преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Slots 7 Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Добър ден, Даниел, искам да тегля и ме моли само да депозирам и депозирам и ми дава тестови игри и вече не ми позволява да тегля. Какво мога да направя в такъв случай?
Good afternoon Daniel, I want to withdraw and it only asks me to deposit and deposit and it gives me test games and it no longer lets me withdraw. What can I do in that case?
Buenas tardes Daniel yo quiero retirar y solo me pide que deposite y deposite y me pone juegos de prueba y ya no me deja retirar que puedo hacer en esa ocasión
здравей
звучи ми доста необичайно. Може би сте се оттегляли някога преди? В някои казина трябва да потвърдите опцията си за плащане, преди да стане достъпна за вас за теглене. Най-общо казано, подобна ситуация може да възникне и когато вземете бонус без депозит, което означава, че нямате собствени средства и следователно ви се предлагат само няколко игри поради ограниченията на бонуса. Освен това, докато залагането не приключи, тези средства не могат да бъдат изтеглени.
Има два варианта, бих казал. Първо, помолете поддръжката за насоки. Всеки играч трябва да го направи така или иначе в такава тясна ситуация.
Второ, запишете всяко действие, което сте предприели досега с вашата казино сметка. Може би заедно ще стигнем до дъното на това.
Излишно е да казвам, че силно препоръчвам първата стъпка.
какво мислиш
Hello,
sounds quite unusual to me. Have you perhaps withdrawn ever before? In some casinos, you need to verify your payment option before it becomes available to you for withdrawal. Generally speaking, a similar situation may also appear when you take a no-deposit bonus, meaning you don't have your own funds and thus only a few games are offered to you due to the bonus limitations. Additionally, until the wagering is complete, these funds can't be withdrawn.
There are two options, I'd say. First, ask the support for the guidance. Each player is supposed to do so anyway in such a tight spot.
Secondly, write down every action you have taken so far with your casino account. Maybe we will get to the bottom of this together.
Needless to say, I would strongly recommend the first step.
What do you think?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.