преди 3 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lucky Bar Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Чаках 15 работни дни, за да получа печалбите си, техният „чат на живо" казва, че не могат да помогнат и нямат начин да разгледат тегленията, обслужването на клиенти е донякъде съмнително, имал съм няколко имейла от някой на име Джеймс чийто каза, че може да види изтеглената сума и е уредил изпращането й от местна банка, защо винаги лъжат ?? Честно казано. Стойте настрана, ако това казино ви изтръгне
I’ve waited 15 Buisness days to receive my winnings, their "live chat" say they can’t help, and have no way to look into withdrawals, the customer service is somewhat questionable, I’ve had several emails from someone called James whose said he can see the withdraw amount and has arranged for it to be sent by a local bank why do the always lie?? Honestly. Stay clear if this casino they RIP you off
Съжалявам да чуя за негативния опит. 15 работни дни са повече от обикновено. Ако не получите печалбите си в рамките на няколко дни, можете да помислите за подаване на жалба тук: https://casino.guru/complaints
I'm sorry to hear about the negative experience. 15 business days is more than usual. If you don't receive your winnings within few days, you can consider submitting a complaint here: https://casino.guru/complaints
Залозите бяха отхвърлени, но те все пак приспаднаха средства от сметката ми. Когато се оплаках чрез чат на живо, те казаха, че нямам доказателство, блокираха чата и акаунта. Моля, избягвайте. Можете също така да пуснете парите си в тоалетната!
Bets rejected but they still deducted funds from my account. When I complained via live chat, they said I have I have no proof, blocked the chat and account. Please avoid. You may as well flush your money down the toilet!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.