да, те продължават да забавят или отхвърлят моите заявки за теглене. След това започна с искане за проблеми с доставчика на плащания
това беше поддръжка, сега дори рядко отговарят. снощи, след като чаках повече от 2 или 3 часа в чата на живо, те казаха, че не могат да издават изплащания. Осребрих го няколко пъти без проблем, но изведнъж това се случи
yes, they keep delaying or rejecting my withdrawal requests. Started off claiming payment provider issues, then
it was maintenance, now they rarely even respond. last night after waitin over2 or 3 hours on live chat, they said they aren't capable of issuing payouts. i have cashed thetre multiple times with no issue, but all of a sudden , this happens
Очевидно това наистина са технически проблеми от страна на доставчика на плащания. За щастие във вашия случай всичко мина добре и се радвам за това.
Играете ли често в това казино, когато споменете, че сте теглили пари няколко пъти? 🙂
Apparently, it really are some technical problems on the side of the payment provider. Fortunately, everything went well in your case and I'm happy about it.
Do you play in this casino often, when you mention that you have withdrawn money several times? 🙂
Здравейте, забелязах, че сте подали жалба за това казино. Видях също, че споменахте, че казиното работи без KYC, нали? Успявали ли сте някога да направите теглене в това казино? Теглите ли пари, като използвате същия метод, както сте депозирали, или избирате различни методи?
Освен това в жалбата сте посочили технически проблеми. Питахте ли поддръжка или чат на живо, ако знаят колко ще издържат?
Видях също, че играчът bcabama4668 се сблъска с много подобен проблем, който успя да реши. Мислите ли, че можете да ни уведомите дали ще получите тегленето си през следващите няколко дни или ако все още имате проблеми?
Hello, I noticed that you filed a complaint about this casino. I also saw that you mentioned that the casino works without KYC, correct? Have you ever managed to make a withdrawal in this casino? Do you withdraw money using the same method as you deposited, or do you choose different methods?
Additionally, in the complaint you mentioned technical problems. Did you ask support or live chat, if they know how long they will last?
I also saw that the player bcabama4668 ran into a very similar problem, which he managed to solve. Do you think you can let us know if you will receive your withdrawal in the next few days or if you still have problems?
Доколкото знам проблемите бяха с доставчика CoinsPaid, моите казина също се сблъскаха с тези проблеми, но сега всичко е наред
As far as I know the problems were with the provider CoinsPaid, my casinos also faced these problems but now everything is ok
Радвам се, ако всичко е наред от ваша страна. Знаете ли какви проблеми имаше доставчикът?
I'm glad if all is fine on your side. Do you know what problems the provider had ?
да, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
yes, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
да, https://cointelegraph.com/news/coinpaid-crypto-payments-suspect-lazarus-group-behind-hack
Разбирам, значи беше хакерска атака. Благодаря ви, че добавихте тази информация.
Ситуацията със сигурност е неприятна, независимо дали за казиното или за доставчика, но се надявам, че всичко ще бъде наред и ситуацията ще се разреши.
Ако има допълнителна информация, ще се радваме да я споделите с нас. 🙂
Oh I see, so it was a hacker attack. Thank you for adding that information.
It's certainly an unpleasant situation, whether for the casino or the provider, but I hope that everything will be fine and the situation will be resolved.
If there is any further information, we would be glad if you could share it with us. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.