ФорумКазинаMarathonbet Casino - обща дискусия

Marathonbet Casino - обща дискусия

преди 1 година от Jonatasouzaa1
|
1482 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Marathonbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

Marathon bet блокира акаунта ми и конфискува всичките ми депозити и печалби. Той дори потвърди самоличността ми

Автоматичен превод:
Jonatasouzaa1
преди 1 година

Здравейте, казиното каза ли ви защо е така и защо са блокирали акаунта ви и са взели всичките ви пари?

Вашият акаунт беше напълно верифициран според второто ви изречение, така че се чудя какъв е проблемът?

Кажи ми.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 година

Г-н Джаро, току-що ми казаха да не отварям повече сметки при тях, средствата ми ще бъдат конфискувани, както е посочено в имейла. Chat отказва да ми отговори или да ми даде причини за това, те ме накараха да направя селфи с документите си (CNH и лична карта), Дръжте хартия в друга ръка с номер, който казаха, след почти 3 седмици ми блокираха 1426 реала file

Автоматичен превод:
Jonatasouzaa1
преди 1 година

Значи казиното всъщност те обвини, че имаш множество отворени сметки? Няма ли някой, който споделя IP адрес с вас, също да има акаунт в това казино? Според параграфа, който са ви изпратили, той гласи, че трябва да въведете правилна лична информация. Възможно ли е да сте въвели нещо неправилно?

Що се отнася до приложената екранна снимка, да, виждам, че всичките ви печалби и баланс са изтеглени.

Както и да е, нека видим докъде ще стигне нашият екип за оплаквания и какво може да бъде решено. Ще бъде ли възможно да ни информирате, ако чуете нещо ново, моля?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Мога да гарантирам, че съм единственият в моята къща, който използва тази платформа, не знам какво се е случило с това блокиране и това предполага, че не съм аз, дори с всички банкови доказателства (извлечения) снимки на документи и доказателства на пребиваване заедно. на селфита. Нещо не е наред, чувствам се онеправдан и те отказват да ми дадат какъвто и да е отговор за сумата от 1426 реала, тъй като вече не се интересувам да използвам отново Marathom, а само парите ми обратно!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Г-н Джаро, нямаше грешни цифри, тъй като бяха снимки на мои документи, банкови извлечения и селфита! Нямаше цифри на минута, току-що създадох акаунта на моя CPF и започнах да депозирам чрез pix и да правя залози, да депозирам и тегля нормално. Докато тази блокада не се случи след няколко дни, мисля, че дори не продължи 5 дни

Автоматичен превод:
преди 1 година

Г-н Джаро, намирам за странно, че в последното съобщение казаха „всичко, от което се нуждаете, е официално банково извлечение, което съдържа вашето име и снимка, така че разбирам, че е имало вътрешна грешка от тяхна страна и те са го оценили неправилно ."


името ми не се променя

CPF

раждане

всичко

Но ви казвам със сълзи, със сълзи на очи, харесах този маратон, може би заради тяхното разрешение, ще продължа да залагам, ако го позволят, също ще стана партньор, защото аз също съм популяризатор на добри домове, аз имам диплома по информационни технологии и киберсигурност, бих ли могъл значително да помогна на самата Marathom, кой знае, ще си намеря работа като анализатор по сигурността в? Rrsrsrs Смея се повече „Вярвам, че няма да ми дадат парите, които ми се полагат, г-н Джаро...



но блокираше части

първо блокираха

Трябваше да направя някои промени, регистрирах се, след това, когато влязох в него на компютъра, балансът изчезна, на мобилния телефон се появи... затова се възползвах от възможността и направих екранни снимки

Имам група хора, които ме следват силно, когато става въпрос за дома, но за съжаление, как мога да препоръчам този? Ако първият контакт, който имах, вече беше лош... 1427 реала за тези, които са там. С хладилника, пълен с яйца и вода, просто е тежко... букмейкърите нямат състрадание към никого, просто наистина се надявам НА Бог И на способността му да посредничи в тази неудобна ситуация



Ако е възможно, изпратете ми съобщение в WhatsApp или имейл и аз ще препратя всичките си документи и извлечението и всичко, което поискаха


Автоматичен превод:
Jonatasouzaa1
преди 1 година

Хей. Разбирам, че се чувствате разочаровани и че е добър ход да подадете жалба , тъй като нашият екип ще се опита да ви помогне, когато смятате, че не се е случило нищо лошо от ваша страна.

Що се отнася до грешните данни, виждам също, че казвате, че нищо подобно не се е случвало от ваша страна.

Що се отнася до екранните снимки, не забравяйте да ги изпратите на Вероника за нейната жалба, защото тя все още проучва вашата жалба и със сигурност ще ги намери за полезни. Мислите ли, че това би било възможно? Съжалявам да видя, че имате проблеми, тъй като много харесвате това казино, но аз твърдо вярвам, че този проблем може да бъде решен. Ако имате нещо ново, уведомете ме. Стискам палци. 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини