преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с LuckyLouis Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
здрасти
Спечелих в Lucky Louis Casino и исках да изтегля и сега ми изпратиха имейл, че тегленето е отказано, без никаква причина.
И аз съм проверен. Освен това е много трудно да се стигне.
Моля за вашата помощ.
Сърдечни поздрави
Hi
I won at Lucky Louis Casino and wanted to withdraw and now they email me saying the withdrawal was declined, no reason at all.
I'm verified too. It's also very difficult to reach.
I ask for your help .
Warm greetings
Hallo
Ich habe bei Lucky Louis Casino gewonnen und wollte auszahlen und jetzt schreiben die mir eine Email das die Abhebung abgelehnt wurde .nicht Mal einen Grund dazu garnichts.
Verifiziert bin ich auch. Erreichen kann man die auch ganz schwer .
Ich bitte um ihre Hilfe .
Liebe Grüße
Има ли подобни преживявания с това казино?
Are there similar experiences to this casino?
Gibt es ähnliche Erfahrungen zu diesem Casino?
Здравейте,
Бих искал да дам малко обяснение, но за това първо ще ни трябват някои улики. Едно нещо, което ми идва на ум е активен бонус. Има ли шанс да сте взели бонус в миналото и той да остане активен? Обикновено това означава, че тегленето се отказва автоматично или няма да ви бъде позволено дори да го изпратите - това зависи от платформата, бих казал.
Освен това, избрахте ли същия метод на плащане, който сте използвали за депозита? Ако не, може също да причини проблеми.
Казиното има добър рейтинг, така че бих предположил, че трябва да има някакво обяснение. Освен това не се колебайте да попитате оператора за чат за всякакви предложения.
Кажете ми какво мислите за това.
Hello,
I'd like to provide some explanation but for that, we would need some clues first. One thing that comes to my mind is an active bonus. Any chance that you took a bonus in the past and it remains active? It usually means that the withdrawal gets declined automatically, or you won't be allowed to even submit one - it depends on the platform, I'd say.
Furthermore, did you opt for the same payment method you used for the deposit? If not, may cause trouble too.
The casino has a nice rating, so I'd assume that there must be some explanation. Also, feel free to ask the chat operator for any suggestions.
Let me know what you think about that.
Здравейте 🙂
Нямам текущ бонус, също пише реални пари и бонусът казва 0 евро.
И аз теглих на кредитна карта, тъй като депозирах. Единственото нещо, което може да бъде, е че не се получи плащането по кредитната ми карта, защото вчера получих нова, а старата беше блокирана. Съвсем го бях забравил. Силно се надявам да е заради това. Случвало ли се е в казиното казиното да не изплати? Проблемът е, че е много трудно да се стигне до някого
Сърдечни поздрави
Hello 🙂
I do not have a current bonus, it also says real money and the bonus says 0 euros.
And I have withdrawn to credit card as I have deposited. The only thing that can be is that it didn't work to pay out to my credit card because I got a new one yesterday and the old one was blocked. I had totally forgotten that . I really hope it's because of that. Has it ever happened at the casino that the casino didn't pay out? The problem is that it is very difficult to reach someone
Warm greetings
Hallo 🙂
Ich habe keinen aktuellen Bonus es steht auch Echtgeldguthaben und bei Bonus steht 0 Euro .
Und ich habe auf Kreditkarte auszahlen lassen wie ich auch eingezahlt habe. Das einzige was sein kann ist das es nicht geklappt hat zu auf meine Kreditkarte aus zu zahlen da ich seit gestern eine neue habe und die alte gesperrt wurde . Ich hatte das total vergessen . Ich hoffe es liegt wirklich daran. Kam es schon mal vor bei dem Casino das nicht ausgezahlt wurde ? Das Problem ist das man da sehr schlecht jemanden erreicht
Liebe Grüße
Здравейте отново 🙂,
Това е вероятно обяснение! Би било добре да се свържете с казиното и да ги уведомите - дори и да е трудно, което разбира се не е идеално, но понякога просто е така по много причини.
Като цяло, казиното спечели добър резултат от прегледа плюс според малкото подадени жалби , изглежда доста добре.
Кара ме да чувствам, че въпросът ще се разреши в крайна сметка. 🤞
Все пак ми кажи как си.
Hello again 🙂,
That is a probable explanation! It'd be good to get in touch with the casino and let them know - even if it is difficult, which of course is not ideal, but sometimes it's just like that for many reasons.
In general, the casino earned a nice review score plus according to the few submitted complaints, it looks quite good.
Makes me feel that the matter will get resolved eventually. 🤞
Let me know how you faring though.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.