ФорумКазинаLord Ping Casino - обща дискусия

Lord Ping Casino - обща дискусия

преди 2 години от hendolah
|
2726 преглеждания 9 отговора |
|
преди 2 години
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Lord Ping Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 години

Здравейте, търся някакъв съвет. Търся да направя теглене на Lordping, моли ме да се свържа с чат на живо, което направих преди повече от 48 часа, но няма отговор. Мога да депозирам, но не мога да играя игри или да изтегля средствата си. Сега не съм сигурен дали някога ще получа печалбите си, тъй като никой не ми отговаря, мога ли да попитам над £1000. Няма друг начин да се свържа с тях на кого да се оплача, ако не отговарят на имейли или чат на живо??


Благодаря предварително

Автоматичен превод:
hendolah
преди 2 години

Здравейте,


Изглежда, че чатът на живо е проблем за това казино:

file


Минали ли сте през проверката или сте направили депозит за проверка, моля?

Както и да е, намерих само този имейл: contact@lordping.com, тъй като съм сигурен, че вече сте опитали. Трябва да опитате да се свържете с тях чрез Meta профил: https://www.facebook.com/LordPingUK

Междувременно ще попитам дали имаме директен контакт с казиното.

Ще се върна при теб.




Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря за отговора.

Всичките ми документи бяха проверени преди повече от месец. Успях да депозирам и да играя, докато не се опитах да тегля и това не позволи тегленето и ме помоли да се свържа с чат НА ЖИВО, който имам без отговор.

Опитах този имейл адрес и все още нямам отговор.


Благодаря

Автоматичен превод:
hendolah
преди 2 години

Здравейте.

О, сега виждам 🙁.

Ще се свържа с моя колега от партньорския екип в понеделник, ако намерим някакъв контакт или друг начин да ви свържем с казиното, ще го споделя с вас. Последният вариант е да подадете жалба, но бих изчакал няколко дни.

Надявам се, че можем да помогнем.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, опитах се да подам жалба, но ви се иска да го направите чрез чата на живо или имейл адреса, на който никой не отговаря.

Автоматичен превод:
hendolah
преди 2 години

Говорех за подаването на жалбата чрез нашия уебсайт. 🙂

Създадохме нашия център за разрешаване на оплаквания, за да помогнем на играчите.

Моля, проверете го тук:

https://casino.guru/complaints


Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви, опитах се да подам жалба, но ви се иска да го направите чрез чата на живо или имейл адреса, на който никой не отговаря.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравей,

има ли нещо ново, чудя се?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, всичко беше разрешено, благодаря за помощта

Автоматичен превод:
hendolah
преди 2 години

Това е добре.

Благодарим ви, че ни уведомихте и бъдете добре 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини