преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Mister Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Измами уебсайт, създаден преди няколко месеца (около август 2023 г.). Те приемат депозити по всякакъв начин, твърдят, че плащат само чрез основна карта. Те ви молят да потвърдите и след това изискват 75-дневно разследване, тъй като сте нарушили правилата. Правилата, които бяха нарушени, са залагане на повече от 2 евро в слот или 50 евро в спортни залагания. Една от техните работнички е младо момиче, което работи за тях и се обажда на притежатели на акаунти на Luckymister или дъщерни сайтове - имам най-много информация за нея, ако можете да ми помогнете да я идентифицирам, моля свържете се с мен на marcin93@protonmail.com. Целият ви баланс ще бъде конфискуван и качените документи ще бъдат продадени на тъмния пазар. Сайтът е създаден преди 2 месеца и работи напълно нелегално от руски хакери, вероятно прехвърляйки печалбите си на държавата. Не се регистрирайте в него. Това е пълна измама, те никога не правят никакви плащания. Сестрите сестри са:
Lucky Carnival, Tropicanza, Golden Mister, Richy Leo, Royal Lama.
Ако видите нещо за RUB (рубли) в правилата и условията, НЕ СЕ РЕГИСТРИРАЙТЕ В ТОВА КАЗИНО!!!
Scam website established couple months back (around August 2023). They take deposits any way, claim to only pay out via master card. They ask you to verify, and afterwards claim a 75 day investigation as you broke the rules. The rules that were broken is either betting more than 2 euro in slot or 50 euro in sports bet. One of their workers is a young girl who works for them and calls account holders of Luckymister or sister sites - I have most information about her if you can help me in identifying her please contact me on marcin93@protonmail.com. Your entire balance will be confiscated and documents uplodaded sold on the dark market. The site was created 2 months ago and operates fully illegally by Russian hackers, probably passing on their profits to the state. Do not register to it. It's a full blown scam, they never make any pay outs. Sister sisters are:
Lucky Carnival, Tropicanza, Golden Mister, Richy Leo, Royal Lama.
If you see anything about RUB (rubles) in terms and conditions, DO NOT REGISTER TO THAT CASINO!!!
Здравейте, мисля, че индексът за безопасност на това казино казва всичко и бих избягвал да депозирам в него. Виждали ли сте го и вие? Освен това казиното не е лицензирано, така че със сигурност не допринася за доверието в него.
Що се отнася до вашия случай, казиното каза ли ви конкретно какво сте нарушили? Беше ли едно от двете неща, които спомена?
Въпреки това бих ви посъветвал да подадете жалба, въпреки че не знам дали ще стигнете донякъде с нея, тъй като виждам, че досега има подадена жалба срещу казиното и те не са имали никакво желание да я разрешат . Ако искате да се възползвате от тази възможност, можете да го направите тук:https://casino.guru/complaints/all
Както и да е, определено бих казал, че това казино трябва да се избягва и внимавайте, преди да вложите парите си където и да било. Мисля, че и ти си научи урока.
Hi, I think that the safety index of this casino says it all and I would avoid depositing in it. Have you seen it too ? Also, the casino is not licensed, so it certainly doesn't add to its credibility.
As far as your case is concerned, did the casino tell you specifically what you violated ? Was it one of the two things you mentioned ?
However, I would advise you to file a complaint, although I don't know if you'll get anywhere with it, since I see that one has been filed against the casino so far and they haven't had any inclination to resolve it. If you would like to take advantage of this opportunity, you can do so here: https://casino.guru/complaints/all
Anyway, I would definitely say that this casino should be avoided and be careful before you put your money anywhere. I think you've learned your lesson too.
Първо казаха, че не могат да обработват теглене в крипто, но трябва да регистрирам банкова карта, което е странно. Тогава, след като го направиха, казаха, че съм потвърден, но след оттеглянето казаха, че съм нарушил правилото. Правилото беше, че заложих повече от 50 GBP на спортен залог или 2 GBP на залог на слот (не съм сигурен кой). След което казаха, че ще започнат 75-дневно разследване (сайтът дори не съществува от 75 дни) и след като влязох, балансът ми беше 0. На телефона продължават да звънят и ми казват, че са получили бонуси за мен, ако депозирам повече. Този сайт е най-голямата измама, на която съм попадал. Те управляват и много други сайтове.
First they said they can't process withdrawal in crypto but I need to register a bank card which is strange. Then after doing so they said I'm verified, but after withdrawing they said I broke the rule. The rule was I staked more than 50gbp on a sports bet or 2gbp on a slot bet (not sure which). After which they said they will start a 75 day investigation (the site has not even existed for 75 days) and after logging in my balance was 0. On phone they keep ringing and telling me they got bonuses for me if I deposit more. This site is the biggest scam I've ever come across. They run a lot of other sites too.
Наистина съжалявам да видя друго казино на същото ниво, което успяхте да намерите и да играете в него. 🙁
Моля, обърнете внимание на двете връзки, за да получите представа за мястото.
https://casino.guru/lucky-mister-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/lucky-mister-casino-player-s-large-withdrawal-hasa
Не искам да звуча грубо, но споменахте 3 казина, всички от които са нелицензирани и имат ужасен индекс на безопасност. Горещо ви съветвам да прегледате нашето ръководство, наречено „ Как да изберем онлайн казино "
Моля, опитайте се да играете в по-прилични казина, за да избегнете горчиви преживявания. 🙏
I'm truly sorry to see another casino in the same tier you managed to find and play in. 🙁
Kindly mind both links to get some idea about the place.
https://casino.guru/lucky-mister-casino-review#tab=js-tab-reputation
https://casino.guru/lucky-mister-casino-player-s-large-withdrawal-hasa
I do not want to sound rude, but you have mentioned 3 casinos, all of which are unlicensed and have a terrible safety index. I strongly advise you to browse our guide called "How to Choose an Online Casino"
Please, try to play in more decent casinos to avoid bitter experiences. 🙏
Не мога да подмина тази връзка между Freshbet и Golden Mister, мисля, че има нужда от допълнително проучване, особено предвид репутацията на последното казино.
Писах на Golden Mister, за да попитам къде е техният лиценз и това е техният отговор:
СКАМИТЕЛНА КОМПАНИЯ
I can’t get past this connection between Freshbet and Golden Mister, I think it needs exploring further, especially given the latter casino’s reputation.
I wrote to Golden Mister to ask where their License is and this is their reply:
OUTRAGEOUS COMPANY
Виждам, че много се интересуваш от такива неща. Мислите ли, че ще го разгледате по-задълбочено?
Що се отнася до самия лиценз, не можахте да го намерите, когато изпратихте имейл?
I see that you are quite interested in such things. Do you think you're going to look into it more deeply ?
As for the license itself, you couldn't find it when you emailed ?
Ако е въпрос на почтеност, винаги ще го разглеждам допълнително!
Не съм сигурен какво имате предвид за имейла и лиценза. Както вероятно вече знаете, Golden Mister няма лиценз и изпраща опасно съобщение:
„Моля, имайте предвид, че нашето казино работи в съответствие с вътрешните разпоредби. Ние сме законни да предоставяме нашите услуги в Обединеното кралство и ЕС. Цялата информация, която е достъпна за играчите, може да бъде намерена на уебсайта, в секциите „Правила и условия" и „За нас".
Намерих това за тревожно, но още по-тревожно е, че FRESHBET използва url адрес на co.uk и играчите ще бъдат насочени към Golden Mister, като кликнат върху ВХОД.
If it’s a question of integrity I will always look into it further!
Not sure what you mean about the email and the license. As you probably already know Golden Mister does not have a license and are sending out a dangerous message:
"Please, note that our casino operates in accordance with internal regulations. We are legal to provide our services within UK, and EU. All information, which is available for the players, can be found on the website, in the "Terms & Conditions" and "About us" sections."
I found this worrying but even more worrying that FRESHBET uses a co.uk url and players will be directed to Golden Mister by clicking on LOGIN.
Понякога е наистина хубаво да се надникне в дълбочината на информацията, защото тогава играчът може сам да реши дали си струва да опита казиното, ако се случва нещо подобно на това, което описвате.
Въпреки това, поне е хубаво, че когато разберете, го публикувате тук и другите играчи имат шанс да видят какво се случва.
Също така опитах LOGIN и ме отведе и другаде, странно е да ви кажа истината.
Sometimes it's really nice to see into the depth of the information because the player can then decide for himself whether it's worth it for him to try the casino if something similar to what you describe is happening.
Nevertheless, at least it's nice that when you find out, you post it here and other players have a chance to see what's going on.
Also I tried the LOGIN and it took me elsewhere as well, it's strange to tell you the truth.
