ФорумКазинаLysti Casino - обща дискусия

Lysti Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от Mag7
|
513 преглеждания 8 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lysti Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Здравейте. Как е възможно вашият акаунт да бъде закрит от koicasino? Казаха ми, че това са напълно различни сайтове, но все пак това се случи. Отидох в чата на живо на koicasino, за да попитам за моите блокове и по време на този разговор служителят на чата затвори моя акаунт в lysti.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 2 месеца

Виждам, че тези две казина имат един и същ собственик, така че може би това обяснява. Можете ли да го опишете малко по-добре, моля, и да ни кажете причината, поради която са затворили акаунта ви? Имахте ли останали истински пари там?

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

И така, какво означава това? Отидох в koicasino, оплаквайки се от факта, че поисках да ме блокират от всички сайтове, които имат. Беше ми обещано, че никога няма да мога да ги използвам. По време на този разговор те казаха, че вече сме затворили акаунта ви в Lysti. Дори не казах, че имам акаунт там.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 2 месеца

Доколкото разбрах, те действително са действали както сте поискали и са блокирали акаунтите ви във всичките си казина. не е ли така

Автоматичен превод:
Romi
преди 2 месеца

Не. Вече поисках забрана през 2022 г., което означава, че дори не трябваше да мога да създам акаунт.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 2 месеца

Това, което ми идва на ум е, че Lysti Casino беше създадено едва през 2024 г., така че може би затова не са имали никаква информация за вашата забрана и са я коригирали възможно най-скоро.

Мога ли да попитам дали можем да направим нещо, за да помогнем с някакви проблеми там?

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Без значение кога е направен, ако ме блокират от тази група, изобщо не би трябвало да мога да си направя акаунт. Те трябва да възстановят депозитите, направени въз основа на това.

Автоматичен превод:
Mag7
преди 2 месеца

Поискахте ли възстановяване на средства от казиното? Искате ли нашият екип за оплаквания да разгледа това? Уведомете ни, моля.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини