ФорумКазинаLVbet Casino - обща дискусия

LVbet Casino - обща дискусия

преди 2 години от robertorrx1
|
2748 преглеждания 6 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LVbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Лека нощ Даниел, как си? Имам одобрени всичките си документи (моят документ за самоличност, доказателство за адрес, доказателство за плащане) снимка и видео на всичко, направих теглене на 30 000 BRL и те изчезнаха, тъй като сумата за теглене не се обработваше и дори не беше на моя баланс Аз се оплаках и заплаших по-рано днес и те казаха, че това е системна повреда и ми върнаха 30 000 от баланса, веднага след това направих отново видео, как теглем 30 000 BRL и още едно от 20 000 BRL, току-що влязох отново току що изчезнаха с моето теглене на 30 000 BRL и само 20 000 BRL се обработват, а 30 000 не отидоха в баланса, просто изчезнаха, едно нещо и чака плащане друго и изчезва с висящата сума за теглене, това не е ли престъпление? Имам всичко записано и снимка. Страхувам се, че изчезват със стойността, без да се задоволят. Никога не съм виждал това, а сега видях в репутацията им, че има човек, който също беше измамен, бихте ли контактували с тях да ми помогнеш

Автоматичен превод:
robertorrx1
преди 2 години

Здравейте, това ми изглежда като същия проблем, който имате с Booi Casino. Имате ли същия проблем и с LV Bet, моля?

Ако отговорът е да, първата стъпка винаги е една и съща – подаване на вашата жалба. Можем да се свържем с казиното от ваше име само след като подадете жалбата си, не по-рано.

Както и да е, видях представител на LV Bet да отговори на някакъв потребителски преглед преди няколко седмици, така че мисля, че има някакъв шанс.

Автоматичен превод:
Публикация на Radka е изтрит
Публикация на Radka е изтрит
преди 2 години

Лека нощ Даниел, как си? Имам одобрени всичките си документи (моят документ за самоличност, доказателство за адрес, доказателство за плащане) снимка и видео на всичко, направих теглене на 30 000 BRL и те изчезнаха, тъй като сумата за теглене не се обработваше и дори не беше на моя баланс Аз се оплаках и заплаших по-рано днес и те казаха, че това е системна повреда и ми върнаха 30 000 от баланса, веднага след това направих отново видео, как теглем 30 000 BRL и още едно от 20 000 BRL, току-що влязох отново току що изчезнаха с моето теглене на 30 000 BRL и само 20 000 BRL се обработват, а 30 000 не отидоха в баланса, просто изчезнаха, едно нещо и чака плащане друго и изчезва с висящата сума за теглене, това не е ли престъпление? Имам всичко записано и снимка. Страхувам се, че изчезват със стойността, без да се задоволят. Никога не съм виждал това, а сега видях в репутацията им, че има човек, който също беше измамен, бихте ли контактували с тях да ми помогнеш

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, все още имате ли проблем с казиното? Виждам, че не сте подали жалбата.


Автоматичен превод:
преди 2 години

работи много благодаря

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, имам акаунт във вашия сайт, помолих да верифицирам акаунта преди депозита, но казаха, че засега не е необходимо! Тъй като виждам, че много хора имат проблеми с верификацията след депозиране/печалба и опит за теглене на пари, не е ли по-добре да направите проверката по-рано, така че играчът дори да не плаща пари, ако не е възможно да верифицира сметката ? И виждам, че се изисква доказателство за произхода на парите по време на плащането, давам пример, какво доказателство трябва да изпратя, ако депозирам пари от сметка в Skrill и искам да тегля в Skrill, достатъчно ли е да взема снимка на акаунта в Skrill с моите данни!? Благодаря ти

Автоматичен превод:
mashina44
преди 10 месеца

Здравейте!

Благодаря ви, че споделихте опита си. Мисля, че всъщност не е добър подход, когато казиното не иска да ви верифицира предварително. Казваме, че честните казина се грижат за играчите; такова искане ще бъде изпълнено.

Също така смятам, че е добре да се прави разлика между първоначалната проверка, преди да депозирате и играете, и пълната KYC проверка, която се извършва само когато изпратите първата си заявка за теглене.

В първия сценарий казиното може само да потвърди вашата самоличност. Няма какво друго да проверявате, освен ако не депозирате с определен метод на плащане за първи път. Същото важи и за историята на игрите; няма какво да се проверява, освен ако наистина не започнете да играете.

Получаването на потвърждение веднага след като се регистрирате обаче е добра идея. Най-малкото можете да си съставите мнение относно качеството на поддръжката и нивото на сътрудничество, което можете да очаквате, когато постигнете първото си теглене.

Моля, попитайте казиното какво е необходимо, за да потвърдите метода на Skrill. Смятам, че трябва да се предостави и историята на депозитите. Въпреки че може да е различно в друго казино.

Кажи ми какво мислиш. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още