преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lunar.bet Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.
здравейте!
Може да видите същото - поддръжка. И така, вашите пари са заседнали в казиното и не сте много убедени, че поддръжката ще приключи успешно, нали?
Трябва да призная, че не съм запознат с неговото казино; знаете ли кога спряха да предоставят услуги?
Ако е променен наскоро, може би има начин да се свържете с тях. Във всеки случай ще докладвам това на нашия екип за данни.
Hi there!
Can see the same—maintenance. So, your money is stuck in the casino, and you are not very convinced the maintenance will end successfully, right?
I must admit I'm not familiar with his casino; do you know when they stopped providing services?
If it's changed just recently, perhaps there is a way to get in touch with them. In any case, I'll report that to our Data Team.
Този проблем възникна тази сутрин. Заявката за теглене беше преди около два дни и тъй като в крипто обикновено отнема от няколко минути до няколко часа, тогава много прилича на измама.
This problem occurred this morning. The withdrawal request was about two days ago, and since in crypto it usually takes from several minutes to several hours, then it looks very much like a scam.
Эта проблема возникла сегодня утром. Запрос на вывод был около двух дней назад, а так как в крипте это занимает обычно от нескольких минут до нескольких часов, то это ну очень похоже на скам.
Нямат ли и някакви социални акаунти във facebook, instagram, telegram или подобни, за да можете да попитате там или да разберете информация дали трябва да е временно или постоянно?
Don't they also have some social accounts on facebook, instagram, telegram or similar so you could ask there or find out information about whether it should be temporary or permanent?
Честно казано, нямам време да ги търся в социалните мрежи или където и да е другаде. Просто дадох информация какво се случва с казиното в момента.
Honestly, I don't have time to look for them on social media or anywhere else. I just gave information about what is happening with the casino at the moment.
Честно говоря у меня нет времени, чтобы искать их в соцсетях или где-то еще. Я просто дал информацию о том, что происходит с казино на данный момент.
Благодаря ви за това, имах предвид факта, че все още имате пари там, така че вероятно не ви интересува дали е възникнала такава ситуация. Ето защо търсих възможност, която няма да навреди да опитам.
Thank you for that, I was referring to the fact that you still have money there, so you probably don't care if such a situation has arisen. That's why I was looking for a possibility that wouldn't hurt to try.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.