Истината е, че се спънах и искам да предупредя другите за потенциалните опасности с надеждата, че могат да вземат информирано решение дали да играят или не!
Мисля, че основният проблем е да накараш играчите (особено уязвимите играчи) да разберат и да поемат рисковете, свързани с безскрупулните сайтове!
Бях попитан от екипа на CG защо се регистрирах в нелицензирани казина и т.н., особено като се имат предвид моите знания. Истината е, че никога не съм си и помислял да проверявам лицензи и освен това нямаше да имам представа какво да търся, ако го направих. (Смятам се за леко интелигентен, просто трябваше да махна мигачите и да видя какво всъщност се случва)
Едва след като започнах да проучвам, открих колко ненадеждни са някои сайтове за игри/хазарт!
Надеждата ми е за:
The truth is I tripped up and I want to warn others about the potential hazards in the hope they can make an informed decision whether to play or not!
I think the main issue is getting players (especially vulnerable players) to understand and take on board the risks associated with unscrupulous sites!
I have been asked by the CG team why I registered with unlicensed casinos etc, especially given my knowledge. The truth is I had never even thought about checking licenses and moreover I would not have had a clue what to look for if I did. (I consider myself mildly intelligent, I just had to remove the blinkers and see what is actually happening)
It is only since I started researching I discovered how untrustworthy some gaming / gambling sites are!
My hope is for:
Истината е, че се спънах и искам да предупредя другите за потенциалните опасности с надеждата, че могат да вземат информирано решение дали да играят или не!
Мисля, че основният проблем е да накараш играчите (особено уязвимите играчи) да разберат и да поемат рисковете, свързани с безскрупулните сайтове!
Бях попитан от екипа на CG защо се регистрирах в нелицензирани казина и т.н., особено като се имат предвид моите знания. Истината е, че никога не съм си и помислял да проверявам лицензи и освен това нямаше да имам представа какво да търся, ако го направих. (Смятам се за леко интелигентен, просто трябваше да махна мигачите и да видя какво всъщност се случва)
Едва след като започнах да проучвам, открих колко ненадеждни са някои сайтове за игри/хазарт!
Надеждата ми е за:
The truth is I tripped up and I want to warn others about the potential hazards in the hope they can make an informed decision whether to play or not!
I think the main issue is getting players (especially vulnerable players) to understand and take on board the risks associated with unscrupulous sites!
I have been asked by the CG team why I registered with unlicensed casinos etc, especially given my knowledge. The truth is I had never even thought about checking licenses and moreover I would not have had a clue what to look for if I did. (I consider myself mildly intelligent, I just had to remove the blinkers and see what is actually happening)
It is only since I started researching I discovered how untrustworthy some gaming / gambling sites are!
My hope is for:
Разбирам и мисля, че докато е информационно по природа и се опитвате да покажете на играчите на какво сте се натъкнали, трябва да е наред.
Що се отнася до вашите надежди, ако смятам, че са на място и са добри, но отчасти нереалистични, защото винаги ще има казина, които не се съобразяват с тези неща. Ето защо ние също се опитваме да показваме казина на нашия уебсайт, които нямат толкова висок индекс на безопасност, така че играчите да бъдат внимателни. Това обаче не винаги е така и играчите започват да разглеждат информацията едва когато нещо се случи.
I understand, and I think as long as it's infromative in nature and you're trying to show the players what you've stumbled upon, it should be okay.
As for your hopes, if I think they're spot on and fine, but partly unrealistic because there will always be casinos that don't comply with these things. That's why we also try to show casinos on our website that don't have such a high safety index, so that players are careful. However, this is not always the case and players only start looking at the information when something happens.
Чакаш от доста време, прав ли съм? Мисля, че в миналото беше споменато, че това казино е едно, за което трябва да внимавате, и съм малко скептичен, че наистина ще получите парите.
Бих искал също да предложа жалба, но не съм сигурен дали ще разреши вашия случай, тъй като казиното има само една жалба срещу себе си, която не е разрешила.
Имате ли обаче връзка с казиното?
You've been waiting for quite a long time, am I right ? I think it has been mentioned in the past that this casino is one to watch out for and I'm a bit skeptical that you will actually get the money.
I would also like to suggest a complaint, but I am not sure if it would solve your case, since the casino has only one complaint against itself which it has not solved.
However, are you in contact with the casino ?
