ФорумКазинаLuckyLouis Casino DE - обща дискусия

LuckyLouis Casino DE - обща дискусия

преди 1 година от Anonymized322
|
1577 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyLouis Casino DE - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 1 година

здрасти

Спечелих в Lucky Louis Casino и исках да изтегля и сега ми изпратиха имейл, че тегленето е отказано, без никаква причина.

И аз съм проверен. Освен това е много трудно да се стигне.

Моля за вашата помощ.

Сърдечни поздрави


Автоматичен превод:
N.peci
преди 1 година

Има ли подобни преживявания с това казино?

Автоматичен превод:
N.peci
преди 1 година

Здравейте,

Бих искал да дам малко обяснение, но за това първо ще ни трябват някои улики. Едно нещо, което ми идва на ум е активен бонус. Има ли шанс да сте взели бонус в миналото и той да остане активен? Обикновено това означава, че тегленето се отказва автоматично или няма да ви бъде позволено дори да го изпратите - това зависи от платформата, бих казал.

Освен това, избрахте ли същия метод на плащане, който сте използвали за депозита? Ако не, може също да причини проблеми.

Казиното има добър рейтинг, така че бих предположил, че трябва да има някакво обяснение. Освен това не се колебайте да попитате оператора за чат за всякакви предложения.

Кажете ми какво мислите за това.


Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте 🙂

Нямам текущ бонус, също пише реални пари и бонусът казва 0 евро.

И аз теглих на кредитна карта, тъй като депозирах. Единственото нещо, което може да бъде, е че не се получи плащането по кредитната ми карта, защото вчера получих нова, а старата беше блокирана. Съвсем го бях забравил. Силно се надявам да е заради това. Случвало ли се е в казиното казиното да не изплати? Проблемът е, че е много трудно да се стигне до някого

Сърдечни поздрави


Автоматичен превод:
N.peci
преди 1 година

Здравейте отново 🙂,

Това е вероятно обяснение! Би било добре да се свържете с казиното и да ги уведомите - дори и да е трудно, което разбира се не е идеално, но понякога просто е така по много причини.

Като цяло, казиното спечели добър резултат от прегледа плюс според малкото подадени жалби , изглежда доста добре.

Кара ме да чувствам, че въпросът ще се разреши в крайна сметка. 🤞

Все пак ми кажи как си.



Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
PragmaticGates_alt
Присъединете се към турнира ни в Gates of Olympus безплатно!
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини