преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Magic Red Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Мисля, че Magic Red е наистина добро място за игра. Не намерих никакви отзиви за него от Casino Guru. Препоръчвам това казино. Бързи тегления, добър бонус за първи депозит и богат избор от игри.
I think Magic Red is a really good place to play. I didn’t find any reviews on it from Casino Guru. I recommend this casino. Fast withdrawals, a good first deposit bonus and a wide selection of games.
Mielestäni Magic Red on todella hyvä paikka pelata. En löytänyt Casino Gurulta arvostelua siitä. Suosittelen tätä kasinoa. Nopeat kotiutukset, hyvä ensitalletus bonus sekä laaja pelivalikoima.
Здравейте,
Радвам се, че предпочитате казиното с перфектна репутация.
Както и да е, ако не можете да намерите потребителски отзиви ( опитайте го тук ), трябва да напишете свои собствени: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide 🙂
Hello,
I'm happy you prefer the casino with a perfect reputation.
Anyway, if you can't find any user reviews (try it here), you should write your own: https://casino.guru/user-reviews#/reviews/guide 🙂
Само заради това казино направих пълномощията тук.
бавно казино, мами пари с "залепени" бонуси, чат глупаци, aspa просто в алеята.
така че направих 30e депозит тук и получих 200% бонус отгоре, т.е. 90e.
след като загубих целите 90e, на следващия ден направих нов депозит от 30 евро.
докато разглеждах профила, забелязах, че има още 1800 евро за рециклиране на стария бонус,
Изпратих съобщение на aspa и те не можаха да премахнат този преследващ бонус и всичко, което могат да направят, е да се извинят.
най-хубавото тук е, че не можете да теглите, докато този бонус не бъде рециклиран и бонусът може да бъде рециклиран само с бонус пари. така че толкова се прецакахме тук, че се олюля. t: вече трети час се опитвам да отворя аспата.
Наистина не го препоръчвам.
It was just because of this casino that I made the credentials here.
slow casino, cheats money with "stuck" bonuses, chat jerks, aspa just in the alley.
so I made a 30e deposit here and got a 200% bonus on top of that, i.e. 90e.
after losing the entire 90e, I made a new deposit of 30 euros the next day.
while looking at the profile, I noticed that there was still 1800e left to recycle the old bonus,
I messaged aspa and they couldn't remove this haunting bonus and all they can do is say sorry.
the best thing here is that you can't withdraw until that bonus has been recycled and the bonus can only be recycled with bonus money. so we got so fucked up here that it swayed. t: for the third hour I try to get the aspa open.
I really don't recommend it.
Ihan vaan tämän kasinon takia tein tänne tunnukset.
hidas kasino, huijaa "jumiin" jääneillä bonuksilla rahat, chatti nykii, aspa ihan kujalla.
eli siis tein tässä 30e talletuksen ja sain 200% bonuksen päälle eli 90e.
hävittyäni koko 90e tein uuden talletuksen seuraavana päivänä 30 euroa.
profiilia katsoessani huomasin että vanhan bonuksen kierrätystä oli vielä 1800e jäljellä,
pistin aspaan viestiä ja he eivät voineet poistaa tätä kummittelevaa bonusta ja he voivat vain pahoitella.
parastahan tässä on se, että nostaa ei voi ennenkuin tuo bonus on kierrätetty ja bonusta voi kierrättää vain bonusrahalla. jotenka kusetetuksihan tässä tultiin niin että heilahtaa. t: kolmatta tuntia koitan saada aspaa auki.
en todellakaan suosittele.
Здравейте,
Сега съм доста изненадан, защото това казино е високо оценено. Обикновено бонусът приключва, ако балансът е напълно изгубен, така че вашият баланс достигна ли нула, моля? Просто искам да се уверя.
Това, което изглежда най-лошото, е фактът, че поддръжката не може да помогне.
Ако смятате, че този случай си струва да подадете жалба, моля, направете го. Никога не е лоша идея да го проверите чрез нашия център за разрешаване на проблеми.
Hello,
I'm quite surprised now because this casino is highly rated. Normally, the bonus ends if the balance is lost completely, so has your balance reached zero, please? Just want to make sure.
What seems to be the worst is the fact that support is not able to help.
If you think that this case is worth submitting a complaint, kindly do so. It's never a bad idea to check it up through our resolution center.
Да, не знам, възможно е да е имало пропуснат рунд, който да е подслушвал цялото нещо с бонуса за 4 часа и 4 души в aspa и те просто са се оплакали, че не могат да премахнат бонуса. Затворих казиното и не го препоръчвам, човекът имаше проблеми. така че не мога да се оплача, когато това не помага с нищо.
