преди 10 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Лукшъри казино - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Luxury Casino блокира моите VIP точки от 84 евро преди 2 години, днес те са блокирани и вече не мога да ги осребря. Тогава спечелих 900 евро чрез безплатни завъртания и използвах бонуса. След 3 седмици най-накрая получих плащане в моята банка. След това моите VIP точки бяха блокирани за осребряване в моя акаунт за игри. Но все още имам право да депозирам. Къде е честното? Не знам за вина и ако се опитам да изясня всичко в чата, ще ме изхвърлят. Кой е измамникът тук..луксозно казино..
Luxury Casino blocked my VIP points 84 euros 2 years ago, they are blocked today and I can no longer redeem them. Back then I won 900 euros through free spins and implemented the bonus. After 3 weeks I finally got a payout in my bank. Afterwards my VIP points were blocked from being redeemed on my gaming account. But I'm still allowed to deposit. Where's the fair thing? I'm not aware of any guilt and if I try to clarify everything in the chat, I'll be thrown out. Who is the fraudster here..luxury Casino..
luxury casino hat vor 2 Jahren meine vip Punkte 84 Euro sind es heute gesperrt ich kann sie nicht mehr einlösen. Ich habe damals durch freispiele 900 Euro gewonnen und den Bonus umgesetzt. Nach 3 Wochen endlich eine Auszahlung auf meiner Bank. Danach wurde meine vip Punkte zum einlösen auf meinem spiele Konto gesperrt. Aber einzahlen darf ich noch .Wo ist das Gerecht ..ich bin mir keine Schuld bewusst und wen ich im chat versuche alles zu klären werde ich raus geschmissen. Wer ist hier der Betrüger..luxury Casino..
Може да звучи неудобно, но точките за лоялност или бонусите не се считат за истински пари. Ако говорим за сумата, която казиното ви е дало безплатно, не бих го нарекъл измама. Разбирам, че този проблем е доста стар, така че ако смятате, че това казино не заслужава вашите депозити, може би можете да опитате да намерите друго, по-подходящо за вас.
Всъщност не е нужно да сте "виновен". Може би ръководството просто е решило, че имате достатъчно безплатни неща като награди за лоялност въз основа на нашата история на депозити/бонус.
Би било справедливо да се каже, че:
От гледна точка на казината , бонусите са по същество форма на маркетинг. Те им дават възможност да привлекат вниманието на играчите и да ги накарат да започнат да играят. Това им позволява да получат нови клиенти и да гарантират, че съществуващите остават активни, което е от решаващо значение в изключително конкурентния пазар на онлайн хазарт.
От гледна точка на играчите , бонусите са нещо допълнително, което могат да получат от казиното, което им позволява да играят без да депозират собствените си пари или им дава повече средства, с които да играят, след като направят депозит.
Усещаш ли разликата?
Повече прозрения има в този безплатен курс, наречен „ Разширени прозрения: Бонуси за онлайн казино " 👈
Между другото, получавали ли сте някакво обяснение от казиното?
It may sound awkward, but loyalty points or bonuses are not considered real money. If we are talking about the amount the casino awarded you for free, I would not call that a fraud. I understand this issue is pretty old, so if you think this casino does not deserve your deposits, maybe you can try to find another one more suitable for you.
Actually, you do not have to be "guilty." Maybe the management simply decided you had enough free stuff as loyalty rewards based on our deposit/bonus history.
It would be fair to say that:
From the perspective of casinos, bonuses are essentially a form of marketing. They give them an opportunity to capture the attention of players and get them to start playing. This allows them to get new customers and make sure the existing ones remain active, which is crucial in the extremely competitive online gambling market.
From the perspective of players, bonuses are something extra they can get from the casino, allowing them to play without depositing their own money or giving them more funds to play with after making a deposit.
Can you feel the difference?
More insights are in this free course called "Advanced Insights: Online Casino Bonuses" 👈
Have you ever gotten any explanation from the casino, by the way?
Това е разбираемо, но не разбирам защо бях блокиран за VIP точки. Защо вече не мога да осребрявам точките в акаунта си на играч? Всичко, което чувам от казиното, е, че това блокиране е временно, но все още мога да направя депозит и да събирам VIP точки. Ключалката пак щеше да остане. Бих искал най-после тази забрана да бъде премахната... минаха повече от 2 години...
That's understandable but I don't understand why I was blocked for VIP points. Why can I no longer redeem the points on my player account? All I ever hear from the casino is that this block is temporary but I can still make a deposit and collect VIP points. The lock would still remain. I would like to finally have this ban lifted... it's been over 2 years...
Das ist verständlich aber .Ich verstehe nicht warum ich für die vip Punkte gesperrt wurde. Warum kann ich die Punkte nicht mehr auf meinem Spieler Konto einlösen. Ich bekomme immer nur vom casino zu hören das diese sperre vorübergehend ist ich aber immer noch einzahlung tätigen kann und vip Punkte sammeln kann. Die sperre trotzdem bleiben würde. Diese sperre möchte ich endlich aufgehoben haben..die ist schon über 2 Jahre..lg
Изглежда, че решението на казиното е окончателно според това, което пишете, тъй като то продължава две години.
За съжаление, казината могат да избират на кого да предлагат бонуси и различни награди за лоялност. И тъй като те решиха да те изключат от това, изглежда, че няма да получиш никакви точки за лоялност. Освен ако казиното не отмени решението.
Така че, както препоръча Радка, ако се интересувате от бонуси, това казино вероятно вече няма да е най-доброто за вас. 🤔
It looks like the casino's decision was final according to what you write since it has been going on for two years.
Unfortunately, casinos can choose who they offer bonuses and various loyalty rewards to. And since they decided to leave you out of this, it looks like you won't get any loyalty points. Unless the casino reverses the decision.
So as Radka recommended, if you are interested in bonuses, this casino will probably not be the best for you anymore. 🤔
Да и бих искал тази ключалка да бъде премахната. Можете ли да ми помогнете с моя проблем
Yes and I would like this lock to be removed. Can you please help me with my problem
Ja und ich möchte das diese sperre entfernt wird .Können Sie mir bitte bei meinem Problem helfen lg
Мисля, че може да сме разбрали погрешно. Не можем да премахнем заключването на казиното върху бонусите. Това трябва да е решението на казиното и за съжаление не можем да направим нищо в тази ситуация. Съжалявам. Както казах, ако искате да играете с бонуси, ще трябва да намерите друго казино. 🙁
I think we may have misunderstood. We cannot remove the casino lock on bonuses. That has to be the casino's decision and unfortunately there is nothing we can do in this situation. I'm sorry. As I said, if you want to play with bonuses, you will have to find another casino. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.