преди 3 седмици
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Treasure Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
добро утро
Много съм изненадан, че такова нелицензирано казино е оценено с 6/10.
но също така, че нямат оплаквания, докато не плащат на играчите
Good morning
I am very surprised that such an unlicensed Casino is rated 6/10.
but also that they have no complaints while they do not pay the players
bonjour
je suis très surprise qu'un tel Casino sans licence est une note de 6/10.
mais aussi qu'ils n'aient aucune plainte alors qu'ils ne paient pas les joueurs
Здравейте - добре дошли отново.
Вярвам, че вече сме имали този разговор преди, но нека започнем отначало - прочетохте ли подробностите, моля?
https://casino.guru/lucky-treasure-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
Лицензът не е единственият аспект, който вземаме предвид при определяне на индекса за безопасност. Това би означавало, че всички нелицензирани казина ще имат нула, предполагам.
И така, колко време чакахте в това казино и по каква причина? Както казахте, нямаме информация, че това конкретно казино "под средното" не плаща напълно.
имате нужда от помощ Споделете повече.
Hello—welcome back.
I believe we already had that conversation before, but let's start over - did you read the details, please?
https://casino.guru/lucky-treasure-casino-review#tab=js-tab-reputation 👈
The license is not the only aspect we consider when determining the Safety Index. That would mean all unlicensed casinos would have zero, I guess.
So, how long have you been waiting and for what reason at this casino? As you said, we have no information that this specific "below average" casino does not pay completely.
Do you need help? Share more.
здравей
Трябваше да чакам 100е почти 6 месеца!
Аз съм част от форум, където мнозинството чака месеци за плащанията си.
Да, за мен казино без лиценз не е надеждно казино.
Тъй като лицензът е задължителен.
И в случай на проблем не можем да направим нищо
hello
I had to wait 100e almost 6 months!
I am part of a forum where the majority wait months for their payments.
Yes for me a casino without a license is not a reliable casino.
Since a license is mandatory.
And in case of a problem we can not do anything
Добро мислене. Нека бъдем прости.
Какво ще кажете за друго оплакване? Чувствайте се свободни да изпратите такъв. Защо трябва да чакате толкова дълго за €100?
Получихте ли поне някакво обяснение, моля?
Наистина звучи тревожно.
Good thinking. Let's keep it simple.
How about another complaint? Feel free to submit one. Why would you have to wait such a long time for €100?
Did you get at least any explanation, please?
It truly sounds concerning.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.