„Това обаче не винаги е така и играчите започват да разглеждат информацията само когато нещо се случи"
⬆️ 💯 и затова вярвам, че глобален стандарт ТРЯБВА да се появи и то СКОРО. Неприлично е броят на измамните оператори, появяващи се по целия свят и ако операторите, използващи фалшиви лицензи, можеха да бъдат докладвани централно, те нямаше да започнат.
Има много работа и ако мога да вложа парите си и това помогне на другите, тогава ще продължа своя кръстоносен поход!
‘However, this is not always the case and players only start looking at the information when something happens’
⬆️ 💯 and that is why I believe a global standard MUST happen and SOON. It is obscene the number of rogue operators popping up all over the globe and if the operators using fake licenses could be centrally reported they would not get off the ground.
There is much to do and if I can put in my penny’s worth and it helps others then I will continue on my crusade!
Бих бил голям оптимист, ако кажа, че ще се случи един ден, но аз лично не мисля така, дори и да го пожелавам. Все пак е хубаво да видиш, че някой се старае.
Така че се надявам, че един ден ще стигнем до такава ситуация, в която ще има само честни казина с лицензи и моето мнение ще бъде опровергано. 🙂
I would be very optimistic if I said that it will happen one day, but I personally don't think so, even if I wish it the same. However, it is nice to see that someone is trying.
So I hope that one day we will get to such a situation where there will be only honest casinos with licenses and my opinion will be refuted. 🙂
Регистриран само за да отговоря на това. Lucky Mister Casino също задържа моите печалби... мижавите 150 EUR. Вероятно депозирах 300 EUR, така че те все още са на печалба, но продължават да отменят заявката ми за теглене поради „технически проблеми".
Няма да се откажа от преследването на тези хора, ако се наложи, и ще изразходвам собствените си пари, за да гарантирам, че те вече не могат да работят под това име.
Три заявки за теглене досега и трите анулирани.
Имайте предвид, че онлайн рецензиите за това казино са положителни... също и пълни сайтове за измама, очевидно публикувани от британски хазартни журналисти... задника ми.
Registered just to reply to this. Lucky Mister Casino are also withholding my winnings... a measly 150 EUR. I probably deposited 300 EUR so they are still in profit yet keep cancelling my withdrawal request due to "technical issues".
I will not give up pursuit of these people should it be required, and I will spend my own money to ensure they can no longer operate under this name.
Three withdrawal requests so far and all three cancelled.
Note the online reviews for this casino are positive... complete scam sites too, apparently published by British gambling journalists... my arse.
Хей!
От колко време чакате, моля? Не казвам, че вашето мнение не се брои, но може да възникне технически проблем. Знаете ли, че смятаме казиното за затворено?
Е, каква може да е причината за забавянето? https://casino.guru/lucky-mister-casino-review
Hey!
For how long have you been waiting, please? I'm not saying your opinion does not count, but a technical issue might happen. Did you know we consider the casino as closed?
Well, what might be the cause of the delay? https://casino.guru/lucky-mister-casino-review
От 16/01 обаче на всеки 2 дни анулират заявката за теглене поради "технически проблеми", така че сега чаках 3-4 пъти.
Не са затворени. Те работят под https://luckymister77.com/.
Since 16/01, however, every 2 days, they cancel the withdrawal request due to "technical issues", so I have waited 3-4 times now.
They are not closed. They are operating under https://luckymister77.com/.
Здравейте и благодаря за информацията. 👌 Вече информирах нашия екип за данни за актуализацията и те скоро ще започнат да работят по нея.
Виждам, че и вие успешно сте отворили жалба и мога да кажа с най-голяма увереност, че екипът по жалбите ще направи всичко възможно, за да разбере какво всъщност означава този „технически проблем". Надяваме се, че ще има някой от казиното, който да им сътрудничи - което също е трудна част, когато става въпрос за такъв вид казино. Мога ли да знам къде намерихте сайта? Бихте ли казали, че е надежден източник?🤔
Hello and thank you for the information. 👌 I have already informed our data team about the update and they will start to work on it soon.
I can see you have successfully opened a complaint as well and I can say with my best believe, the complaint team will do their best to find out what this "technical issue" actually means. Hopefully there will be someone from the casino that will cooperate with them - which is also a tricky part when it comes to such a sort of casino. May I know where did you find the site? Would you say it was a reliable source?🤔
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.