Yeah, I don't know, it could be that there was a missed round that bugged the whole bonus thing for 4 hours and 4 people in aspa and they just complained that they can't remove the bonus. I closed the casino and I don't recommend it, the guy had some problems. so I can't bring myself to complain when it doesn't help anything.
Joo en tiedä voi olla että sielä joku kesken jäänyt kierros bugannu koko bonustouhun 4h ja 4 henkilöä aspassa ja he vain valittelivat etteivät voi poistaa bonusta. Pistin kasinon kiinni enkä suosittele, kaverilla kans oli jotain ongelmia. joten en jaksa mitään valitusta tehdä kun se ei mitään hyödytä.
Разбирам мнението ви, просто ние разглеждаме жалбите като възможност да проверяваме казината от време на време, освен редовните проверки, разбира се.
Но както казах, разбирам - без натиск.
I understand your point, it's just that we additionally see the complaints as an opportunity to check upon casinos from time to time aside from the regular checks of course.
But as I say, I understand - no pressure.
За съжаление това казино не е надеждно, след като загубих почти 6 хиляди BRL, възстанових 1400 BRL веднага, когато направих заявката за теглене, не използвах никакъв бонус, просто исках да получа това, което спечелих по право, влязох в техния чат и бях много слабо обслужван от служител, просто без причина изтриха акаунта ми и което е по-лошото не получих това, което ми дължат, изобщо не играйте в това казино, то не плаща на никого!!!
Unfortunately this Casino is not reliable, after losing almost 6 thousand BRL, I recovered 1,400 BRL immediately I made the withdrawal request, I didn't use any bonus, I just wanted to receive what I earned by right, I accessed their chat and was very poorly attended by employee, simply for no reason they deleted my account and what's worse I didn't receive what they owe me, don't play at all in this Casino it doesn't pay anyone!!!
Infelizmente esse Casino não é confiável , depois de perder quase 6 mil BRL, recuperei 1.400 BRL de imediato fiz a solicitação de saque, não usei nenhum bônus, só queria receber o que ganhei de direito , acessei o chat deles e fui muito mal atendido pelo funcionário, simplesmente sem motivo algum excluíram minha conta e que é pior não recebi o que me devem, não joguem de jeito nenhum nesse Casino não paga ninguém!!!
Здравейте,
за съжаление не мога да прочета какво каза казиното. Но прегледах жалбата ви, бихме могли да използваме повече информация, като напр
„Благодаря ви за отговора, ivansilvestre1970. Бихте ли ми казали кога точно поискахте това теглене?" както те помоли Петронела. Моля, отговорете й чрез жалбата .
Hello,
sadly, I can't read what the casino stated. But, I went through your complaint we could use more info, such as
"Thank you for your reply, ivansilvestre1970. Could you please advise when exactly you requested this withdrawal?" as Petronela asked you. Kindly respond to her via the complaint.
Имах подобна ситуация, с по-малка стойност, от този ден играя само в Afun, много добре, плащат добре
I had a similar situation, with less value, since that day I'm only playing at Afun, very good they pay just fine
Tive uma situação semelhante , com menos valor, desde esse dia eu so estou jogando na Afun, muito bom eles pagam certinho
Здравей отново,
какво ще кажете за екранните снимки, които споменах в нишката на Afun General ? Може би можете да подкрепите страхотните си преживявания, другите мълчат, това не е много убедително, не мислите ли? 🙂
Hello again,
what about the screenshots I mentioned in the Afun General thread? Maybe you can support your great experiences, the others stay silent, that's not very convincing, don't you think? 🙂
Не съм сигурен дали много от тези положителни отзиви са от ИСТИНСКИ играчи, особено тъй като НИКОЙ не е споменал НЕЧЕСТНИТЕ СКРИТИ УСЛОВИЯ относно бонуса за първи депозит.
Бях ужасен да разбера, когато поисках моя 2-ри комплект безплатни завъртания от 100 от първия бонус за депозит...ИЗИСКВА СЕ ДЕПОЗИТ!
НЯКОЙ споменавал ли е този НЕЧЕСТЕН УСЛОВИЙ ЗА БОНУС?
Ако рецензиите и коментарите НЕ споменават това, тогава предположих, че или хората смятат, че това е НОРМАЛНО за промоция, като например 100% бонус мач + 100FS (20 на ден) би означавало, че играчът трябва да ДЕПОЗИРА ВСЕКИ ДЕН, за да получи останалата част от FS?!
КАЗИНО ГУРУ: Знаехте ли за това? Независимо от това, настоятелно препоръчвам да споменете това в бонуса, преди да получите много ЯДОСИ играчи, които като мен не само биха поставили под съмнение ПОЧТЕНОСТТА и КОНФЛИКТА НА ИНТЕРЕСИ; и НАМЕРЕНИЕ на MAGIC RED, но също и Casino Guru. не бихте ли
I am not sure if many of these positive reviews are from GENUINE players especially as NONE have mentioned the UNFAIR HIDDEN TERMS about the 1st deposit bonus.
