преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Macau Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър вечер,
Исках да знам вашето мнение за казино Макао. Ако парите могат да бъдат загубени и ако бонусът работи като безплатен залог. Казват, че няма изискване за залагане. Така е?
Good evening,
I wanted to know your opinion of Macau Casino. If money can be lost, and if the bonus works like a freebet. They say it has no wagering requirement. Is it so?
Buenas noches,
quería saber que opinión le merece Macau Casino. Si se puede perder dinero, y si el bono funciona como una freebet. Según dicen no tiene ningún requisito de apuesta. Es así?
Здравей Сименон.
Според техния уебсайт, а също и комуникацията ни с поддръжката, бонусът за добре дошли в Macau Casino трябва да е без залози (дори не сме получили отрицателна обратна връзка за това). Кажете ми, ако имате нужда от допълнителна помощ.
Hi Simenon.
According to their website and also our communication with the support, the welcome bonus of Macau Casino should be wager-free (we have not even received any negative feedback about it). Let me know if you require further assistance.
Мисля, че Макао е същото и идентично казино с Ybet. Вижте уебсайта на това казино и той е абсолютно същият.
Що се отнася до тегленията, страницата не се отваря и Ybet също не казва времето за обработка.
I think Macau is the same and identical casino to Ybet. See the website of this casino and it is exactly the same.
Regarding withdrawals, the page does not open and Ybet does not say the processing time either.
Creo que Macau es el mismo e identico casino a Ybet. Vean la web de este casino y es exactamente igual.
Respecto a los retiros, no se abre la pagina y en Ybet tampoco dicen el tiempo de procesamiento.
здравей канаберто,
Така че не можете да подадете заявката за теглене през уебсайта на Макао, прав ли съм, моля?
(Виждам, че дори сте подали жалбата срещу Ybet .)
Hello canaberto,
So you could not place the withdrawal request through Macau's website, am I right, please?
(I can see you even submitted the complaint against Ybet.)
Само и като коментар казах, че казиното в Макао е от същата група като казиното Ybet, защото ако видим уебсайта на двете казина те са идентични и собственикът е същият:
ALAMARO ENTERPRISE NV
мислех, че това ще ти помогне
Only and as a comment I said that Macau casino is from the same group as the Ybet casino because if we see the website of the two casinos they are identical and also the owner is the same:
ALAMARO ENTERPRISE NV
i thought this would help you
solo y como comentario dije que Macau casino es del mismo grupo de el casino Ybet porque si vemos la web de los dos casinos son identicas y además el propietario es el mismo :
ALAMARO ENTERPRISE N.V.
Crei que esto les ayudaria
разбирам. Благодаря ти много.
Надяваме се, че вашата жалба (Ybet) ще бъде решена скоро.
I get it. Thank you very much.
Hope your complaint (Ybet) will be solved soon.
Това не е оплакване, а просто да им кажете, че ако казиното в Макао и казиното Ybet са един и същи собственик, мисля, че трябва да го кажете на уебсайта на Guru.
Погледнете добре, защото са идентични във всичко.
Благодаря ти
It is not a complaint, it is simply to tell them that if the Macau casino and the Ybet casino are the same owner, I think you should say so on the Guru website.
Take a good look because they are identical in everything.
Thank you
No es una queja, es simplemente decirles que si es el mismo propietario el del casino Macau y el del casino Ybet, creo que debeis decirlo en la web de Guru.
Mirn bien porque son identicos en todo.
Gracias
Здравейте,
предоставяме информацията, че и двете са собственост на ALAMARO ENTERPRISES NV
То се вижда перфектно за всеки играч. Проверете Ybet и Macau , точно под лимитите за теглене:
Под жалба имах предвид вече подадената ви жалба срещу Ybet 🙂
Hello,
we provide the information that both are owned by ALAMARO ENTERPRISES N.V.
It is perfectly visible to every player. Check Ybet and Macau, it's right under the withdrawal limits:
By complaint, I meant your already submitted complaint against Ybet 🙂
Това се потвърждава в чата на Ybet: казиното в Макао е брат на казиното Ybet. Трябва да знаеш, това е само мое наблюдение
поздрави и благодаря
It is confirmed in the Ybet chat: the Macau casino is a brother of the Ybet casino. You should know, it's just my observation
greetings and thanks
Esta confirmado en el chat de Ybet : el casino Macau es hermano del casino Ybet. Deberian ustedes saberlo, solo es una observación mia
saludos y gracias
Здравейте и благодаря.
Препратих тази информация на моя колега. 👍
Hello and thank you.
I forwarded this information to my colleague. 👍
здравей
Бих искал да добавя, че тази компания е прекратена в Кюрасао. Означава, че казиното няма компания, работеща оттам, и със сигурност няма лиценз.
Също така номерът на компанията в Словения, посочен в казиното, е инженерна компания в Словения...
Странен факт за тях..
Hi,
I would like to add that this company is discontinued in Curaçao. Means the casino doesn't have a company operating from there, and for sure no licence.
Also the company number in Slovenia indicate on the casino is an engineering company in Slovenia...
Weird fact about them..
Добра точка Tamera:
„Не можахме да проверим валидността на лиценза на това казино
Това казино има лиценз, посочен на неговия уебсайт, но не успяхме да го проверим. Това означава, че лицензът може да е фалшив."
Good point Tamera:
"We could not verify the validity of this casino's license
This casino has a license listed on its website, but we were not able to verify it. This means that the license might be fake."
Здравей!
преди няколко месеца отворих сметка в Macau casino, спечелих там, те одобриха документите ми и всичко вървеше добре до тази седмица, спечелих преди 3 седмици 6700 на слотове, отне им повече от 2 седмици, за да платят първото теглене от 5000 (те успокояват за да бъдат най-бързите тегления на пазара) след това се опитвам да вляза и виждам, че акаунтът ми е заключен без обяснение, опитвам се да се свържа с тях, но те не отговарят и в чата на живо ме прекъсват. Това казино все още дължи 1600 евро, а дъщерното му казино ( pariscasino ) дължи 2100 евро и не знам какво да правя. Можете ли да ми помогнете да разбера това?
Hello There!
few months ago i open account with Macau casino ,i won there they approved my documents and everything went fine until this week, i won 3 weeks ago 6700 on slots, took them more then 2 weeks to paid the first withdrawal of 5000(they calming to be fastest withdrawals on the market) then i try to log in and i see my account is locked with no explanation ,i try to contact them but they don't answer and on live chat they cut me off. This casino still owes 1600 euro and its sister casino(pariscasino)owes 2100 euro and I don't know what to do. Can you please help me to figure this out?
Здравейте,
Виждам, че вашата жалба срещу Macau Casino вече е прегледана, което означава, че сте направили най-доброто нещо, за да ви помогнат. ✌
Не успях да намеря второто казино в нашата система, така че скоро беше препратено към вашия екип за данни за преглед.
Можете обаче да подадете жалбата дори сега, като изберете опцията „Не познавам казиното", след което просто поставете връзката на казиното директно към жалбата, моля.
И в двата случая ти пожелавам успех и честен край.
Hello,
I can see that your complaint against the Macau Casino has now been reviewed, meaning you did the best thing to be helped. ✌
I was unable to find the second casino in our system, so it has been forwarded to your data team for review soon.
You can however submit the complaint even now by picking up the option "I do not know the casino", then just paste the casino's link directly to the complaint, please.
In both cases, I wish you good luck and a fair ending.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.