преди 1 година
Ако искате да дискутирате нещо, свързано с Loft Casino - игри, бонуси, методи на плащане, проблеми с акаунта ви, отговорно залагане и каквото и да е друго, може да го направите тук.
тъжно, отворих акаунта си този уикенд и започнах да играя, два дни по-късно, когато бях на път да завърша бонуса си с добра печалба, акаунтът ми беше спрян, за да играя каквато и да е игра, поради обвинение в злоупотреба с бонус! тоест, при депозит от само 486, малкото пари, които бяха в портфейла ми, се считат за злоупотреба с бонус
sad, I opened my account this weekend and started playing, two days later when I was about to finish my bonus with a good profit, my account was suspended to play any game, on the allegation of bonus abuse! that is, with a deposit of only 486, the little money that was in my wallet, is considered bonus abuse
Здрасти.
Злоупотребата с бонус обикновено означава, че сте взели няколко бонуса без депозит, достъпни само за новорегистрираните играчи. Създавали ли сте някога друга сметка в това казино? Има ли някакъв шанс някой от вашето домакинство да настрои акаунта? Това обикновено са най-честите усложнения, докато се споменава злоупотреба с бонуси.
Кажете ми какво мислите за това, моля.
Ако желаете да научите повече по тази тема, предлагам това ръководство, наречено „Лов на бонуси – злоупотреба с бонуси, предлагани от онлайн казина"
Hi there.
Bonus abuse normally means you took several no-deposit bonuses available to the newly registered players only. Have you ever set up another account in this casino? Is there any chance anybody from your household could set up the account? Those are usually the most common complications while bonus abuse is mentioned.
Let me know what you think about it, please.
If you care to learn more about this topic, I suggest this guide called " Bonus Hunting – The Abusing of bonuses offered by online casinos "
не, прочетох условията и съм съгласен с тях
no, I have read the terms, and I agree to the terms
Бих казал, че казиното смята въпроса за приключен, като закрие акаунта ви.
Имахте ли реални пари в сметката? Не съм сигурен, затова питам.
(Ако е така, можете да опитате да подадете жалба тук, на нашия уебсайт. Ето как работи .)
Уведомете ме, моля.
I would say the casino considers the matter to be closed by closing your account.
Did you have any real money left in the account? I'm unsure, so I'm asking.
(If so, you can try submitting a complaint here on our website. This is how it works.)
Let me know, please.
да, както казах, имах 3020 евро, опитах се да изтегля и бях в анализ повече от 24 часа и сметката беше затворена
yes, as I said I had 3020 euros, I tried to make a withdrawal and I was in analysis for more than 24 hours and the account was closed
Съжалявам, забравих.
Както казах, трябва да разгледате жалбата. Загубата на истински баланс без допълнително обяснение вероятно не дава друга възможност за сега. 🙁
I'm sorry, I forgot.
As I said, you should consider the complaint. Losing real balance without further explanation probably gives no other option for now. 🙁
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.