I was dismayed to find out when requesting for my 2nd set of free spins out of 100 from the 1st deposit bonus...REQUIRED A DEPOSIT!
Has ANYBODY mentioned this UNFAIR BONUS TERM?
If the reviews and comments DO NOT mention this, then I assumed either people think this is NORMAL for a promotion to say eg 100% bonus match + 100FS (20 per day) would imply that player has to DEPOSIT EACH DAY in order to get the rest of the FS?!
CASINO GURU: Did you know about this? Regardless, I strongly suggest you mention this on the bonus before you get a lot of IRATE players who like myself would not only question the INTEGRITY and CONFLICT OF INTEREST; and INTENT of MAGIC RED but Casino Guru also. Wouldn't you?
Моля, прочетете моите коментари относно НЕЧЕСТНИЯ БОНУСЕН СРОК, който открих.
Please read my comments regarding the UNFAIR BONUS TERM I unearth.
Иска ми се да прочета коментара ви, преди да депозирам. Получих първия бонус за депозит и след като го загубих целия, се върнах следващия път, за да изиграя следващите си 20FS и той каза, че ТРЯБВА ДА ДЕПОЗИРАМ ОТНОВО, ЗА ДА ПОЛУЧА СЛЕДВАЩИТЕ 20 fs и така нататък?!
Бонусите без депозит и начина, по който операторите действат в отговор, са чудесен начин да оцените ПОЧТЕНОСТТА на едно казино. Така че ДА СТОЙТЕ ДАЛЕЧ от Magic Red!
I wish I read your comment before depositing. I recieved the 1st depsoit bonus and after losing it all, I came back next time to play my next 20FS and thjey said I HAD TO DEPOSIT AGAIN IN ORDER TO RECIEVE THE NEXT 20 fs and so forth?!
No deposit bonuses and how the operators act in response are a great way to asses THE INTEGRITY of a casino. So YES STAY AWAY from Magic Red!
Не съм сигурен дали много от тези положителни отзиви са от ИСТИНСКИ играчи, особено тъй като НИКОЙ не е споменал НЕЧЕСТНИТЕ СКРИТИ УСЛОВИЯ относно бонуса за първи депозит.
Бях ужасен да разбера, когато поисках моя 2-ри комплект безплатни завъртания от 100 от първия бонус за депозит...ИЗИСКВА СЕ ДЕПОЗИТ!
НЯКОЙ споменавал ли е този НЕЧЕСТЕН УСЛОВИЙ ЗА БОНУС?
Ако рецензиите и коментарите НЕ споменават това, тогава предположих, че или хората смятат, че това е НОРМАЛНО за промоция, като например 100% бонус мач + 100FS (20 на ден) би означавало, че играчът трябва да ДЕПОЗИРА ВСЕКИ ДЕН, за да получи останалата част от FS?!
КАЗИНО ГУРУ: Знаехте ли за това? Независимо от това, настоятелно препоръчвам да споменете това в бонуса, преди да получите много ЯДОСИ играчи, които като мен не само биха поставили под съмнение ПОЧТЕНОСТТА и КОНФЛИКТА НА ИНТЕРЕСИ; и НАМЕРЕНИЕ на MAGIC RED, но също и Casino Guru. не бихте ли
I am not sure if many of these positive reviews are from GENUINE players especially as NONE have mentioned the UNFAIR HIDDEN TERMS about the 1st deposit bonus.
I was dismayed to find out when requesting for my 2nd set of free spins out of 100 from the 1st deposit bonus...REQUIRED A DEPOSIT!
Has ANYBODY mentioned this UNFAIR BONUS TERM?
If the reviews and comments DO NOT mention this, then I assumed either people think this is NORMAL for a promotion to say eg 100% bonus match + 100FS (20 per day) would imply that player has to DEPOSIT EACH DAY in order to get the rest of the FS?!
CASINO GURU: Did you know about this? Regardless, I strongly suggest you mention this on the bonus before you get a lot of IRATE players who like myself would not only question the INTEGRITY and CONFLICT OF INTEREST; and INTENT of MAGIC RED but Casino Guru also. Wouldn't you?
Здравей.
Ще помоля моите колеги, които се грижат за бонусите, да валидират бонусните условия в казиното и ще се свържа с вас с актуализация.
Просто е странно, че играчи от вашата страна са изключени от този бонус и казиното:
https://casino.guru/Magic-Red-Casino-review#tab=js-tab-bonuses
Предполагам, че вместо това ви е даден неизключителен бонус и правилата може да са различни.
