преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lord Ping Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Здравейте, търся някакъв съвет. Търся да направя теглене на Lordping, моли ме да се свържа с чат на живо, което направих преди повече от 48 часа, но няма отговор. Мога да депозирам, но не мога да играя игри или да изтегля средствата си. Сега не съм сигурен дали някога ще получа печалбите си, тъй като никой не ми отговаря, мога ли да попитам над £1000. Няма друг начин да се свържа с тях на кого да се оплача, ако не отговарят на имейли или чат на живо??
Благодаря предварително
Hi there looking for some advice I am looking to make a withdrawal on Lordping it is asking me to contact live chat which I have done over 48hours ago and no response. I can deposit but can't play games or withdraw my funds. I am now not sure if I well ever receive my winnings as no-one is responding to me may I ask its over £1000. There is no other way of contacting them who should I complain to if they don't respond to emails or live chat??
Thanks in advance
Здравейте,
Изглежда, че чатът на живо е проблем за това казино:
Минали ли сте през проверката или сте направили депозит за проверка, моля?
Както и да е, намерих само този имейл: contact@lordping.com, тъй като съм сигурен, че вече сте опитали. Трябва да опитате да се свържете с тях чрез Meta профил: https://www.facebook.com/LordPingUK
Междувременно ще попитам дали имаме директен контакт с казиното.
Ще се върна при теб.
Hello,
It seems that the live chat is an issue for this casino:
Have you gone through the verification, or have you made a verification deposit, please?
Anyway, I found only this email: contact@lordping.com as I'm sure you've tried already. You should try to contact them via Meta profile: https://www.facebook.com/LordPingUK
In the meantime, I'll ask if we have some direct contact with the casino.
I'll get back to you.
Благодаря за отговора.
Всичките ми документи бяха проверени преди повече от месец. Успях да депозирам и да играя, докато не се опитах да тегля и това не позволи тегленето и ме помоли да се свържа с чат НА ЖИВО, който имам без отговор.
Опитах този имейл адрес и все още нямам отговор.
Благодаря
Thanks for the response.
My documents were all verified over a month ago. I have been able to deposit and play until I tried to withdraw and it wasn't allowing the withdrawal and asked me to contact LIVE chat which I have with no response.
I have tried that email address and still no response.
Thanks
Здравейте.
О, сега виждам 🙁.
Ще се свържа с моя колега от партньорския екип в понеделник, ако намерим някакъв контакт или друг начин да ви свържем с казиното, ще го споделя с вас. Последният вариант е да подадете жалба, но бих изчакал няколко дни.
Надявам се, че можем да помогнем.
Hello.
Oh, I see now 🙁.
I will get back to my colleague from the affiliate team on Monday, if we found any contact or other way to get you in touch with the casino, I'm going to share it with you. The last option would be to submit a complaint, but I'd wait a few days now.
I hope we can help.
Благодаря ви, опитах се да подам жалба, но ви се иска да го направите чрез чата на живо или имейл адреса, на който никой не отговаря.
Thank you I have tried to submit a complaint but you are asked to do it via the live chat or the email address that no-one is responding to.
Говорех за подаването на жалбата чрез нашия уебсайт. 🙂
Създадохме нашия център за разрешаване на оплаквания, за да помогнем на играчите.
Моля, проверете го тук:
https://casino.guru/complaints
I was talking about submitting the complaint through our website. 🙂
We established our complaint resolution center to help out players.
Please check it here:
https://casino.guru/complaints
Да, всичко беше разрешено, благодаря за помощта
Yes it has all been resolved thanks for your help
Това е добре.
Благодарим ви, че ни уведомихте и бъдете добре 🙂
That's good.
Thank you for letting us know and be well 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.