преди 9 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lottoland Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, някой от Австрия има ли опит с казиното?
Спечелих пари и сега се чудя дали изплащанията ще се случат?
може ли някой да ми помогне
Поддръжката на клиенти не може да бъде открита в чата.
Hello, does anyone from Austria have experience with the casino?
I won money and now I'm wondering if the payouts will happen?
Can anyone help me?
Customer support cannot be reached in chat.
Hallo hat wer aus Österreich erfahrung mit dem Casino.
Ich habe Geld gewonnen und frage mich jetzt ob die Auszahlen werden?
Kann mir wer weiterhelfen.
Der Kundensupport ist im Chat nicht erreichbar.
Здравейте и поздравления за печалбите!
Ако мога да предложа къде да потърся обратна връзка, бих препоръчал да прегледате потребителските отзиви 👈.
Освен това неговият индекс на безопасност 👈 е много уверен, така че се обзалагам, че няма нужда да се притеснявате, ако успеете да следвате правилата.
Какво ще кажете за проверката, преминахте ли я вече?
Hello, and congratulations on your winnings!
If I may suggest where to look for feedback, I'd recommend browsing user reviews 👈.
Also, its safety index 👈 is very assuring, so I bet you don't need to worry if you manage to follow the rules.
What about the verification, have you passed it already?
Имам грешка на Aviator в lottoland.
Получих невярна информация от Lottoland.
Играх Aviator рунд, където заложих 100 евро и зададох автоматичен изход на 2,00x. Стрелката дойде точно на 2.00x и не ми бяха изплатени пари, въпреки че имах автоматичен изход и стрелката дойде точно на 2.00x, където също зададох изхода да я извадя точно на 2.00x.
В момента съм отчаян, защото вече не мога да получа помощ от Lottoland, защото ги бомбардирах с толкова много съобщения.
Lottoland дойде с отговор, след като показах всичко подробно със снимки на екрани и доказателства, че стрелката е достигнала само до 1,52x и че не съм получил печалбите. Но прегледах рунда и имам времето за него и можете също да видите изхода, че беше на 2.00x и стрелката, където се счупи на 2.00x. Моля ви да ми помогнете, защото са около 200 евро, което за мен са много пари.
Ще ви изпратя цялата информация по имейл със снимките на екрана от Aviator рунда и имейлите от Lottoland Casino.
Надяваме се на бърз отговор.
С Най-Добри Пожелания
Благодаря, че прочетохте
I have an Aviator error at lottoland.
I have received false information from Lottoland.
I played an Aviator round where I bet 100 euros and set an automatic exit at 2.00x. The arrow came exactly at 2.00x and no money was paid out to me even though I had an automatic exit and the arrow came exactly at 2.00x where I also set the exit to take it out at exactly 2.00x.
I'm currently desperate because I can no longer get any support help from Lottoland because I've bombarded them with so many messages.
Lottoland came with an answer after I showed everything thoroughly with screenshots and evidence that the arrow only got up to 1.52x and that I didn't receive the winnings. But I screened the round and I have the time on it and you can also see the exit that it was at 2.00x and the arrow where it broke off at 2.00x. I ask you to help me because it's about €200, which is a lot of money for me.
I would send you all the information by email with the screenshots from the Aviator round and the emails from Lottoland Casino.
Hope for a quick reply.
Best regards
Thanks for reading through
Ich habe Bei lottoland einen Aviator fehler.
Ich habe Falschinformationen gegenüber von Lottoland erhalten.
Ich habe eine Aviator runde gespielt wo ich 100Euro eingesetzt habe und einen Automatischen Austieg bei 2.00x gesetzt habe. Der Pfeil kam genau auf 2.00x und es wurde mir kein Geld ausbezahlt obwohl ich einen Automatischen Austieg hatte und der Pfeil genau auf 2.00x wo ich auch den Austieg gesetzt habe um es auf punkt 2.00x rausnehmen sollte.
Ich verzweifel gerade da ich keinen Support Hilfe mehr bekomme von Lottoland weil ich sie mit sehr vielen nachrichten bombardiert habe.
Lottoland kam mit einer Antwort nachdem ich alles gründlich mit Screenshots und Beweisen gezeigt hab das der Pfeil nur bis 1.52x gekommen ist und das ich den Gewinn nicht erhalten habe. Ich habe aber Die runde gescreent und ich habe die Uhrzeit drauf und den Austieg kann man auch sehen das es auf 2.00x war den Pfeil auch wo er bei 2.00x abgebrochen ist. Ich bitte Sie das sie mir da helfen da es um 200€ geht was viel geld für mich ist.
Ich würde ihnen alle Informationen per email zukommen lassen mit den Screenshots von der Aviator Runde und den Emails von Lottoland Casino.
Hoffe auf eine Schnelle antwort.
Mit freundlichen Grüßen
Danke für die Durchlesung
Здравейте, отговорих тук в тази тема: https://casino.guru/forum/other-casino-games/aviator---general-discussion#post-101904
Така че би било добре да поддържам разговора в един, за да не се изгубя в него. Благодаря 🙂
Hello, I responded here in this thread: https://casino.guru/forum/other-casino-games/aviator---general-discussion#post-101904
So it would be good to keep conversation in one so I would not lost in it. Thanks 🙂
Ето и двете екранни снимки на корпуса на авиатора.
С най-добри пожелания
Here are the two screenshots of the aviator case.
Best regards
Hier die beifen screenshots zu dem aviator fall.
Mit freundlichen Grüßen
Да, виждам, че казиното ви е написало, че не сте открили грешка в играта и затова все още твърдят, че самолетът е избухнал на 1.52. След това показваш друг, където виждам, че е 2.
Така че не знам как точно да подходя към този случай, защото всяка страна казва нещо различно и затова в тази ситуация бих препоръчал да подадете жалба. Нашият екип ще го разгледа и ще се опита да го разреши справедливо.
Какво мислиш?
Yes, I see that the casino wrote to you that you found no error in the game and therefore they still claim that the plane exploded at 1.52. Then you show another one where I see it's 2.
So I don't know exactly how to approach this case, because each side says something different and so in this situation I would recommend filing a complaint. Our team will look into it and try to resolve it fairly.
What do you think?
Вече подадох жалба до платформата на казиното на уебсайта на казино гуру, но за съжаление все още не съм получил отговор.
С Най-Добри Пожелания
I have already submitted a complaint to the casino platform on the casino guru website but unfortunately have not received a response yet.
Best regards
Ich habe schon eine Beschwerde eingereicht auf das Casino platform auf der casino guru website aber leider noch keine Antwort dazu bekommen.
Mit freundlichen Grüßen
Видях, че Петронела вече е отговорила, така че можете да го видите тук на този линк .
Надявам се отговорът да помогне.
I saw that Petronela has already replied so you can see it here on this link.
I hope the answer will help.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.