преди 3 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Loke Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
Вярно, това казино е гадно. Опитах се да се свържа с тях в продължение на 3 дни поради информация, която им трябваше, за да извършат плащане. те не са отговорили или одобрили нищо. Чиста измама както пише в коментара по-горе.
True, this casino sucks. Tried contacting them for 3 days because of info they needed to make a payment. they haven't responded or approved anything. Pure scam as the comment above wrote.
Sant, detta casinot suger. Har försökt kontaktat dem i 3 dagar pga info de behövde för att å en utbetalning. de har inte svarat eller godkänt något. Ren bluff som kommentaren ovan skrev.
Здравейте, опитвате ли се да преминете през проверка и изпратили ли сте документи на казиното или какво имате предвид? Колко време чакахте да чуете от тях, моля? Понякога процесът на проверка може да отнеме малко повече време и докато не получат резултата, няма какво да ви кажат.
Моля, кажете ми как е.
Hi, are you trying to go through verification and have you sent documents to the casino or what do you mean ? How long have you been waiting to hear from them please ? Sometimes the verification process can take a bit longer and until they have the result, they have nothing to tell you.
Please tell me how it is.
Вярно, това казино е гадно. Опитах се да се свържа с тях в продължение на 3 дни поради информация, която им трябваше, за да извършат плащане. те не са отговорили или одобрили нищо. Чиста измама както пише в коментара по-горе.
True, this casino sucks. Tried contacting them for 3 days because of info they needed to make a payment. they haven't responded or approved anything. Pure scam as the comment above wrote.
Sant, detta casinot suger. Har försökt kontaktat dem i 3 dagar pga info de behövde för att å en utbetalning. de har inte svarat eller godkänt något. Ren bluff som kommentaren ovan skrev.
Здравейте, и при вас се случи същата ситуация? Изпратихте всичко необходимо и виждам, че все още нямате отговор, така че очевидно ще трябва да бъдете малко търпеливи и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, можете да ме актуализирате.
Даваме на казината 14 дни да решат всичко около проверката на играча и ако това не проработи, тогава бих препоръчал следващата стъпка и ние ще се опитаме да ви помогнем. Знам, че не е хубаво да чакаш без отговор, но ако все още нямат какво да ти кажат, вероятно е логично. Няма да получите пари без проверка в повечето казина, така че ако това е вашият случай, ще трябва да преминете през процеса успешно.
Така че ще чакам да чуя и вие какво имате да кажете.
Hello, also the same situation occurred with you ? You have sent everything they need and I see that you don't have an answer yet, so obviously you will have to be a bit patient and if nothing changes in the next few days you can update me.
We give casinos 14 days to sort out everything around player verification and if that doesn't work then I would recommend the next step and we will try to help you. I know it's not nice to wait without a response but if they have nothing to say to you yet, then it's probably logical. You won't get money without verification at most casinos, so if this is your case, you will have to go through the process successfully.
So I'll wait to hear what you have to say as well.
Благодарим ви, че ни уведомихте. Сега не можем да видим предишния ти пост, тъй като беше изтрит, но се радвам, че вече всичко е наред.
Все пак не се колебайте да ни пишете за това.
Thank you for letting us know. We can't see your previous post now, as it was deleted, but I'm glad that everything is okay now.
Don't hesitate to write us about it anyway.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.