Можете ли да потвърдите, моля?
Hello there.
I'll ask my colleagues who take care of bonuses to validate bonus conditions with the casino and will get back to you with an update.
It's just odd that players from your country are excluded from this bonus and the casino:
https://casino.guru/Magic-Red-Casino-review#tab=js-tab-bonuses
I'd guess, you were given a non-exclusive bonus instead and the rules may be different.
Can you confirm, please?
Първо благодаря, че го посочихте!
Не прочетох това изключение за австралийците. Използвах VPN с Нова Зеландия като мое местоположение... И изглежда, че операторът не знаеше, че съм от Австралия, въпреки че адресът ми е в Австралия.
Тя изобщо не спомена това.
Операторът каза, че трябва да депозирам, за да получа втория си комплект безплатни завъртания и всеки комплект след това?! Сами можете да се досетите какво е имала предвид... От екранната снимка, която изпратих...
За мен изглежда, че тя е имала предвид, че това е стандарт за всеки, а не само изключителна бонус оферта за мен. Ето защо съм толкова шокиран?!
Тя дори ми показа някои T&C, което ме озадачи, защото не видях уместността?!
Firstly thankyou for pointing that out!
I did not read that exclusion for Australians. I was using a VPN with New Zealand as my location... And it seems like the operator did not know I was from Australia even though my address is in Australia.
She did not mention this at all.
Operator said I had to deposit in order to get my second set of free spins and each set thereafter?! You can surmise what she meant yourself... From the screenshot I sent...
For me it seems like she meant this was standard for anybody not just an exclusive bonus offer for me. Hence why I am so shocked?!
She even showed me some T&C which puzzled me cos I didn't see the relevance?!
Някои казина предоставят бонуси само въз основа на вашия IP адрес и не проверяват каква информация сте предоставили в акаунта си. Както и да е, след като спечелите от бонуса, бъдете сигурни, че ще проверят адреса ви и ще разберат, че сте играли от държава, където бонусите не са налични.
Предполагам, че печалбите ще бъдат анулирани в този случай, опасявам се 😕
Some casinos provide bonuses only based on your IP address and they don't check which information you provided in your account. Anyway, once you win from the bonus, rest assured that they'll check your address and find out that you played from a country where the bonuses aren't available.
I guess the winnings would be voided in that case I'm afraid 😕
Някакви допълнителни коментари?
Какво е толкова добро в това казино? 🙂
Any further comments?
What is so good about this casino? 🙂
Играх там малко на 23 март, получих 200% бонус.
Не спечелих нищо от него, но получих няколко безплатни завъртания на следващия ден. Спечелих от тях и успях да завърша залагането с около €100 за теглене. Просто изпратих паспорта си и не ми поискаха нищо друго. Това теглене отне няколко дни, за да бъде обработено, но в крайна сметка кацна на моята карта.
Те са наоколо от известно време и изглеждат надеждни.
Въпреки това сайтът изглежда остарял, докато на определени слотове, както опцията за автоматично пускане, така и тийзърите са деактивирани, както и предупреждение, което се появява толкова често, прекъсвайки играта ви, казвайки колко време сте играли и т.н. Това очевидно е, защото от правилата на Обединеното кралство, но аз, като клиент извън Обединеното кралство, не трябва да търпя това.
Докато залагате с бонус, има много слотове, които не можете да играете, но по-лошото е, че няколко напълно нормални слотове за залагане не дават пълните 100% и няма начин да разберете, докато не ги изиграете.
Magic Red е част от Aspire Global и е много важно да сте наясно, че ако някога сте взели бонус за добре дошли от някое от техните казина, това ще ви дисквалифицира от получаването на бонуси за добре дошли от някое от многото им други.
Played there a little bit in March 23, got the 200% bonus.
I didn't win anything from it, but got some free spins the following day. I won on those, and managed to complete the wagering with about €100 to cash out. I just sent in my passport and they didn't ask for anything else. This withdrawal took a couple of days to be processed but eventually landed on my card.
They've been around for a while and seem to be reliable.
The site feels dated, though, while on certain slots, both the autoplay option and the teasers are disabled, as well as a warning popping up ever so often, interrupting your gameplay, saying how long you've played etc. This is obviously because of UK rules but I, as a non-UK client, shouldn't have to endure that.
While bonus wagering, there are lots of slots you can't play but what's worse is that several perfectly normal wagering slots doesn't give the full 100% and there is no way to tell untill you've played them.
Magic Red is part of Aspire Global and it is very important to be aware that if you have ever taken a welcome bonus from any of their casinos, it will disqualify you from taking the welcome bonuses from either of their many others.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.