преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Luck of Spins Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, уведомявам ви, че днес около 20:30 получих съобщение от luck of spins, ето го. приятен ден
Hello, I inform you that I received today around 8:30 p.m. a message from luck of spins here it is. Have a nice day
Bonjour, je vous informe que j ai reçu aujourd’hui vers 20h30 un message de luck of spins le voici . Bonne journée
Здравейте, и какво означава това, моля, можете ли да ми кажете повече? Какъв вид разследване се случи? Спечелихте ли по-голяма сума или ви казаха каква е причината за разследването?
Hi, and what does that mean please can you tell me more ? What kind of investigation occurred ? Did you win a larger sum or were you told what the reason for the investigation was ?
Не, не ми казаха нищо повече от имейла, който ми изпратиха и който ви препратих... никакви обяснения. Благодаря ви, приятен ден
No, they didn't tell me anything more than the email they sent me and that I forwarded to you... no explanations. Thank you, have a nice day
Non , il m ont rien dit de plus que le mail qu il m’on envoyer et que je vous est transmis… aucune explications. Merci bonne journée
Това не е съвсем правилно според мен и аз лично бих искал да знам защо. Казиното има право да направи разследване на акаунта, но ако не получите никаква информация, това не ви кара да се чувствате добре. Ако не знаете повече, вероятно ще трябва да изчакаме и да видим дали нашият екип ще открие нещо или не получавате нова информация.
Но ще трябва да имаме търпение.
Стискам палци. 🤞
That is not quite right in my opinion and I personally would like to know why. The casino has the right to make an account investigation, but if you don't get any information, then it doesn't make you feel good. If you don't know more, then we will probably have to wait and see if our team finds out something or if you don't get any new information.
But we'll have to be patient.
Fingers crossed. 🤞
Е, виждам, че казиното не е склонно да обяснява нещата и това е доста тъжно. Така че имате открита жалба и ще видим дали нещо ще се оправи или не. Със сигурност казиното не трябва да оставя играча без обяснение, защото това е доста непрофесионално.
Well, I see that the casino doesn't tend to explain things and that's pretty sad. So you have an open complaint and we'll see if something gets sorted out or not. Certainly the casino shouldn't leave the player without any explanation because that's pretty unprofessional.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.