преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LVbet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Лека нощ Даниел, как си? Имам одобрени всичките си документи (моят документ за самоличност, доказателство за адрес, доказателство за плащане) снимка и видео на всичко, направих теглене на 30 000 BRL и те изчезнаха, тъй като сумата за теглене не се обработваше и дори не беше на моя баланс Аз се оплаках и заплаших по-рано днес и те казаха, че това е системна повреда и ми върнаха 30 000 от баланса, веднага след това направих отново видео, как теглем 30 000 BRL и още едно от 20 000 BRL, току-що влязох отново току що изчезнаха с моето теглене на 30 000 BRL и само 20 000 BRL се обработват, а 30 000 не отидоха в баланса, просто изчезнаха, едно нещо и чака плащане друго и изчезва с висящата сума за теглене, това не е ли престъпление? Имам всичко записано и снимка. Страхувам се, че изчезват със стойността, без да се задоволят. Никога не съм виждал това, а сега видях в репутацията им, че има човек, който също беше измамен, бихте ли контактували с тях да ми помогнеш
Good night Daniel, how are you? I have all my documents approved ( my ID , my proof of address , my proof of payment ) photo and video of everything , I made a withdrawal of 30,000 BRL and they disappeared as the withdrawal amount was not being processed and not even on my balance I I complained and threatened earlier today and they said it was a system failure , and they returned the 30,000 on my balance sheet , right after that I made a video again me making a withdrawal of 30,000 BRL and another one of 20,000 BRL , I just entered again just now they disappeared with my withdrawal of 30,000 BRL and only the 20,000 BRL is in processing, and the 30,000 did not go to the balance sheet, it just disappeared, one thing and waiting for payment another and disappearing with the pending withdrawal amount, isn't that a crime? I have everything recorded and photo I'm getting scared they're disappearing with the value without giving satisfaction I've never seen this, and now I saw in their reputation that there's a guy who was deceived too would you have any contact with them to help me
Boa Noite Daniel , tudo bem ? Tenho todos os meus documentos aprovados ( minha identidade , meu comprovante de endereço , meu comprovante de pagamento ) foto e vídeo de tudo , fiz um saque de 30.000 BRL e eles sumiram como o valor do saque não estava em processamento e nem no meu balanço eu reclamei e ameacei hoje cedo e eles falaram que foi uma falha do sistema , e devolveram os 30.000 no meu balanço , logo após isso fiz um vídeo novamente eu fazendo um saque de 30.000 BRL e outro de 20,000 BRL , acabei de entrar agora pouco novamente eles desapareceram com meu saque de 30.000 BRL e só consta o de 20.000 BRL em processamento , e os 30.000 não foi pra o balanço simplesmente sumiu , uma coisa e aguardar o pagamento outra e sumir com o valor do saque pendente isso não é crime ? Tenho tudo gravado e foto to ficando com medo eles andam sumindo com o valor sem dar satisfação nunca vi isso , e agora vi na reputação deles que tem um cara que foi enganado também você teria algum contato deles para em ajudar
Здравейте, това ми изглежда като същия проблем, който имате с Booi Casino. Имате ли същия проблем и с LV Bet, моля?
Ако отговорът е да, първата стъпка винаги е една и съща – подаване на вашата жалба. Можем да се свържем с казиното от ваше име само след като подадете жалбата си, не по-рано.
Както и да е, видях представител на LV Bet да отговори на някакъв потребителски преглед преди няколко седмици, така че мисля, че има някакъв шанс.
Hello, to me this seems like the very same issue you have with Booi Casino. Do you have the same problem with LV Bet as well, please?
If yes, the first step is always the same - submitting your complaint. We can only contact the casino on your behalf after you submit your complaint, not earlier.
Anyway, I saw LV Bet representative reply to some user review a few weeks ago, so I think there is some chance.
