ФорумКазинаLoke Casino - обща дискусия

Loke Casino - обща дискусия

преди 2 месеца от bissan1
|
408 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Loke Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
преди 2 месеца

Вярно, това казино е гадно. Опитах се да се свържа с тях в продължение на 3 дни поради информация, която им трябваше, за да извършат плащане. те не са отговорили или одобрили нищо. Чиста измама както пише в коментара по-горе.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца
Публикация на bissan1 е изтрит
преди 2 месеца

Здравейте, опитвате ли се да преминете през проверка и изпратили ли сте документи на казиното или какво имате предвид? Колко време чакахте да чуете от тях, моля? Понякога процесът на проверка може да отнеме малко повече време и докато не получат резултата, няма какво да ви кажат.

Моля, кажете ми как е.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Вярно, това казино е гадно. Опитах се да се свържа с тях в продължение на 3 дни поради информация, която им трябваше, за да извършат плащане. те не са отговорили или одобрили нищо. Чиста измама както пише в коментара по-горе.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Здравейте, и при вас се случи същата ситуация? Изпратихте всичко необходимо и виждам, че все още нямате отговор, така че очевидно ще трябва да бъдете малко търпеливи и ако нищо не се промени през следващите няколко дни, можете да ме актуализирате.

Даваме на казината 14 дни да решат всичко около проверката на играча и ако това не проработи, тогава бих препоръчал следващата стъпка и ние ще се опитаме да ви помогнем. Знам, че не е хубаво да чакаш без отговор, но ако все още нямат какво да ти кажат, вероятно е логично. Няма да получите пари без проверка в повечето казина, така че ако това е вашият случай, ще трябва да преминете през процеса успешно.

Така че ще чакам да чуя и вие какво имате да кажете.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

здравей Сега се свързах със сайта на играта, така че сега всичко е наред. 👍🏻

Автоматичен превод:
bissan1
преди 2 месеца

Благодарим ви, че ни уведомихте. Сега не можем да видим предишния ти пост, тъй като беше изтрит, но се радвам, че вече всичко е наред.

Все пак не се колебайте да ни пишете за това.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини