преди 6 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lysti Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте. Как е възможно вашият акаунт да бъде закрит от koicasino? Казаха ми, че това са напълно различни сайтове, но все пак това се случи. Отидох в чата на живо на koicasino, за да попитам за моите блокове и по време на този разговор служителят на чата затвори моя акаунт в lysti.
Hello. How it is possible that your account can be closed from koicasino? They told me that these are completely different sites but still this happened. I went to koicasino live chat asking about my blocks and during this conversation The chat worker closed down my account on lysti.
Виждам, че тези две казина имат един и същ собственик, така че може би това обяснява. Можете ли да го опишете малко по-добре, моля, и да ни кажете причината, поради която са затворили акаунта ви? Имахте ли останали истински пари там?
I can see that these two casinos have the same owner, so maybe that explains it. Could you describe it a little bit better, please, and tell us the reason they have closed your account? Did you have some real money left there?
И така, какво означава това? Отидох в koicasino, оплаквайки се от факта, че поисках да ме блокират от всички сайтове, които имат. Беше ми обещано, че никога няма да мога да ги използвам. По време на този разговор те казаха, че вече сме затворили акаунта ви в Lysti. Дори не казах, че имам акаунт там.
So what does it means? I went to koicasino complaining about The fact that i have asked to block me from all of sites they have. It was promised to me that i won't ever be able to use those. During this conversation they said that we have now closed your account on Lysti. I didn't even told that i had an account there.
Доколкото разбрах, те действително са действали както сте поискали и са блокирали акаунтите ви във всичките си казина. не е ли така
As I understand it, they actually acted as you requested and blocked your accounts all over their casinos. Isn't that right?
Не. Вече поисках забрана през 2022 г., което означава, че дори не трябваше да мога да създам акаунт.
No. I've already requested a ban in 2022, which means I shouldn't even have been able to create an account.
Ei. Olen pyytänyt estoa jo 2022, eli minun ei olisi edes pitänyt pystyä luomaan tiliä.
Това, което ми идва на ум е, че Lysti Casino беше създадено едва през 2024 г., така че може би затова не са имали никаква информация за вашата забрана и са я коригирали възможно най-скоро.
Мога ли да попитам дали можем да направим нещо, за да помогнем с някакви проблеми там?
What comes to my mind is, that Lysti Casino was extablished only in 2024, so maybe that is why they didn't have any information about your ban and they fixed it as soon as possible.
May I ask if there is anything we could do to help with any issues there, though?
Без значение кога е направен, ако ме блокират от тази група, изобщо не би трябвало да мога да си направя акаунт. Те трябва да възстановят депозитите, направени въз основа на това.
No matter when it was made, If im blocked from this group I shouldnt have been able to make an account at all. They should refund deposits made based on this.
Поискахте ли възстановяване на средства от казиното? Искате ли нашият екип за оплаквания да разгледа това? Уведомете ни, моля.
Did you request a refund from the casino? Would you like our complaint team to have a look into this? Let us know, please.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.