежко... букмейкърите нямат състрадание към никого, просто наистина се надявам НА Бог И на способността му да посредничи в тази неудобна ситуация
Ако е възможно, изпратете ми съобщение в WhatsApp или имейл и аз ще препратя всичките си документи и извлечението и всичко, което поискаха
Mr. Jaro, I find it strange that in the last message they said "all you need is an official bank statement that has your name and pix on it, so I understand that there was an internal error on their part and they evaluated it incorrectly."
my name doesn't change
CPF
birth
all
But I tell you in tears, with tears in my eyes, I loved this marathon, perhaps because of their permission, I will continue betting if they allow it, I will also become an affiliate because I am also a promoter of good homes, I have a degree in information technology and cyber security, could I Greatly helping Marathom herself, who knows, I'll find a job as a security analyst in ? Rrsrsrs I'm laughing harder 'I believe they won't give me my rightful money Mr Jaro...
but it was blocking parts
first they blocked
I had to make some changes, I registered, then when I accessed it on the computer the balance disappeared, on the cell phone it appeared... so I took the opportunity and took the screenshots
I have a group of people who follow me strongly when it comes to home, but unfortunately, how can I recommend this one? If the first contact I had was already bad…. 1,427 reais for those who are there. With the fridge full of eggs and water it's just heavy... the bookmakers have no compassion for anyone, I just really hope IN God AND in his ability to mediate this embarrassing situation
If possible, send me a message on WhatsApp or email and I will forward all my documents and the statement and everything they asked for
Sr jaro acho estranho que no últimail eles diziam " basta apenas um extrato oficial bancário que tenha seu nome e pix nele, logo eu entendo que houve um erro interno deles que avaliaram incorretamente
meu nome não muda
cpf
nascimento
tudo
só que eu te digo pranteando, com lágrimas nos olhos eu amei essa marathom talvez por um prrmissao deles eu continua apostando se eles permitirm também viro afiliado pois sou além do mais divulgador de boas casa, sou formado em tecnologia de informação e segurança cibernética, poderia grandemente ajudar a própria marathom quem sabe já arrumo uma vaguinha de analista de segurança em ? Rrsrsrs tô rindo mais ‘eu dinheiro acredito que eles não vão me dar meu dinheiro de direito Sr Jaro…
mas foi bloqueio de partes
primeiro bloquearam
tenho que tinha feitas algumas alterações cadastrei, aí quando eu acesso pelo computador o saldo sumia, pelo celular apareceu… aí aproveitei e tirei os print
tenho uma galera que me segue forte em questão de casa mas infelizmente como posso indicar essa? Se o primeiro contato que tive já foi ruim…. 1.427 reais pra quem ta. Com a geladeira cheia de ovo e água apenas é pesado… as casa de apostas não tem compaixão por ngm só espero de verdade EM Deus E Na sua capacidade de intermediar essa situação constrangedora
se possível me enviem mensagem no wpp ou e-mail que encaminho todos meus documentos e o extrato e tudo quantos eles pedira
Хей. Разбирам, че се чувствате разочаровани и че е добър ход да подадете жалба , тъй като нашият екип ще се опита да ви помогне, когато смятате, че не се е случило нищо лошо от ваша страна.
Що се отнася до грешните данни, виждам също, че казвате, че нищо подобно не се е случвало от ваша страна.
Що се отнася до екранните снимки, не забравяйте да ги изпратите на Вероника за нейната жалба, защото тя все още проучва вашата жалба и със сигурност ще ги намери за полезни. Мислите ли, че това би било възможно? Съжалявам да видя, че имате проблеми, тъй като много харесвате това казино, но аз твърдо вярвам, че този проблем може да бъде решен. Ако имате нещо ново, уведомете ме. Стискам палци. 🤞
Hey. I understand that you are feeling frustrated and that it is a good move to have opened a complaint, as our team will try to help you when you think that nothing wrong has happened on your part.
As far as the wrong data is concerned, I also see that you say that nothing like that has happened on your side.
Regarding the screenshots, be sure to send them to Veronika for her complaint, because she is still investigating your complaint and she will surely find them useful. Do you think that would be possible ? I'm sorry to see you're having problems as you're quite fond of this casino, but I firmly believe that this issue can be resolved. If you have anything new, let me know. Fingers crossed. 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.