Лека нощ Даниел, как си? Имам одобрени всичките си документи (моят документ за самоличност, доказателство за адрес, доказателство за плащане) снимка и видео на всичко, направих теглене на 30 000 BRL и те изчезнаха, тъй като сумата за теглене не се обработваше и дори не беше на моя баланс Аз се оплаках и заплаших по-рано днес и те казаха, че това е системна повреда и ми върнаха 30 000 от баланса, веднага след това направих отново видео, как теглем 30 000 BRL и още едно от 20 000 BRL, току-що влязох отново току що изчезнаха с моето теглене на 30 000 BRL и само 20 000 BRL се обработват, а 30 000 не отидоха в баланса, просто изчезнаха, едно нещо и чака плащане друго и изчезва с висящата сума за теглене, това не е ли престъпление? Имам всичко записано и снимка. Страхувам се, че изчезват със стойността, без да се задоволят. Никога не съм виждал това, а сега видях в репутацията им, че има човек, който също беше измамен, бихте ли контактували с тях да ми помогнеш
Good night Daniel, how are you? I have all my documents approved ( my ID , my proof of address , my proof of payment ) photo and video of everything , I made a withdrawal of 30,000 BRL and they disappeared as the withdrawal amount was not being processed and not even on my balance I I complained and threatened earlier today and they said it was a system failure , and they returned the 30,000 on my balance sheet , right after that I made a video again me making a withdrawal of 30,000 BRL and another one of 20,000 BRL , I just entered again just now they disappeared with my withdrawal of 30,000 BRL and only the 20,000 BRL is in processing, and the 30,000 did not go to the balance sheet, it just disappeared, one thing and waiting for payment another and disappearing with the pending withdrawal amount, isn't that a crime? I have everything recorded and photo I'm getting scared they're disappearing with the value without giving satisfaction I've never seen this, and now I saw in their reputation that there's a guy who was deceived too would you have any contact with them to help me
Boa Noite Daniel , tudo bem ? Tenho todos os meus documentos aprovados ( minha identidade , meu comprovante de endereço , meu comprovante de pagamento ) foto e vídeo de tudo , fiz um saque de 30.000 BRL e eles sumiram como o valor do saque não estava em processamento e nem no meu balanço eu reclamei e ameacei hoje cedo e eles falaram que foi uma falha do sistema , e devolveram os 30.000 no meu balanço , logo após isso fiz um vídeo novamente eu fazendo um saque de 30.000 BRL e outro de 20,000 BRL , acabei de entrar agora pouco novamente eles desapareceram com meu saque de 30.000 BRL e só consta o de 20.000 BRL em processamento , e os 30.000 não foi pra o balanço simplesmente sumiu , uma coisa e aguardar o pagamento outra e sumir com o valor do saque pendente isso não é crime ? Tenho tudo gravado e foto to ficando com medo eles andam sumindo com o valor sem dar satisfação nunca vi isso , e agora vi na reputação deles que tem um cara que foi enganado também você teria algum contato deles para em ajudar
Здравейте, имам акаунт във вашия сайт, помолих да верифицирам акаунта преди депозита, но казаха, че засега не е необходимо! Тъй като виждам, че много хора имат проблеми с верификацията след депозиране/печалба и опит за теглене на пари, не е ли по-добре да направите проверката по-рано, така че играчът дори да не плаща пари, ако не е възможно да верифицира сметката ? И виждам, че се изисква доказателство за произхода на парите по време на плащането, давам пример, какво доказателство трябва да изпратя, ако депозирам пари от сметка в Skrill и искам да тегля в Skrill, достатъчно ли е да взема снимка на акаунта в Skrill с моите данни!? Благодаря ти
Hello, I have an account on your site, I asked to verify the account before the deposit, but they said that it is not necessary for now! Since I see that a lot of people have problems with verification after depositing/winning and trying to withdraw money, isn't it better to do the verification earlier so that the player doesn't even pay money if it's not possible to verify the account? And I see that proof of the origin of the money is requested during the payment, I give an example, what kind of proof should I send if I deposit money from a Skrill account and want to withdraw to Skrill, is it enough to take a picture of the Skrill account with my data!? Thank you
Pozdrav, imam nalog na vašem sajtu, trazio sam da verifikujem racun prije depozita ali su rekli da za sada nije potrebno! Sobzirom da vidim da dosta ljudi ima problema sa verifikacijom nakon depozita/dobitka i pokušaja isplate novca zar nije bolje da se verifikacija odradi prije pa da igrač ni ne uplaćuje novac ako nije moguće verifikovati nalog? I vidim da se prilikom isplate traži dokaz o porijeklu novca, dajem primjer, kakav ja dokaz da posaljem ako novac uplatim sa Skrill računa i želim da povučem na Skrill, da li je dovoljno da slikam Skrill racun sa svojim podacima!? Hvala
Здравейте!
Благодаря ви, че споделихте опита си. Мисля, че всъщност не е добър подход, когато казиното не иска да ви верифицира предварително. Казваме, че честните казина се грижат за играчите; такова искане ще бъде изпълнено.
Също така смятам, че е добре да се прави разлика между първоначалната проверка, преди да депозирате и играете, и пълната KYC проверка, която се извършва само когато изпратите първата си заявка за теглене.
В първия сценарий казиното може само да потвърди вашата самоличност. Няма какво друго да проверявате, освен ако не депозирате с определен метод на плащане за първи път. Същото важи и за историята на игрите; няма какво да се проверява, освен ако наистина не започнете да играете.
Получаването на потвърждение веднага след като се регистрирате обаче е добра идея. Най-малкото можете да си съставите мнение относно качеството на поддръжката и нивото на сътрудничество, което можете да очаквате, когато постигнете първото си теглене.
Моля, попитайте казиното какво е необходимо, за да потвърдите метода на Skrill. Смятам, че трябва да се предостави и историята на депозитите. Въпреки че може да е различно в друго казино.
Кажи ми какво мислиш. 🙂
Hello!
Thank you for sharing your experience. I think it is not actually a good approach when the casino does not want to verify you in advance. We say honest casinos care about players; such a request would be fulfilled.
I also think it is good to distinguish between initial verification before you deposit and play and the full-scope KYC verification, which takes place only when you submit your first withdrawal request.
In the first scenario, the casino may only verify your identity. There is nothing else to verify unless you deposit using a certain payment method for the first time. The same goes for the gaming history; there is nothing to be checked unless you actually start playing.
Getting verified just after you register, however, is a good idea. At least you may form your opinion about the quality of support and the level of cooperation you can expect when you hit your first withdrawal.
Kindly ask the casino what is needed to verify the Skrill method. I reckon the deposit history needs to be provided as well. Though it may be different in another casino.
Let me know what you think. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.