ФорумКазинаLuckynova Casino - обща дискусия

Luckynova Casino - обща дискусия (страница 2)

преди 2 години от Anonymized103
|
7083 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 2 години

Една от най-съществените разлики е, че играчът може да залага буквално навсякъде и по всяко време. Има невероятен брой начини да влезете в сайт на онлайн казино без никакви ограничения. Можете да играете от вашия компютър, таблет или мобилно приложение. Повечето онлайн казина предлагат на своите клиенти безплатни завъртания, бонуси или вълнуващи оферти. Въпреки това, когато играете в наземно казино, можете да загубите контрол и да похарчите много повече от планираното. Освен това, когато играете с приятели, колективното въздействие също може да играе роля и да ви подтикне да добавите допълнителната сума.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съгласен съм с теб. Аз също обичам да играя повече онлайн казина

Публикация на lametcalyf Редактиран от Daniel
Причина: връзка
Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Гуру, не мога да завърша моята KYC проверка на Luckynova. Попълвах го, но ми липсваше документ, който нямах в момента, така че беше наполовина готово и изминаха седмици, откакто вече нямам достъп до KYC страницата, за да завърша процеса на потвърждаване. Можете ли да ми помогнете, моля?


Вече говорих в чата, където ми казват да говоря със защитата на данните по имейл, но те никога не отговарят на имейла ми. Единият натиска другия и акаунтът ми все още е замразен, защото не затварям верификацията си.

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 8 месеца

Колко време чакахте отговор за този имейл? Предполагам, че няма специален модул за проверка в рамките на казиното и че KYC процедурите се извършват с трета страна, както правят много казина, нали? Вече изпратихте ли необходимия документ до съответния отдел или просто се свързахте с тях за повече информация? Ако не, опитайте да им изпратите имейл с вашия документ и след това се свържете с поддръжката на живо, за да ги уведомите, че документът вече е изпратен, може би това ще помогне за ускоряване на проверката

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 8 месеца

ДОБРЕ. ще го пробвам

Автоматичен превод:
SunsetGaze
преди 8 месеца

Досега не се получи, никога не съм виждал казино толкова незаинтересовано и толкова бавно с клиентите. Изглежда, че ми се подиграват, съжалявам. Трудното е, че дори не мога да затворя акаунта си там!

Автоматичен превод:
Rafaeliton
преди 8 месеца

Подай жалба, мисля, че вече изчака достатъчно, може и публична жалба да ги накара да проверят документа. Ако имате салдо в акаунта си, не искайте закриване, не давайте на казината лесни пари, проверката пак ще се извърши, дори ако затворите акаунта си, ако не греша, но това ще забави още повече въпроса . Към момента просто бих препоръчал да подадете жалба за забавена проверка: https://casino.guru/complaints

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Досега не се получи, никога не съм виждал казино толкова незаинтересовано и толкова бавно с клиентите. Изглежда, че ми се подиграват, съжалявам. Трудното е, че дори не мога да затворя акаунта си там!

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Sunsetgaze е описал всичко правилно и мисля, че няма какво повече да добавя. Започването на оплакване беше добър ход, тъй като нито чатът на живо, нито поддръжката са полезни.

Както и да е, нашият екип ще се опита да ви помогне и ще видим докъде ще стигне тази ситуация.

Ако сте успели да качите документи или сте получили отговор от казиното с нова информация, не се колебайте да ни уведомите тук във форума, както и Petronella в секцията за оплаквания.

Желая ти здрави нерви.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини