Операторите, които се явяват трети страни, представени на тази страница, са показани с нетърговска цел, без да са сключени комисионни споразумения. 21+. Проблем с хазарта? Обади се на 1-800-GAMBLER.

НачалоФорумКазинаLucky Treasure Casino - обща дискусия

Lucky Treasure Casino - обща дискусия

 от Linne
|
518 преглеждания 8 отговора |
|
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Treasure Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.

добро утро


Много съм изненадан, че такова нелицензирано казино е оценено с 6/10.


но също така, че нямат оплаквания, докато не плащат на играчите

Автоматичен превод:
Linne

Здравейте - добре дошли отново.

Вярвам, че вече сме имали този разговор преди, но нека започнем отначало - прочетохте ли подробностите, моля?

https://casino.guru/lucky-treasure-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈

Лицензът не е единственият аспект, който вземаме предвид при определяне на индекса за безопасност. Това би означавало, че всички нелицензирани казина ще имат нула, предполагам.

И така, колко време чакахте в това казино и по каква причина? Както казахте, нямаме информация, че това конкретно казино "под средното" не плаща напълно.

имате нужда от помощ Споделете повече.

Автоматичен превод:

здравей

Трябваше да чакам 100е почти 6 месеца!

Аз съм част от форум, където мнозинството чака месеци за плащанията си.

Да, за мен казино без лиценз не е надеждно казино.

Тъй като лицензът е задължителен.

И в случай на проблем не можем да направим нищо

Автоматичен превод:
Linne

Добро мислене. Нека бъдем прости.

Какво ще кажете за друго оплакване? Чувствайте се свободни да изпратите такъв. Защо трябва да чакате толкова дълго за €100?

Получихте ли поне някакво обяснение, моля?

Наистина звучи тревожно.

Автоматичен превод:
Radka

здравей

Изчаках търпеливо, защото 100 евро бяха спечелени с безплатни завъртания.

Иначе щях да пусна жалба.


Просто ме накараха да чакам по няколко странни причини.

Последната причина беше, че платежната им услуга беше в процес на профилактика. Поддръжката продължи седмици.

В резултат на това никога не съм правил депозит. Това премеждие с тях ми беше повече от достатъчно.

Но така или иначе, когато няма лиценз, не правя депозит от съображения за сигурност.

Автоматичен превод:
Linne

Здравей Лине,

Бих казал, че направихте огромна услуга на останалите играчи и ви благодаря, че се върнахте при нас с актуализация!

Ако казвате, че оплакването не си струва да се опитва, и мисля, че разбирам тази част, предполагам, че няма какво друго да се добави. 🙁

Чакай, изчакай! Изпратихте ли потребителски отзив за това, моля?

Автоматичен превод:
Radka

здравей

Ще се радвам да отговоря на вашите въпроси. Бих искал също да бъда информиран за всякакви проблеми, преди да се регистрирам.

Не, не съм оставил рецензия по простата причина, че когато оставя отрицателна рецензия за казино, винаги с уважение, като това, което преживях с това казино, вашият колега го изтрива, като не го публикува.

От друга страна, ако оставя положителен отзив, той се приема.

Ние отделяме време, за да го обобщим внимателно, да го преведем на вашия език, което отнема време, и след това да го изтрием.

И тъй като това е втора или трета поредна непубликувана рецензия от един и същи човек, няма да публикувам повече.

Другите ви колеги преди това ми позволиха да публикувам отзивите си, независимо дали са отрицателни или положителни.

Ето защо споделих опита си с този тук, в отговор на вашия въпрос. 😊

Автоматичен превод:
Linne

Здравей, Лине.

Запознат съм с историята на нашите потребителски рецензии и се опитвах да ви насърча да изпратите рецензия, която може да бъде приета. Всеки път, когато аз или някой друг отхвърли изпратеното от вас съдържание, винаги получавате обяснение. Всъщност три от вашите рецензии са отхвърлени досега - от 14, така че предполагам, че не е така, както казвате.

Зад тях няма намерения; все пак уважавам мнението ти.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-reviews
Потребителски отзиви – Напишете собствено казано ревю и споделете изживяването си
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини